Er dette ikke et godt bet til kampen i aften ? Tøsetjenesten giver dette (som en af de højeste).
Mvh
Theis
Liverpool odds 4,10
Jeg tror det bliver en meget åben kamp, begge hold vil nok forsøge at spille lidt defensivt i starten, men som vinder af CL - ser jeg nu nok Milan, tror de trækker det længste strå til sidst.
Selvom Liverpool har haft et fornuftigt forsvar de sidste par kampe! :/
Milan er selvfølgelig favoritter.... meen som finale mener jeg sejren kan falde til hver side, så 4,10 er i mine øjne en ret pæn odds.
Erode - you"ll never walk alone
Liverpool vinder en et-måls sejr, så hvis du kan spille den på handicap til højere odds, så gør det, men jeg synes at 4,10 er en fin betaling!
Ifølge Betbrain.com:
136 AC Milan - Liverpool
Football, Europe, Champions League 2004/2005
1x2 Liverpool Dansk Tipstjeneste 4.10 (højeste odds af alle bookies)
Sandsynlighed alle bookmakere: 25% (= odds 4,0)
Betvalue: 1.04 = +4%
Så sæt du endelig en ordentlig skilling på det bet Theis :o)
Har skudt 200kr på Milan, da jeg aldrig vinder, og gerne ser The Mighty Reds vinde. Af samme grund tager jeg de tabte penge på Leverkusen, Juve og Chelsea i stiv arm, og håber dette bliver endnu 200 ud af vinduet :-)
Vi spiller også i rødt i aften, og der er jo artiklen andetsteds om at det er en fordel.
Uafgjort efter 90 minutter er vel ikke utænkeligt. Betfair har 61% på Milan og 39% på Liverpool som vinder.
Du finder milan til odds 2,20 på nettet, og det er der MEGET mere betvalvue i end 4,10 på liverpool. Men det er da et rigtig godt odds, og endnu engang må man blot konstatere at tipstjenesten har sat et odds helt forkert.. De sætter favoritterne ekstremt lavt hver gang..
ordinær tid 0-0. Milan vinder på straffe, eller i forlænget spilletid på mål af sheva
Tilgengæld kan du ikke spille ligepå hos tipstjenesten... min. 2 kampe over nettet, 3 i butikken.
Et godt odds på scandicbookmakers:
Milan vinder og Shevchenko scorer odds 5.37
et meget sandsynligt bet...
Go´kamp iaften...
;)
@becks
Der er ikke value i Milan til odds 2,2 idet de "kun" er 45% favoritter (ífølge gennemsnittet af 85 bookies). Du skal op over odds 2,22 før det giver value.
@PokerFjaes
Tøsetjenesten tilbyder singlespil på Champions League finalen, både på nettet og i butikken.
Over 2,5 mål til odds. 2,55
Guldodds på Betfair.
Smid alt hvad du ejer og har - den er 100%.
Korrekt, du kan spille "single spil" på kampen i aften og jeg har 1000,- på Liverpool !
DET KAN IKK GÅ GALT :O)
Mvh
Theis
har selv spillet 250 kroner hos TT idag på Odds 4.1!
som også sagt tidligere kan en finale som denne falde ud til begge sider. Begge hold er nået til finalen på en solid defensiv og blot en lille forsvarsfejl i sådan en kamp kan være udslagsgivende!
Ahhh ja.
Odds 4,10 er sgu i orden i en finale. Nok vinder Milan, men til det odds skal den spilles - tak for tippet!
en kombination er evt. at medtage Kolding - Århus GF i den tredje og afgørende DM finale i håndbold. Kolding giver ikke noget højt odds svinger fra 1.15-1.20 på nettet, men deres erfaring og hjemmebane taget i betragtning mener jeg bestemt den er værd at kombinere med CHL finalen da det lige forhøjer oddset lidt og jeg anser den for værende meget sikker.
Jeg vil ikke komme med en længere begrundelse for spillet men har selv 2 KG på den kombineret med Dortmund som vandt i weekenden giver 1200 kr i overskud...
