Livestream 16.30 : Theo
Cool, så selve livestreamet med 30 min delay starter altså klokken 17, eller hvordan skal det forståes?
Jeg er egentlig rimelig sikker på, at det var meningen, at turneringen skulle starte kl. 16.00, også skulle livestream kom op kl. 16.30. Men tror de er lidt forsinket
Delay
Posted 7 minutes ago by SantanaBandana
It is already 1615 CEST, and play has yet to begin at the Aviation Club de France. The production crew is making a few final touches, and then the cards will be in the air.
Also, today's live updates will be near-live. Access to the final table area is limited, so we will be reporting off of the live stream.
Sådan skriver de på pokernews.
Andre der har problemer med et dårligt stream. Det lagger lidt, lyden skratter etc.
ja streamet er ikke optimalt, men hvad betyder det når det eneste de viser er nogle dåser der spiser kage?
Kartze skrev:
De er da ikke begyndt at semi live transmitere i nu
Du er da ikke til at snyde ;)
accezz skrev:
Lækkert lir. - Men er det filmet med en lommeregner!?
Mon ikke de i går aftes fandt ud af, at de havde glemt kameraerne, og besluttede sig for at filme lortet med en af kameramændenes 8 gb. iPod Nano.
shp2000 skrev:accezz skrev:
Lækkert lir. - Men er det filmet med en lommeregner!?
Mon ikke de i går aftes fandt ud af, at de havde glemt kameraerne, og besluttede sig for at filme lortet med en af kameramændenes 8 gb. iPoad Nano.
Haha jo! Det er nok meget sandsynligt! :-D
philip22 skrev:
Hakker jeres lyd også ?
Læs evt. post 21, 22, 23 og 24
Fuck lyden. Bare chips ryger i DK retning. ♥
højreclick på billedet og vælg eksperimental mode, det tager lige et par minutter men så kører den langt bedre
(ikke perfekt, den hopper nogengange et par sekunder tilbage, men man får det hele med imodsætning til nu)
1 Theo Jorgensen 2,613,000
2 Mohsin Charania 1,539,000
3 Matt Salsberg 1,533,000
4 Philipp Gruissem 721,000
5 Fabian Quoss 389,000
6 Timothy Adams 200,000
Det er ifølge PokerNews
Så fik de vist slukket for mikrofonen ude i Aviation Clubs køkken. Så er det kun de mange gentagelser der skal stoppes, så er det næsten til at holde ud at høre på
shp2000 skrev:
Så fik de vist slukket for mikrofonen ude i Aviation Clubs køkken. Så er det kun de mange gentagelser der skal stoppes, så er det næsten til at holde ud at høre på
Og holecards nu .. huhej hvor det går.
Kun hos mig lyden er forfærdelig?
shp2000 skrev:knutergrum skrev:
Kun hos mig lyden er forfærdelig?
Det hakker helt sygt hos mig. Jeg har en hurtig cmop og 100mb down .. giver ingen mening, andre med samme problem?
Lyager
Det kører ok her, men min stream har kørt i en halv time og der er ingen poker. kun reduls der snakker...
Lyager skrev:
Det hakker helt sygt hos mig. Jeg har en hurtig cmop og 100mb down .. giver ingen mening, andre med samme problem?
Lyager
nope kører semi skidt, men ekspermiental mode gør det noget mindre tiltende, man får det hele med anyway, dog kommr der et par sekunders gentagelse engang i mellem
højreclick på billedet og vælg eksperimental mode og giv det et minut til lige at komme op at køre.
Eksperimental mode er da det mest tiltende gentagelser konstant, så hellere en hakkende lyd
er glad for at jeg er broke .. fordi den livestreaming er da pisse tiltende.......
Hvad er status, mit stream fungerer ikke :(
Så kører det..
Theo dobler med 1010 vs AQ.. Board J-10-J x x..
2.000.000 nu :)
lol reklamere Tony (party sponsoreret) lige mega meget for at spille på WPT :)
Han har lang snor, men er den så lang? Altså snoren:D
Party er officiel software for WPT-sats og wptpoker, så det er næppe et problem :)
Arrrh se det forklare jo en helt del:D
Man kommer i tvivl om vi er i år 2012. Man kunne sende mennesker til månen i 60'erne/70'erne. med live lyd/kameraoptagelser bedre end på wpt sitet lige nu. Helt vildt. Belastende at lyden hopper tilbage konstant i loops.
Bare for at vise kontrasten:
www.teamliquid.net/video/streams/dreamhackTV
er jeg den eneste der loller over at kristy tror at framboise er jordbær?
Tror de her passer
www.worldpokertour.com/Live_Updates/Live.aspx
arrrhh.. Enten en fejl i chipcounts eller average chipstack, på WPT's hjemmeside..
nogen der kan svare mig på hvordan villain kan have 4% chance for at vinde hånden hvor Theo sidder med Q4 og modstander har A6, når bordet hedder 4984 og der ingen farvetræk er
nogen der kan svare mig på hvordan villain kan have 4% chance for at vinde hånden hvor Theo sidder med Q4 og modstander har A6, når bordet hedder 4984 og der ingen farvetræk er
Han er en skrubabe!
Så er han sgu ved at have hivet den hjem :D
Pænt skidt at calle turn og så give op på den bedst(tæt på) muligt river kommer
Svært kald at lave med K høj for 50% af sin stack mod 3barrels 3way på et WPT FT :-)
Han havde nok kaldt den tidligere i turneringen :P
Slund skrev:
Pænt skidt at calle turn og så give op på den bedst(tæt på) muligt river kommer
Nu er poker jo et spil, der handler om at afkode den information man får, og komme til en beslutning. Når du kalder med dit 7 høj farve træk på turn, og villain så 4bet-jammer det ind på river, SKAL du heller ikke snappe ud fra devicen, at det var det bedst mulige kort der kunne komme.
I denne hånd er der to faktorer der spiller ind. Theo's betsize og Theo's reaktion, da han er lige ved at kalde. Han kommer frem til et fold er bedst.
Er han gået i koma eller hva ??
Det fandeme lang tid han bruge, på en simpel beslutning
en fejl han viser så mange hænder op på river når de laver et ringe fold ?
Please kom med updates på den hånd - mit Stream gik lige ned
Tænkte det samme - det giver selvfølgelig muligheden at hans modstandere steamer, men når han fortsætter i samme gear kan jeg ikke se fordelen..
Paythis:
Han callede de 750k, og check/check på blank river, og Theo tabte pot.
Rly? Synes der blev snakket om Jungleman ville komme før jeg lukkede stream tidligere, så antog bare.. Har ikke hørt ham nævnt ved navn.
Nå, men så kan jeg ikke lide Tobias sidder og hepper mod Theo!
1
Matthew Salsberg
3,701,000
2
Philipp Gruissem
1,581,000
3
Theo Jorgensen
1,563,000
DarkXoiX skrev:
Rly? Synes der blev snakket om Jungleman ville komme før jeg lukkede stream tidligere, så antog bare.. Har ikke hørt ham nævnt ved navn.
Nå, men så kan jeg ikke lide Tobias sidder og hepper mod Theo!
De er nærmest bedste venner, så det er vel lidt forståeligt ;)
KOM SÅ!!!
GG UL Theo! :(
Hej jeg er en tysker, der flopper turner og river som en gud!
Kom med det come back!
Lol, kommentatorerne roder rundt i stack sizes, troede han var meget tæt på done efter hånden før.
Sick ringe af bb han ikke sætter ham ai med a5.
En sick omgang poker de har gang i - shit det er god fart på Theos shuffle med de chips
Hahaha, god udtale af "Sølvrøven" dér.
Lol på PH vs. Tony G. i triatlon, svømning, cykling og basket. Glæder mig til at se Fede Tony og Tudeprinsen shoot some hoops.
