Spillet er 7 handed live 5/10 cash, alle er +200 bbs dybe, og spillet svarer vel omtrent til 25/50 med straddles og betsizing generelt..
UTG+1 er rimelig stuck, og virker meget tiltet, spilleren i hijack ligeså, så der bliver stort set raised og 3-bettet preflop i hver eneste hånd (også uden premiums), og det er meget få hænder hvor der er under 500 kr i potten til floppet..
Hero anses nok som værende rimelig tight, har dog vist 4-5 store bluffs op. Men selvom alle spillere ved dette bliver der alligevel betalt af 2-3 spillere hver eneste gang hero raiser pre-flop, selvom det er til 15-20 big blinds..
Big blind (3.000)
UTG (3.000): straddler til 20
UTG+1 (2.000): raiser til 175 inden kortene er givet
Hijack: 4.500): kalder 175 inden kortene er givet
Cutoff: 9.000): folder
Dealer (8.000): folder
Hero (small blind) (5.000) med 9♥9♦
????
Live 5/10 dybt - 99 med masser af døde penge i potten
lol. nevermind
Havde ikke set raise first in og caller var in the dark
Vil nok foretrække at calle og se hvad de to banditter gør, ser ingen grund til at rode sig ud i en stor pot oop så dyb.
@caladin
Er du seriøs?
2 mand ligger 175 in blind og du vil ikke ud og sige 700-900 her?
Hans hånd er jo super godt gemt, da ret mange tager et squeeze imod 2 random hænder. Jeg tror enda der er stor sandsynlighed en af dem laver en hjerneblødning med J10 JKo etc.
Lol fatter ikke du ikke opsøger value i cashgame men hellere vil se det an og de om man rammer osv.. Du spiller uden tvivl en del MTT poker :)
Lyager
Nå efter at have læst mit post beklager jeg min lidt hårde tone, var ikke meningen, blev bare helt paf over du hellere vil tage den rolige rute her :) Sorry hvis det var for hårdt.
Og med fare for at det var et level du lavede i post #4 .. welldone :)
Hvor stor en hjerneblødning er det for villain at renakke til 4500 med KJ, når hero har 99?
I øvrigt har du selv skrevet post4. :)
Hælder til call, for så at bumpe den op, hvis den ene raiser. UTG+1 er short og skubber vel tæt på any two.
Kommer nok kun væk hvis den går stort raise > call eller raise > reraise fra de to straddlers.
Altså jeg vil sige et call aldrig kan komme på tale, de to har ikke muligheden for at acte igen preflop da det ikke er et straddle men et ubeset raise, så hvis vi bare flatter her giver vi dem jo alle tiders chance for at ramme deres eventuelle overkort, eller andre kombos der har os slået..
Spørgsmålet er vel hvilken stil man foretrækker, nu skriver op ikke så meget om history med de to hvilket må siges at være ret vigtigt for valget af hvordan hånden skal spilles. Jeg skrev kun at jeg ikke vil 3 bette, hvis en af dem raiser igen så kan jeg nemt finde et reraise frem!
Edit: stavebøf
@Buub
Jeg mener selvfølgelig post #3 - Tak :)
Det er jo en kæmpe hjerneblødning at komme indover med KJ for 4500 da dit image er super dårligt. Du blind-raiser, eller blind-betaler 175 og har et tiltet image. Der er altid chancen at hero squeezer any 2 og derved folder, men ellers bliver han jo betalt af, af ALT som hero squeezer. Og han slår ingen ting, flipper imod 40% af heros range. Derudover kan man fra heros side nok fjerne AA KK QQ fra vilands range, da viland nærmest aldrig shipper indover der, men bare betaler... (fordi hans hånd derved er super gemt, ifølge hans image ved bordet, som set fra de andres side nok betaler any 2 fordi han er tiltet).. Derfor betaler han AA KK QQ har han nærmest det nemmeste linje i hånden fremover med klart den bedste hånd.
Nå, ved ikke om det gav mening måden jeg skrev det på.
Men uden tvivl et reraise til 900 og snap betal et all in.. nærmest et badbeat hvis han lige er vågnet op med 10s-Js...
Lyager
Kan se at de to ikke får action igen, det ændre jo en del.
Så må det være et valg imellem 3 bet og call, fold er aldrig en option, bare for at få det på plads.
Tror jeg stadigvæk hælder mest til et call for at potkontroller lidt, 99 er stadigvæk en ret marginal hånd at raise for value i det spot. Den bliver næsten lavet om til et bluff. Hvis vi caller og ser et flop er vores hånd godt gemt og kan nemt spilles og stadigvæk laves om til bluffs hvis vi føler for det.
Aha, havde også læst det som noget voldsomt straddling. :p Så er Lyager spot on.
Kæft en koger. :D
@Kim
Så får du 2 calls OOP med 99 :/ Ikke optimalt. Du skal helt op i 800-900 for at få en af dem væk, derudover er chance MEGET større at han laver denne hjerneblødning hvis du siger 900 end du siger 600.
Lyager
700. Slurp, saftigt game. Højeste effektive stack er 25,7bb givet blindt preflop spil. Du har 99 mod 4 random hænder med shorte stacke. Du skal bare have penge i potten i denne situation.
♥Yarx