I kan da lige så godt bare give jeres penge til Magnus, som at spille på liverpool :-) .
Han har nok mere brug for dem end TT
Jeg vil vædde på at alle engelske spillere fra Liverpool har været i Tyrkiet på charterferie, så det er jo faktisk en halv hjemmebanefordel. Odds 4.1 på "hjemmebane" er +EV
Og så kan den kombineres med 2 Aalborg sejre på lørdag. Det bliver samba-bold i overlegen stil!!!
Odds 27 på Expekt +++++++++EV!!!
Pudsigt. Jeg stod også og kiggede på det 4,10 odds nede i kiosken. Man kan jo ikke udelukke det.
Overvejer at hæve den sikre indsats på Liverpool- er jo som at sidde med the nuts!
Deicer vi ses i byen senere, giver 1 flaske eller 2!
Så skal jeg sgu ned og smide en ordentlig TOT på Liverpool.
KNALD DE SKIDE ITALIENSKE BRYLL CREAMS BØSSER.)))))))
Nimac
Tillykke Deicer. Det væddemål vinder du.
Bliver en fantastisk LFC aften. Endelig tilbage efter 20 lange år væk fra tronen.
Husk nu, at vinder-oddset på Liverpool er efter ordinær spiltid. Det er ikke uvæsentligt, når det efter min vurdering ligner en 0-0 kamp.
Modsat mange, tror jeg sagtens kampen kan gå over 2,5 mål. Tror LIverpool starter aggresivt og kan de hurtigt få et mål eller Milan en kontra er chancerne pæne.
Har dog fedtspillet på Milan som endelig vinder
Så er der sgu sat 500kr på Kolding med 4mål over Århus og Liverpool over Milan. Den første ser sgu meget pæn ud indtil vidre :) Odds 4,10*1,85 Skal sgu spilles :)
54 sekunder...
Deicer... den flaske der, ja...
51 sekunder, hurtigste mål nogensinde i en CL finale.. av!
så blev der ligepludselig laaaang vej hjem :(
Jeg er glad for at jeg satte mine penge på Milan :)
3-0
Er sgu glad for at jeg siden søndag har ødslet 3k væk så jeg nøjedes med 500 på milan sejr.
NOTTTTTTTTTTT
@ Gene
"Ifølge Betbrain.com:
136 AC Milan - Liverpool
Football, Europe, Champions League 2004/2005
1x2 Liverpool Dansk Tipstjeneste 4.10 (højeste odds af alle bookies)
Sandsynlighed alle bookmakere: 25% (= odds 4,0)
Betvalue: 1.04 = +4%"
Du må vist hellere læse denne glimrende statistiske analyse
[a:http://www.samnet.sdu.dk/~rjep00/Bachelor%20endelig%20version.pdf][a]
:-)
25% skal korrigeres pga bias"en!
Odds 330 på lfc sejr i ordinær tid. Den skal spilles NOT. Forza Milan. Surt at liverpool ikke yder modstand, jeg håber så inderligt at de udligner til 3-3.
ja ja jeg har ser bedre come backs, husker i superligaen hvor OB smed en 5-0 føring væk og tabte 5-6 til Sønerjylland, jeg måtte i skraldespanden for at grave min kupon frem, den blev jo lige 1800 kr værd :)
Liverpool.....Liverpool.....Liverpool..... Liverpool.....Liverpool.....Liverpool..... Liverpool.....Liverpool.....Liverpool..... Liverpool.....Liverpool.....Liverpool..... Liverpool.....Liverpool.....Liverpool..... Liverpool.....Liverpool.....Liverpool.....L iverpool.....Liverpool.....
Spillede et helt vild latterligt odds på, at Liverpool ville vinde, da de scorede til 3-1. Prøv lige at overveje, hvor meget jeg håber på en ekstra boks.
Det er pænt mange stakater!
/Mikael
@DTM
Hvor meget har du da spillet for???