1
Matthew Salsberg
2,900,000
2
Philipp Gruissem
2,300,000
3
Theo Jorgensen
1,600,000
Deal med Salsberg på størstedelen af chipsne lyder som en dum idé.
Medmindre de kan overbevise ham om at opgive en del af sine $$
insiderviden...
Men theo er ikke tilfreds med tilbudet.. Så de spiller nok om det,,
Haha den nye udtale er intet mindre end horribel :D
lol sølvrøven = silverbutt
han ser kogt ud ham der salsberg....
de øjne der :D:D
i guder hvor er det ringe kvalitet på det stream. Den dækning er under hvad man kan forvente :/ fejl i grafik, de glemmer at slukke mic ig det lagger sygt. Altid noget vi har en god gang poker ! :D
Theo raiser knap like 120k... Phil skubber 700k-ish i BB... Theo caller.
Theo K9s
Phil JJ
Flop AKx x x
Replay. Theo er HU, men de viser det ikke lige nu.
Hvor lang tid kan det tage at stille op til det fucking heads-up. Kom nu i gang!
Jeg ku sgu godt undvære og så komme tilbage til finalebordet, kom nu i gang!
Nogen der ved hvorfor det skal tage så lang tid ?
Man må da gå ud fra de har planlagt hvad de skal optage inden, og ikk ebare opfinder det løbende ?
det da uholdbart for spillerne at de skal vente så lang tid på at se 10 franskmænd gå rundt og udrettet intet
De skal forberede alt det shit med de der royal flush girls der kommer ind med skillinger og sådan noget. Og det er åbenbart ikke rigtigt noget de kan have klar.
Ja det ser sku godt nok lidt tamt ud, havde forventet at se bordet proppet med penge :)
SÅ DA KOOOOOOOOOOOOOOOOM FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKIIIIIIIIIIIIIING I GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG!!!!!!!!!!!!!
Theo 3.5 mio
Matthew 3.3 mio
Kan se at chip counted bliver live opdateret, man kan se det hvis man holder musen over Stats inde på streaming siden :)
Theo har 3,4 mod 3,365 - så godt som helt lige
www.worldpokertour.com/Live_Updates/Live.aspx
Latterligt at de bruger en 1/2 time på at stable pengene. Som om folk ikke kender prices, når det bliver vist!
Ellers kunne de jo lægge en bunke med 100 euros, hvis det skal se ud af noget!
ja gal hvorfor skal vi se dem stable de skide penge som de ikke engang kan finde ud af.. grimmere nu hvor de står klodset op... og ja hvorfor skal de overhovdet være der? vinderen får dem vel ikke engang i kontanter som de er ?
Nogen der forklare hva fanden der forgår med samuraien og pangen??
Hvor meget skal der til før theo bliver sur ?
For de tager da pis på dem
theo minder dem os lige om han skal nå flyveren :D
edit: nej nej nej kun franskmænd der gør så meget ud f det HAHA
En stiv fransk WPT streaker :D
-Måske en rødvin og en proptrækker var at foretrække for den orangeklædte tryllekunstner :P
SERIØST? Her troede jeg han ville hugge hovedet af den flaske, og så er det bare proppen.
Magen til spildtid!
DarkXoiX skrev:
SERIØST? Her troede jeg han ville hugge hovedet af den flaske, og så er det bare proppen.
Magen til spildtid!
haha som Nikolaj Lie Kaas i zulu comedy galla :D
Is it always dark and cold there (in Denmark)?
No, only in January and February. November is quite nice...
Arrrrrrrrhhhhhh
Theo 3,310
Kentucky Fried Chicken 3,535
Mon ikke, det er den, der passer...
hvad er det i allé griner af? Er kun med på mobilen så kan ikke se de:(
fransk "super" måde at deale på man, + han har drukket af den champange der og ku ovb ik tåle det..
