https://www.twitch.tv/pokercentral
Voulgaris
Hellmuth
Bonomo
Kevim Hart
Bryn Kenney
Ben Totterene
Cary Katz
TV bordet iflg seating.
https://www.twitch.tv/pokercentral
Voulgaris
Hellmuth
Bonomo
Kevim Hart
Bryn Kenney
Ben Totterene
Cary Katz
TV bordet iflg seating.
Kun dag1 der er gratis - derefter koster det 10$/month eller 99$/year på det nye PokerGO. Smart.
Grethe skrev:Jeg holder med Ben "Totterene" ♥
Eller måske Ben "Tottirene" i dagens anledning?
rune0714 skrev:Er det 1k ante tilsammen eller 1k ante pr mand?
1k samlet. BB betaler ante for alle. Sådan har Aria highrollers kørt et stykke tid.
freakstar skrev:
1k samlet. BB betaler ante for alle. Sådan har Aria highrollers kørt et stykke tid.
Edit: Nm. Jeg misforstod dig. ya BB poster vidst en 1k ante, så 2.5k pot pre og ikke 8.5k pot som grafikken giver udtryk for
Koster vel os 2.5k pr. orbit hvis BB er 1k, SB 500 og ante én gang pr. orbit 1k.
freakstar skrev:Koster vel os 2.5k pr. orbit hvis BB er 1k, SB 500 og ante én gang pr. orbit 1k.
Misforstod dig. Check edit :)
Yes grafikken fejler lidt der - det er dag1 af en lang sommer, håber snart de får styr på det :-)
Argyle_DK skrev:Hvordan spiller Hart?
Calling station, kommer aldrig til at gå dybt medmindre han bliver smashed af decke
Er jeg den eneste der er lidt træt af de sindssygt bagkloge og resultatorienterethed kommentatorer?
Og hvorfor ligner Maria Ho altid en der er på vej på toilettet?
I øvrigt er det lidt sjovt hvordan alle siger Hart spiller godt og er en god spiller... hold nu kæft hvor han spiller ringe. Tror ikke han ville kunne slå 20$ mtts på Stars!
PANIK...... Hvor er streams fra dag1/dag2 & dag3?
På forhånd tak :-)
ShipitHG skrev:PANIK...... Hvor er streams fra dag1/dag2 & dag3?
På forhånd tak :-)
Du kan se alle dagene på pokergo.com under 'on demand' og så 'event replays'.
Bloche skrev:Er jeg den eneste der er lidt træt af de sindssygt bagkloge og resultatorienterethed kommentatorer?
Og hvorfor ligner Maria Ho altid en der er på vej på toilettet?
I øvrigt er det lidt sjovt hvordan alle siger Hart spiller godt og er en god spiller... hold nu kæft hvor han spiller ringe. Tror ikke han ville kunne slå 20$ mtts på Stars!
jannik_pro skrev:
Calling station, kommer aldrig til at gå dybt medmindre han bliver smashed af decke
Synes BTW kommentatorerne er de bedste nogensinde. Som om de har erkendt det lun er pokernørder der ser det, så de er ikke bange for at snakke ranges osv., som ofte er overkill, når man vil ramme bredere målgruppe.
Overvejer at oprette Poker GO
Hvordan kører det poker go stream, er det ordenligt kvalitet ?
Meget fin kvalitet.
Enig med rune0714.
Syntes de $10 for 1 måned er givet godt ud,
Men er det seriøst kun muligt at stoppe abonement ved at telefonere til det udenlandske nummer ?
klondike skrev:Men er det seriøst kun muligt at stoppe abonement ved at telefonere til det udenlandske nummer ?
Jep, desværre. Jeg har dog læst at de arbejder på at man kan gøre det online.
Ok håber da meget man kan opsige det online når WSOP 2017 er overstået
klondike skrev:Ok håber da meget man kan opsige det online når WSOP 2017 er overstået
Ellers kan du jo bare spærre betalingen.
Argyle_DK skrev: Ellers kan du jo bare spærre betalingen.
Jeps.
Bare besværligt og lidt shaddy at de ikke bare laver en unsubscribe knap i indstillinger. Men kan jo være det kommer inden WSOP er slut.