Hej PN.
Da jeg tager ca 14 dage til Frankrig, ca 50 km fra Paris, vil jeg høre om der er nogle der ved hvor/hvordan man finder nogle live tours med pænt antal deltagere +50 i prisklassen lige omkring 100 euro ??.
Mikkmakk
Live poker Paris og omegn (ca. 100 euro) ??
Har selv fundet lidt her, men troede den club var high roller spil ? Gad vide hvor mange der er med i sådan en lørdags 100 euro tour ??
Bump.
Ingen der ved hvor mange der er sådan en lørdag aften ??
Mikkmakk
Aviation Club er "the nuts"...
Når man lige vender sig til deres franske måde at gøre tingene på, så er det et super super sted, hvor jeg selv har været mange gange.
De har også nogle cashgames, der ikke er så voldsomt store. Omkring 100 euro buy-in.
Aviation Club er absolut ikke High-roller, men den er lidt dyr (i form a rake og årskort - 100).
Du kan spille daglige turneringer til 50 flere gang om dagen. Der er typisk 25-30 med i de tidligere, lidt flere i de sene. Om aftenen har de tours til mellem 100 og 500 - check hjemmesiden.
De har et 2-2 NL spil som mindste cashbord, 50 min buyin. raken er som sagt høj, men niveauet tilstrækkeligt lavt til at edt stadig er hyggeligt.
YatzyT har ret i at hvis man kan vænne sig til "Den Franske facon" .. .som aboslut ikke er Vegas - på godt og ondt - og så det lidt slidte pokerrum, så er det et supersted.
Sorry ..
Havde glemt at ligge et link ind til aviation club, som jeg fandt ud af havde en 100 Euro tour lørdag aften..
www.aviationclubdefrance.com/poker_uk.html