Gleerup skrev:
Det var en der skulle åbne en flaske champagne med en sabel, også lykkedes det først i 4-5 forsøg, selvom de havde øvet det flere gange :)
Gleerup skrev:
Se 223
Stopper med at se stream!!
Hvor er det ekstremt ringe lavet, alt er galt.
%, chip count, lyd, billedet.
Følger med her istedet for :)
gogoogogo Silver
Lidt af hvert...
Blandt andet de havde en parodi på en ninja inde og skulle hugge proppen af en flaske champagne - det tog ham ca. 13 forsøg.
Udover det har man set bedre dealerarbejde :-)
For ikke at nævne kortene sidder hos den forkerte spiller, der står procenter der aldrig passer (er man drawing dead har man mindst 12% iflg. grafikken) etc.
Der er ca. intet professionelt over denne stream - fik jeg nævnt den lagger også?
Plus Jesse er stiv og den anden er ved at falde i søvn jvf hans stemme.
Gleerup skrev:
Har lige svaret dig, skulle jeg mene. Ved ikke hvorfor du har redigeret væk at du spurgte tidligere i tråden :)
Gleerup skrev:
beklager mit spørgsmål bliver ved med at komme, min mobil fucker
aha :P
Haha jeg logger af for jeg ødelægger denne tråd fuldstændig;) håber jeg åbner den i morgen og ser at Theo har vundet!
ser 3 hænder mere så det sq godtnat herfra.. zzzzz nak ham nu gl theo....
ah, kan godt følge dig, gizzar. Nu er det så tæt på, om sengen kalder - skal op kl. 7.30. Men kan sgu ik finde i seng..
Kun mig der synes at Theo kører ham over ? Ser rigtig godt ud for ham.
Jep, ligner en sejr, men det er HU :-)
Hadede hans K7 shove tho, eneste der (muligvis) folder, som han ikke har slået, er en dame.
Håber pokermagasinet kan hive ham i studiet og spørge hvad han tænker i den hånd :)
@slashGnR
Sov godt + sætter mine penge på dit udsagn også er korrekt anyways :D
"..det ser ud til at han kører den stille og roligt hjem :) "
Synes sgu det er ret oplagt, at han prøver at skyde villian af en dame eller en anden svag valuehånd, der slår Theos syver, da det er det villian ligner med sin turn og river sizing.
Jeg håber virkelig Theo vinder den her. Ellers vil jeg aldrig tilgive mig selv at have siddet og set på den live streaming :)
hende flushpigen til højre ser virkelig ud til at tænke, how the heck could I keep them inside my dress
Tror Jungleman er træt :/
Nå, champagne i studiet... Så er matchen sgu nok færdig når vi catcher op på de 30min delay :-)
whooo, det var hun igen - er helt sikker på, at de snart falder ud af kjolen. De presser virkelig på
Ffs !!
Er lige kommet hjem igen. Vi er stadig i gang ikke? Eller er mit stream bare lang tid bagude
Nu stopper det !!!
Hva fanden sker der for den latterlige nar skal være så heldig !!
Damn......
det er så klamt
comeon!
ejmen lad os nu få den første "2xsame event winner" til at være en dk'er istedet for det PIS...
shake it off i guess
Det er sgu næsten lige som at se Mickey mod nitten Pierre Neuville.
Andy^2 skrev:
Næste AI er Theo sikkert domineret og kan ikke suge, gg. :(
så ti da stille abe!
kort er ikke vist, og odds er 49vs51.. Fulde Jesse flækker selvfølgelig :D
selv ikke engang Sexton gad høre på hans plapren.. "..well congratulations to you"
Må fandeme være en flad fornemmelse at tabe en WPT når man to gange var inde for sejren med et dominerende es...
Selv en erfaren herre som Theo må være på livstilt.
Newb, skulle også have haft den bedste hånd da han kom allin tredje gang.. obv derfor han taber!
Thank you Captian Obvious! :D
Tror ikke man kan forestille sig, hvor meget han brændte efter den 1. plads :/