Live NL5/10 kr QQ OOP mod LAG

#1| 0

4 mand ved bordet. NL 5/10 kr.

Jeg har spillet forholdsvist stramt (vi startede 6 men 2 er bustet og købte sig ikke ind igen). Vi har spillet en halv times tid. Manden på knappen er loose pre-flop kalder med næsten alt både i og udenfor position og både i raisede pot og ikke raisede pots. Har fx. kaldt raises på 50 kr. med med 83o, KTo og andre forholdsvsit tvivlsomme hænder. Han har nogen gange skudt store bets ind i pots med store hænder og er blevet betalt pga. hans meget loose stil. Synes i det hele taget at foretrække at kalde frem for at bette.

UTG 1000 kr. er stram og har
Knappen: ca 2500 kr. SB: ca. 1500. Fornuftig spiller er løsnet lidt op efter at vi kun er fire.
BB: sunek med ca. 1000 kr. og QQ på hånden.

UTG drysser
Knappen kalder (hvilket han gør hele tiden).
SB kalder
Jeg siger 40 ekstra.
Begge kalder.

Flop: J J 8 (regnbue).
SB checker, jeg skyder 100 i potten knappen kalder og SB folder
Turn: J
Jeg kan ikke finde ud af hvor jeg står så jeg skyder 150 i potten, knappen siger 600.

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg folde og glæde mig over de 800 jeg stadig har på bordet? Eller skubbe?

Han kan sagtens sidde med den sidste J - omvendt ser jeg altid spøgelser når jeg spiller poker. Han kunne også have 8 og sætte mig til to overkort til bordet. Kan jeg smide mit hus?

sunek

14-07-2006 00:31 #2| 0

Tror sku jeg ville skubbe her. Tror sku ikke han ville raise dig så stort med den sidste J. Skub og bræk dig når den sidste J viser sig på boardet og han viser A3o ;-)

14-07-2006 00:35 #3| 0
OP

@sunek

Du er en fucking donk. Når et calltower stikker hårdt ud har han nødderne. Når du spiller live kan du godt give dig god tid til at tænke dig om inden du smider dine penge væk.

sunek

14-07-2006 00:38 #4| 0

Når 2 buster på en halv time, ligner det ikke de andre spiller stramt....
Med 2 i potten har de 4 kort til sammen, ud af 46 du ikke kender, alså er der ca 10% for at en sidder med en knægt....Når han så raiser er sandsynligheden jo så lidt større, men ville man ikke slowspille 4 ens her, når der er en der byder ?
Jeg ville smide resten af mine skillinger til midten, men jeg er også en maniac i live cashgames :-)

14-07-2006 01:02 #5| 0

fuck det.. push.

Hvis han har quads eller KK/AA så skal han også have dine penge.

14-07-2006 02:26 #6| 0

Ville helt sikkert sende pengene til midten... Som Xizor siger hvis han har den så skal han have dine penge... men bare rolig jeg har et read på ham, han har den ikke... =)

14-07-2006 02:37 #7| 0
OP

@rippon

Gid det var så vel. Jeg skubbede og han havde endda AJ :(

Det var en nedern oplevelse. Men jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste der var gået broke her.

Nu har jeg spillet nogle timer PLO25 og har fået straffet nogle af de fisk der tror at 2 par er lykken - så nu har jeg det lidt bedre.

God nat.

sunek

14-07-2006 02:44 #8| 0

så bare husk han ikke har knægten de næste 9 gange :-)

14-07-2006 11:22 #9| 0
OP

@mbond

Jeg har tænkt noget over hånden og er nået frem til at det korrekte ville være at folde. Selv om han er loose inden floppet kalder han trods alt 2/3 pot på floppet.

Måske kunne han have en 8''er, måske et lille pp, Ax tvivler jeg lidt på da jeg selv har spillet relativt stramt og kun har haft hænder som AQ og AJ til showdown. J9+ er helt klart inden for hans calling range.

Så raiser han ret kraftigt på turn og det bør få alle alarmklokker til at ringe. Når et calltower raiser er der ugler i mosen.

sunek

14-07-2006 11:39 #10| 0

holy CRAP max - EV :)

raise postflop og preflop og hele homeletjavsen og nu

CLONK 123

- Tclonkx

14-07-2006 12:00 #11| 0
OP

@Tox

-EV at hvad? Raise for lidt pre-flop? At skubbe til hans raise på turn?

Du taler mere i koder en de fleste dataloger :)

sunek

14-07-2006 12:32 #12| 0

Ind med skejserne

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar