Tastemykebab og shp2000 byder velkommen til en Twitch-uge med masser af lir, value og ballade
I efteråret var der oceaner af lir her på PokerNet, da jeg - den fallerede pokerjournalist 'shp2000' - var afsted på Malta, og lavede interviews, blogs og konkurrencer med Ronni 'tastemykebab' Borg. Nu er den dynamiske duo samlet igen, og de næste seks dage er der udsigt til masser af lir, value, dårlige jokes og endnu værre check/raises, når vi streamer direkte på Danske Spils Twitch-kanal.
Konceptet er simpelt. Klokken 20.00 hver aften starter en speciel kampagne-turnering på Danske Spil Poker, hvor der er added en billet til Danske Spils Pokerseminar til vinderen. Både Ronni (nick: spanskeild) og jeg (nick: shp2000dk) deltager i turneringen, og mens Ronni har sit bord oppe på streamet, og som vanligt forsøger at forklare sine vanvittige beslutninger, vil jeg Skype ind, og fortælle ham, hvor meget bedre det går for mig på mit bord.
Udover billetten til pokerseminaret har Danske Spil Poker også smidt lidt ekstra value i posen, så hver aften vil der være 16,50$ bounty på både Ronnis og mit hoved. Da alle turneringerne giver mulighed for re-entry/rebuy, er der faktisk 16,50 PER knockout af os, så det er bare med at krydse fingre for, at du får direkte position på mig, og så ellers få varmet 3-bet-armen op.
Der vil SELVFØLGELIG også komme en masse forskellige konkurrencer, og i løbet af ugen vil vi dele hundredevis af turneringsdollars ud til seerne, så tag da lige at kig med, og hjælp os til at gøre det her nye, spændende projekt til en succes.
Streamet kører hver aften fra klokken 20.00 til 23.00 ugen ud. Jeg håber, I vil kigge ind.