Hey derude..
Synes egentlig hånd er lidt standart, men jeg går rundt og tænker på den (No idea why?) Så jeg tænkte lige at jeg vil smide den op til et linjetjek.
Villian spiller 30/2/1 over 47 hænder og har ikke gjordet noget væsen af sig. Dog har jeg set han limp call med hænder som K8s A3o og J7s.
Når han sætter sig ved bordet køber han sig ind for et halv BI og det har han også gjordet de andre gange jeg har set ham sætte sig ved bordet.
Hero har i session spillet 17/17-2 over 30 hænder. Og hellere ikke gjordet noget væsen af sig..
$0.50/$1 Blinds No Limit Holdem - *** 19 02 2010 20:24:05
Table Zrenjanin (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 5
Seat 2: ged05 ( $100.31 )
Seat 3: HERO ( $105.40 )
Seat 4: MrMichailTal ( $110.46 )
Seat 7: lieuwie ( $78.66 )
Seat 8: Villian ( $56.15 )
lieuwie posts small blind [$0.50]
Villian posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ Q♥, A♦]
ged05 folds
HERO raises [$3]
MrMichailTal folds
lieuwie calls [$2.50]
Villian calls [$2]
** Dealing flop ** [ T♦, T♠, A♣ ] POT - 9$
lieuwie checks
Villian checks
HERO bets [$7.75]
lieuwie folds
Villian calls [$7.75]
** Dealing turn ** [ J♣] POT - 24.5$
Villian checks
HERO checks
** Dealing river ** [ 6♦] POT - 24.5$
Villian checks
HERO bets [$14]
Villian raises [$39]
HERO folds
Venter lige med mine tanker omkring hånden.
Tak på forhånd.
Linjetjek: NL100 TPTK møder river c/r på parret bo
Ser meget fint ud, omend jeg better større på river - 20 or so - for pure value, obv. Mod en mere kompetent spiller, så er river nok et call.
Hvorfor?
Jeg er enig med dig i den første halvdel
Fordi Hero aldrig har bedre end AK her uden reads, og fordi villain kan reppe mere, end Hero kan - imo. Heros hånd er rimelig face-up, hvorfor en dygtig villain nok godt kan lave ballede her.
Men kommer du overhovdet i spottet mod en kompetent villain?
Ville du ikke bette turn mod en kompetent villain med stort set hele din range?
@Mazter:
Det bliver jo nok svært at få 3 streets value med AQ på et ATTJx board, hvorfor turn check er ganske fint.
Problemet opstår dog så på river, hvor du bet/folder hele din range hvilket en kompetent modstander muligvis kan regne ud.
@Djow
Enig, men hvis vi kun skal have to streets value mod en kompetent villain, er det så ikke at foretrække at få dem ind på flop og turn, hvor vores range (og det ved villain jf han er kompetent) er markant bredere end ved bet - check - bet linjen som altid (som SS også pointerer) er lige præcis det vi har.
Og vi bør vel også af og til kunne få 3 streets value af en villain som bluffcatcher
Jeg synes man kan argumentere for at man hvis man checker turn, så er det fordi man giver hånden op mod en kompetent spiller, og det vil jeg obv ikke gøre med AQ i spottet