Det er et 10/20 Cash game i den lokale pokerklub. Hvor jeg kommer lidt i tvivl om hvad jeg aktuelt skal gøre i denne hånd, sig endelig til hvis der mangler noget info. Vi sidder 8 mand ved bordet.
Hero(Stack 4,3k) Sidder med A♥Q♣ på knappen.
Straddle - 40
Fold
Villain(Stack 3k-3,5k):Call
Call
Fold
Hero: Raise 170.
SB: Fold
BB: Fold
Straddle: Fold
Villain: Call
Fold.
Flop: Q♦J♦10♦ - Det skal siges at der er en Royal Flush Jackpot pulje også, som Villain spørger meget ind til på netop dette flop.
Villain - Check.
Hero - Bet 350.
Villain - Call.
Turn: A♠
Villain - Check
Hero - Bet 550
Villain - Call
River: 9♠
Villain - check
Hero - checker bag.
Hvad syntes i umiddelbart om denne linie ? Mine tanker er at jeg bliver nød til at få lidt value ud af ham, da jeg sætter ham på at jagte Royal Flush draw.
Venter lidt med at skrive resultatet indtil der er noget respons :) Men skriv gerne hvis der mangler noget til hånden.
Live hånd NLHE 10/20
Synes du skal checke turn bag og beslutte dig på river. Hvis du tror han har royal draw har han jo enten K♦ eller A♦ og du slår kun en af kombinationerne på turn. Vil gætte på han sidder med K♦X :-)
Synes det er WP. IMO fint at bette turn når der ligger både til straight og flush. Jeg ser ikke nogle pointe i at bette river, da villain ofte dukker op med kongen her, når han c/C 2 streets. Villain folder sandsynligvis de fleste af hans 2pars-kombier til et riverbet, men han check-caller alle sine straights på et så scary board, da han sandsynligvis ikke er interesseret i at blive reraise bluffet af sin dejlige handske.
Hvis du som du selv siger "sætter ham til at jagte en royal flushdraw", så burde du vel også være bekymret for kongen.
Jeg synes det er fint spillet. Tror ikke du skal gå for value på river.
OT: Hvad er det for en pokerklub? Eller må man ikke sige det her inde?
Aktuelt sad han med A♦ og 8♠. Og niver sin streg i riven. Han viser op, bare for at viser A♦. Men opdager inden han mucker at han faktisk har ramt en streg.
Tænker at det er bare sådan en hånd, hvor ens "gut-feeling" er korrekt, men man bliver bare smækket af variansen :)
Tak for feedback :)
Mads: Jyllingevej probably.
Inb4 flame så har David sagt ok for at skrive den slags på PN.
Synes det er ganske wp, giver den måske lidt mere pf. men det er også det. Hvis vi er sikker på han altid har a eller k i ruder, så er turnbettet super, han raiser os obv. aldrig og vi får også value alle de gange han har ruder es, samt vi kan komme til et billigt showdown.
Fatey skrev:
Tænker at det er bare sådan en hånd, hvor ens "gut-feeling" er korrekt, men man bliver bare smækket af variansen :)
Der må vi nok hellere lige få nogen %ér på plads.
Preflop. har du 70,12% for at vinde hånden
Flop: har du 43,84% for at vinde hånden
GodteTerkel skrev:Fatey skrev:
Der må vi nok hellere lige få nogen %ér på plads.
Preflop. har du 70,12% for at vinde hånden
Flop: har du 43,84% for at vinde hånden
Smækket var måske også for meget sagt :)
Og Ja det er ganske rigtigt at det var Jyllingevej