Jeg har tænkt mig at lægge hus (lejlighed) til et live game fredag den 7. november. Jeg forestiller mig noget 30/60 hold´em og Omaha (evt. dealers choice). Det kommer til at foregå i Lyngby. Det er privat og der vil ikke være nogen rake. Skriv til mig, hvis du er interesseret:
[email protected]
Adam, har du nogen på din liste, som kunne være interesseret, så sig til til mig.
Live poker 7/11
Hej jeg dropper en mail rundt. med et copy/paste af dit post.
Høj sol
Adam
Tak for det Adam. Jeg håber du også selv er klar på lidt spil denne gang, så vi kan få set dine evner som andet end dealer :-)
Jeg vil forøvrigt sørge for at der er rigeligt med drikkevarer, til en billig penge, så folk ikke skal tænke på det.
Kan det virkelig passe, at der ikke er én eneste der er interesseret i live poker i Lyngby den 7/11? Hvad skal der ske, for at folk gider. Skal det begrænses til Hold´em, eller udvides med high/low, dobbeltflop, joker osv. Skal bets sættes op/ned, eller skal der opkræves rake, før folk er interesserede? :-) Lad mig få nogle kommentarer.
Jeg er interesseret. Er dog ikke sikker på jeg kan den dag. Og kun hold"em ville gøre det lidt mere interessant. Da jeg kun har spillet en Omaha hånd i hele mit liv.
Er der ikke nogen som spiller no-limit HE. Jeg har nogle småting som jeg gerne vil diskutere med kyndigt folk + det kunne være skægt at få et live game på bennene.
Lavere indsatser og rake på - så er jeg klar :-)
Nej, pjat... Kun Hold"em og højere limits, så er jeg ved at være der. Men kan desværre ikke den dag
Mvh
Theis
Hej Theis
Det vidste jeg ikke, da jeg planlagde arrangementet. Men det har jeg fundet ud af siden.
Jeg havde ellers 2 kasser Maribo pilsnere jeg havde tænkt at sælge billigt. Men den slags kan man jo nok ikke servere den dag :-)
Og da der ikke er kommet nogen tilmeldinger endnu, tager jeg nok selv ud og smager på julebrygget den dag. Skål!