Live poker 7/11

#1| 0

Jeg har tænkt mig at lægge hus (lejlighed) til et live game fredag den 7. november. Jeg forestiller mig noget 30/60 hold´em og Omaha (evt. dealers choice). Det kommer til at foregå i Lyngby. Det er privat og der vil ikke være nogen rake. Skriv til mig, hvis du er interesseret:
[email protected]

Adam, har du nogen på din liste, som kunne være interesseret, så sig til til mig.

13-10-2003 15:53 #2| 0

Hej jeg dropper en mail rundt. med et copy/paste af dit post.

Høj sol
Adam

13-10-2003 16:03 #3| 0

Tak for det Adam. Jeg håber du også selv er klar på lidt spil denne gang, så vi kan få set dine evner som andet end dealer :-)

Jeg vil forøvrigt sørge for at der er rigeligt med drikkevarer, til en billig penge, så folk ikke skal tænke på det.

20-10-2003 11:00 #4| 0

Kan det virkelig passe, at der ikke er én eneste der er interesseret i live poker i Lyngby den 7/11? Hvad skal der ske, for at folk gider. Skal det begrænses til Hold´em, eller udvides med high/low, dobbeltflop, joker osv. Skal bets sættes op/ned, eller skal der opkræves rake, før folk er interesserede? :-) Lad mig få nogle kommentarer.

20-10-2003 11:29 #5| 0

Jeg er interesseret. Er dog ikke sikker på jeg kan den dag. Og kun hold"em ville gøre det lidt mere interessant. Da jeg kun har spillet en Omaha hånd i hele mit liv.

Er der ikke nogen som spiller no-limit HE. Jeg har nogle småting som jeg gerne vil diskutere med kyndigt folk + det kunne være skægt at få et live game på bennene.

20-10-2003 11:43 #6| 0

Lavere indsatser og rake på - så er jeg klar :-)

Nej, pjat... Kun Hold"em og højere limits, så er jeg ved at være der. Men kan desværre ikke den dag

Mvh
Theis

25-10-2003 21:47 #7| 0

Jeg må også folde til d. 7/11. En anden gang måske.

29-10-2003 14:52 #8| 0

Hej Gene

Du ved godt at det er "J-dag", den 07/11, ikk ? :-)

29-10-2003 15:46 #9| 0

Hej Theis
Det vidste jeg ikke, da jeg planlagde arrangementet. Men det har jeg fundet ud af siden.
Jeg havde ellers 2 kasser Maribo pilsnere jeg havde tænkt at sælge billigt. Men den slags kan man jo nok ikke servere den dag :-)
Og da der ikke er kommet nogen tilmeldinger endnu, tager jeg nok selv ud og smager på julebrygget den dag. Skål!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar