En interessant hånd fra sidste uge, hvor jeg synes jeg ender i et spot hvor jeg er meget i tvivl.
Villian er kendt for, at spille endog noget friskt til, jeg har ikke spillet med ham et års tid, men kender ham fra tidligere. Jeg er en smule rusten i spillet, men har spillet med stort set alle ved bordet ret meget før i tiden. Han ved, at jeg synes han blæser lidt meget til den. Han har siddet ved bordet i 10 min og har købt ind for 5 k.
Hero sidder i cutoff med ca. 4.5 k i stacken. Der er 2 tidlige limps og Hero kigger ned i J♥J♣. Hero åbner til 220'ish. Den går fold rundt til Villian i SB der betaler. Sidste limper betaler også.
Flop 3♥ 4♦ 10♠. Den går check til Hero som siger 400 ish, Villian siger 1100. limper folder. Hero vælger at betale.
Turn er 10♥. Den går check, check. (fejl?) Der er vel tilfælde hvor dette er et godt kort for os, andre hvor vi trækker meget tyndt.
River er 2♣. Villian sætter os ind. Hero?
Når hero checker turn, er planen at kalde en ikke for tung tønde af, men han går noget større end jeg havde regnet med. Tabletalk under min tank gør mig en del i tvivl.
Inputs :)?