Hej,
Skal lige høre hvad I gør her.
Spillet er live 10/10 med straddle - Ret loose preflop og mange underlige spil.
Villian har været mega varm, er egentligt ikke særlig god - Er set coldcalle 110 pre, med 5 limpere bag, med 97s og kalde 360 bet, 4-vejs på KKJ to i hans farve, for at ramme flushen - Hvilket han gør og er god. Er også set clickraise 2 sets. 400BB dyb
Jeg(Hero) er reg og ses som god. 350BB dyb
Her kommer hånden:
Hero åbner til 80 i UTG +1 med 8♣8♦
Villian caller, SB og BB caller
Flop: A♣8♠6♣
Hero leader 260
Villian caller, SB og BB folder
Turn ♣
Hero leader 500
Villian siger 1200
What to do?
Jeg tror jeg venter lidt med mine tanker og ranges for manden - Hvad synes i om linien og hvad gør i på turn?
Live 10/10 set møder modstand 3-400BB deep
3-400 Buy inn deep er godt nok et heftigt game :O
Vi antagr at det er 10/20 blinds ?
1. Hvilken klør er det på turn
2. Hvordan spillede han sin anden farve?
3. Hvordan spiller han sine marginale hænder?
4. Overvejede han at rr pf? (leder hen mod AK,AQ med club?) Eller er han set bare calle med de hænder også
5. Hælder han til den passive side caller jeg og shover alle parrede boards og cf til alle bets næsten på river
Villain har vel like altid flushen her, og vi har vores 10 outs til at vinde... Altså du skal betale 700 for at vinde 4700 ca., aka vi skal bruge 15ish procent og ja det har vi jo. Så hvis du tror villain stakker af hver gang du rammer, og du ikke c/c blanke rivers så er det vel bare at give den gas og poppe stakken ind hver gang du klonker riven:)
Derudover er der vel også nogen to par kombier, i hans range som nok checker riven bagpå?
1. jeg mener det var en 4, den var ret blank
2. han spillede den passivt, men valuebettede da han ramte
3. altså jeg synes den farve han rammer er ret maginal på KKJ, men har ham nok mest som ret Passiv/callish indtil han rammer.
4. han overvejede ikke umiddelbart at raise PF, han sad så jeg ikke kunne se ham så godt, men hans call kom ret hurtigt - Mener nok han raiser AQo+
Jeg kalder for at folde til river bet, med mindre jeg fylder op.
River er blank 2 og den går check check - og jeg er god!
Han muckede - Men mon ikke han havde to par eller A med ♣
Forstår dog ikke rigtigt raiset på turn, da sizing er lidt underligt.
Et bet på river havde været virkeligt problematisk - Er der nogen der skubber turn, eller blockbetter/valuebetter river? Nu så jeg godt nok mega-sneaky ud da jeg kaldte turn og checkede river, men jeg siger jo nærmest "tag den" på river?