Live: nl200

#1| 0

Hej,

Spillet er blandt venner og hovedsagligt for hyggen skyld. Avg. stack er lidt over 200 kr. og spillet er sådan rimelig saftig, vi spiller med 7-2 reglen. Derudover variere vi mellem omaha, pineapple og hold'em. Vi spiller shorthanded 5-mands.

Denne hånd udspiller sig i hold'em.
Villian er mest en omaha spiller, dog har en en god forståelse for spillet og er en vindende spiller. Han er sjældent ude i de syge bluff, han spiller hans draws hvis han har oddsne til det, han c-better ofte floppet.

Blinds: 1/2

Villian1 Small blind 1 kr.
Villian2 Big blind 2 kr.
Villian3 UTG fold
Hero (J[r] T[r]) raise 7 kr.
Villian4 calls 7 kr.
Villian1 fold
Villian2 calls 5 kr.

Flop: (6[k] 7 10)
Pot: 22 kr.

Villian2 check
Hero bets 15 kr.
Villian4 raise 35 kr.
Villian2 fold
Hero ??

I mit hoved og fra mine tidligere erfaringer med ham, så er hans handrang noget omkring str8'en, måske ramt 10'eren med f.eks. J/9/8 kicker. Han spiller ofte hans connectors preflop med et call.
Jeg sætter ham ikke på en 10'ere med f.eks. A eller K, måske Q.
Umiddelbart så står jeg lidt og har lyst til at 3 bette ham, da han nemt kunne tænke jeg bare c-better og derfor vil mærke hans svage 10 med et evt. draw af med et 3 bet?

Nogen tilføjelser eller lignende?

01-05-2008 16:09 #2| 0

Jeg caller og evaluerer turn.

3 bet mener jeg ikke kan være for value, da vi kun får calls af hænder der har os slået.

67, 78, 66, 77 er de eneste ting vi er bange for?

Hvordan kan det være du ikke sætter ham på 10er med god kicker?

01-05-2008 17:18 #3| 0
OP

Fordi, udfra tidligere hænder, så er han i stand til at raise hvis han f.eks. havde A-10 og måske endda K-10.
Jeg tror mit image er at jeg fisker en del med en masse middelhænder.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar