Fantomet skrev:Jeg sidder virkelig med en følelse af at jeg langt hellere ville have haft alle andre hold end Tottenham i finalen.
Ikke fordi jeg ser dem som en slem modstander, nærmest tværtimod.
Havde vi mødt Ajax og tabt, så havde jeg egentligt kunne leve med det, fordi deres præstation gennem Chl er så unik, at jeg vitterligt ville have sympati med dem hvis de vandt, også selvom de slog min favoritklub i udlandet.
Havde vi mødt City, Barcelona, Juventus eller andre hold hvor kampen havde været mere 50/50, så havde et nederlag været mere tåleligt fordi der havde været tale om 2 lige hold.
Nu møder vi Tottenham, hvor alt andet end en sejr bare ikke vil være godt nok. Det gør muligheden for en fiasko er der. Jeg kan ikke klare flere finalenederlag til Liverpool.
Jeg er dog ukuelig optimist, og forventer en finale hvor vi virkelig brager igennem og ødelægger Tottenham!
Mht. startopstillingerne er der vel kun midtbanen hvor der kan være lidt tvivl hos Liverpool, hvorimod vi med Tottenham ikke engang kan være sikre på hvilken formation de kommer med, samt om Kane måske skal spille sin første gældende kamp, fra start, siden 9. april, eller om man vælger at gemme ham på bænken.
Selvfølgelig vil en sejr være massiv!
Men lige nu ser alt i Liverpool bare så godt og rigtigt ud, så jeg er fuld af fortrøstning uanset resultatet!
Sportsligt har vi et godt og ungt hold. Der er styr på kontrakter og vi må være en af de klubber i verden med mest tiltrækningskraft hos talentfulde spillere. En af de mest velrenomerede og dygtigste trænere. Kæmpe overskud økonomisk i 2018, og med fuld opbakning fra ejerne, der i processen også har investeret i stadionudvidelse (i stedet for at bygge nyt og miste sjælen). En talentfuld ledelse, der foretager “billige” indkøb og formår at hente rigtig gode penge ved salg.
2xgolden boot
Golden glove
EPL player of the year (en ny spiller i år)
2 plads i ligaen med et kussehår
Back to back cl finals
... og der er sikkert mere?
Jeg er fuld af håb!!!