Live 20/20 Overpar får action på flop

#1| 0

Spillet er 20/20 live i Malmø.

Hero sidder med omkring 6K (300bb) og er lige kommet til bordet fra et andet bord.

Villian er en vild fisk, som dog har nogle kvaliteter. Jeg ved at han er vild ud fra hans udseende og væremåde, men da jeg lige er kommet til bordet har jeg ikke de vilde beviser endnu.. Han er også dyb, omkring 400bb.

Hero sidder i BB.

Villian åbner fra midtpos med 180 – Jeg kalder med 99, da jeg ikke har lyst til at 3-bette, fordi jeg ved han ikke folder og min 99 kommer til at hade de fleste flops. Min plan er at evaluere og check-kalde ned meget light.

Flop 667 to hjerter – Perfekt!

Jeg checker, han skyder 3K – WTF!?! Den havde jeg ikke lige set komme..

What to do – Spiller I den anderledes?

22-12-2011 13:49 #2| 0

Hvis jeg spiller den slags indianer-spil har jeg mønt nok med til jeg snapfist moser ind for det sidste her :)

22-12-2011 13:56 #3| 0

Jeg er også inde, selvom jeg ikke stoler på antagelsen om, at han er en fisk med kvaliteter, da du jo kun lige er kommet til bordet.

22-12-2011 14:01 #4| 0
OP

@ Jungle – Indianer? Hvad betyder det?

@ Turbo – Men kvaliteter mener jeg at han lægger massivt pres og tvinger modstanderen til at have en hånd. Men han var en fisk og var i øvrigt beruset. Havde set ham bette 1K mørkt en gang eller to inden denne hånd..

22-12-2011 14:12 #5| 0
playern skrev:

@ Turbo – Men kvaliteter mener jeg at han lægger massivt pres og tvinger modstanderen til at have en hånd. Men han var en fisk og var i øvrigt beruset. Havde set ham bette 1K mørkt en gang eller to inden denne hånd..

Altså hvis du har set ham gøre det, så er det da endnu en grund til at du skal mose stakken indover.
22-12-2011 14:17 #6| 0

Indianer er vel et udtryk for et vildt spil hvor man ikke rigtig følger "normerne" indenfor spillet - overbet, bette i blinde osv osv

Med de oplysninger du smider (ved dog ikke hvor præcist det er at antage at han er vild ud fra hans udseende?) så er det da bare ind med skillingerne...

22-12-2011 14:21 #7| 0

altså det som en hvor du skal ind ellers kan du ikke se dig selv i øjene når han flipper 5-3 off rundt .)

22-12-2011 14:37 #8| 0
OP

Det skal siges at jeg har spillet rigtigt meget live i Malmø – Med udseende mener jeg nok ligeså meget udstråling og væremåde: Halv fuld, dirty stacks, højrøstet, spradebasse og han har meldt op flere gange at det ”kun” penge og at han er ligeglad..

Hvad mener folk om preflop?

23-12-2011 11:15 #9| 0
OP

Ok,

Jeg folder.

Mine tanker mens jeg overvejer at skubbe er, har han 88?, FD med overkort, overkort, random 6’er, FD med 1 overkort?

Jeg bliver enig med mig selv om at jeg finder et bedre spot til at tømme ham. Jeg har kun 180 derude og har ikke lyst til, potentielt, at flippe om 300bb.

Han siger så at han folder 88

I hånden lige bagefter får jeg så TT, som jeg caller ned på 778 – Hvor han klonker bunden af en random 1korts str8 på riven og jeg taber halv stack. Jeg raiser ham ikke da jeg ønsker at han skal blive inde i hånden og fortsætte med at bette alt sit skrammel – Så jeg er egentligt tilfreds med hånden.

Jeg fanger ham dog senere :-)

23-12-2011 11:50 #10| 0

Kald mig bare nit, men med kun 180 kr. investeret er det et snapfold fra min side. Virker som om han er en ludo-monkey, hvis han som du siger kan finde på at bette 50 BBs dark eksempelvis. Der vil med garanti komme et bedre spot end at komme ind her, mod flush draw+overs, eller hvad han ellers kan have. Det er umuligt at vide hvad han har her.

23-12-2011 12:11 #11| 0

Tror jeg spillede mod den samme gut sidste lørdag.

Var han en lidt tæt mørk lødet Russer agtig type lol ?

Hvis det er den samme person er du oftest foran der. Han var mere eller mindre totalt spejl blank agro fisk. Spillede ud fra filosofien, hvis de ikke har ramt tæt på nuts kan de ikke calle mig. Så jeg skyder da bare 10 x pot størrelse på every street. Det kombineret med at så også ramte stort set alt hvad han spillede gjorde at han fik en pænt stort stack.