Du plejer da ellers ikke at spille -EV... :)
Daniel
@Cheiron
Jeg spillede jo også kun, fordi jeg mente oddset var godt. Har lukket oddsene ned for at jeg kan koncetrere mig om at bede for et mål mere, men jeg vinder i underkanten af 2K, så der er da lidt at gå efter.
Derudover har jeg det lidt med sportsbetting, som mange amerikanere har det med poker. Jeg føler at jeg betaler for underholdningen, og acccepterer det ;-)
/Mikael
Jeg har ikke spillet på kampen og kan ikke se den i tv, men jeg var lige et smut forbi www.livescore.com og kunne se, at LFC havde brændt et straffe ved 3-3!
Må vist være på sin plads med et: UL M8S :-(
LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!!
WELTKLASSE!!!! SÅ ER DER FEST!!!
Det var ALT for vildt!!! WAUW!!!
Dejligt at have spillet Liverpool til 22 og 17 gange :-)......SLURP !!!!
De er helt overlegne :-)
LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!!
LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!!LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!! LIVERPOOL!!!!
@Junior
Jeg skimmede lige konklusionen fra jeres projekt igennem.
Det som i skriver, betyder som jeg forstår det, at bookies med vilje sætter odds´et i den lave ende på underhunden (Liverpool). Hvis de skulle sætte et reelt odds, burde de give et højere odds = mindre sandsynlighed for sejr.
Hvis vi istedet sætter den faktisk sandsynlighed til 24%, betyder det pludselig at spillet er -EV, da breakeven odds så istedet er 4,17.
Er det korrekt forstået?
@alle andre end junior
Ja, jeg ved godt det er nørdesnak fra morgenstunden :o)
Jeg ærgrede mig forøvrigt vildt meget igår aftes, da jeg kom 10 minutter for sent ind i kampen i 1. halvleg og gik glip af det første mål, og spillede Playstation de første 20 minutter af 2. halvleg da "kampen jo allerede er afgjort" og dermed gik glip af alle Liverpools mål. ARRRGGGHH :o)
YOU NEVER WALK ALONE!
Det var stort og jeg kneb sgu en tåre da de udlignede til 3-3.
Milan spillede sine AA mod 7-2 off som en tosse med hovedet under armen og gik stock død!!!!!
Nimac: Så skal jeg sgu ned og smide en ordentlig TOT på Liverpool.
KNALD DE SKIDE ITALIENSKE BRYLL CREAMS BØSSER.)))))))
Der er vidst nogen der har hørt lidt for meget på vinnie Jones....
I hate those fucking I-TIES!!!
Er man ægte Liverpool fan, havde man vel spillet dem som Champinon leauge vinder tidligere.)))))
Derfor knald de skide italienske bryll crems bøsser.
Det beviste de jo klart at de er i 2 halvleg. LOL
Er man ægte Liverpool fan, så har man som jeg spillet på Leverkusen, Juve, Chelsea og Milan efterhånden som vi har mødt dem, og dermed bidraget til sejren, da mine hold aldrig vinder når jeg spiller på dem :-)
De 200 jeg havde på Milan, neutraliserede jeg ved halvleg ved at sælge til 1,01. Dermed var der 126 i kassen ved Milan sejr og 0 i gev/tab ved LFC sejr (kun spillet som endelig vinder). I den forlængede spilletid var jeg dog nødt til at sætte de 200 tilbage på Milan, selvom min gev nu var markant større, da jeg jo allerede havde de 126 hvis Milan vandt. Aldrig har jeg været så glad for at tabe mit væddemål :-)
Men, mærkelig fornemmelse her dagen derpå, og også i aftes, for vi var så udspillede, og nede, at jeg stadig ikke har fattet det, og euforien udeblev lidt, da jeg ikke havde nogle kræfter tilbage da kampen var ovre. Den siver nok ind hvad der er sket over de kommende dage :-)
Go Reds.
@ Jensen
Nå så det er dig jeg skal havde fat i for at de slog Juventus ud :-) men mange tak for at lorte milan ikke fik nogle trofæer i år.
I det mindste tog VI da vores 28 scudetto i år
(FORZA JUVE)
Mvh
Claus