Endte desværre selv med at donere omrking 2200 til ham med AQ. Som jeg for spillet lidt dårligt pga der er en anden spiller der fucker min plan op.

Ikke for at stjæle din tråd, men du kan da lige få min hånd med bare for at se hvordan han spiller.

Skurken stradler. jeg er UTG +1 med AQoff og vælger at calle hans stradlle fordi jeg ved han med 99,9 % sandsynlighed vil Raise når den kommer rundt til ham.

Der sker så det at den tørreste spiller på bordet efter mig han også flat caller stradlen. Det for mine alarm klokker til at ringe, da jeg tror at han har samme plan som mig, og kan sidde med et monster der.

Resten folder.

Den agro skurk som straddler hejser den så op til 420. som er 10 x stadlen lol, det er helt ude i skoven.

Jeg sidder så der på mellem hånd, var det bare mig og russer skurken var jeg røget ind over lige på stedet. Men ham den tørre spiller der bare har flat callet sraddlen gør mig sgu en anelse nervøs.

Jeg vælger derfor bare at flatcalle de 420, som set i bagkundskabends klare lys er pænt ringe af mig. Da jeg reelt bare skal skubbe skidtet, eller folde der.

Nå men ham den tørre spiller folder så.

Potten er nu omkring 850 preflop.

Flop

8910 twotone.

Skurken siger 1200

Jeg resten mine ca 1700 ind over. Da jeg ved han sagtens kan have luft her, jeg har 2 overkort, og GS. + jeg er foran det mod hans luft.

Han tænker lidt, men caller så selvfølgelig de sidste 500.

Turn 7

River blank og han vinder dem med 7J off. Så mit spil var 100 % rigtigt bare ærgeligt at han rammer hans 3 outer.

Klamt. Men sådan er det bare nogen gange.

Redigeret af klondike d. 23-12-2011 12:17
23-12-2011 12:17 #12| 0

@ Klondike

Hvis han havde J7o flopper han jo second nuts

23-12-2011 12:28 #13| 0
JesperA skrev:
@ Klondike

Hvis han havde J7o flopper han jo second nuts

Ja du har ret. kan sgu snart ikke huske det mere. Syntes nu ikke han havde ramt før turn 7'eren. kan være jeg husker forkert.

Men mener bestemt ikke han floppede den, da han ikke bare snapper mit flop raise.

Anyway det var sådan han spillede stort set alle hænder. Han ender også med at sende en 6 K pot afsted til en svensker der rammer trips QQ med KQ i hulen. Han sender også så vidt jeg husker det, også en pænt stor pot afsted til OP i den her tråd.

Det meste af bordet sidder jo stort set bare og venter på at stakke ham, og en anden fisk der om muligt var endnu mere ringe. Den anden fisk var dog langt fra så agro. Han var bare generelt en donator der reloade 2 K Svenske 6-8 Gange. som han så gav væk hvergang inden for ca 5 minutter, når han havde like third pair på treetone paired AK board eller noget i den stil.

Jeg havde bare en jævnt dårlig aften.

Sidder det meste af aftenen ved et dårligt bord, i en mega dårlig position, er totalt kortdød, samt de få hænder jeg rammer noget, så får jeg da lige lov at betale til folk der flopper flush, eller noget i den stil hvergang. Ikke noget med at blive stacket eller den stil, men alligevel smider 30-60 bb et par gange. Som jeg så stille og roligt vinder tilbage, så jeg er nogenlunde brekeven da vi blev samlet på det sidte bord.

Så var semi tiltet. Desværre derfor jeg spiler den AQ så ringe. Mener aldrig jeg bare kan kalde der preflop.
Redigeret af klondike d. 23-12-2011 12:41
23-12-2011 12:36 #14| 0
OP

Jamen så har vi jo siddet ved præcis samme bord – Det var ham, og han var varm – Han ramte jo alle de hulskud han havde.

Det var måske der sad sammen det meste af aftenen, og hvor jeg havde position på dig? :-)

23-12-2011 12:38 #15| 1

Ja jeg var ham den tørre fra det første bord :-)

23-12-2011 16:14 #16| 0

jeg snapper. Imo brænder du virkelig penge ved at folde. Maniacs som kæmpe spew lol tarder flops skal bare snappes med TP/OP any day. Hele deres range er WTF faktor ala A2o. Der er vi ret godt inde.

23-12-2011 16:26 #17| 0

Du bør imo ikke være 300 BB dyb, hvis ikke du vil ind her :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar