Badegæster, gadebæster, ludere og lommetyve ...
Så er der ENDELIG liveblog-lir med yours truly igen. Det er måneder og atter måneder siden jeg sidst har haft en blok i hånden, men når nu Amager Ludoklub og Danske Spil valgte at holde et lille kabale-arrangement, kunne jeg jo passende finde fjerpennen og spejlreflekset frem igen, og give den som skribent på landets bedste liveblog.
I år bliver PNN's skarpe liveblog allernådigst suppleret med et livestream for de mere visuelt anlagte. Danske Spil har hevet den tidligere Danmarksmester og PokerNetter, Rasmus 'Jungleras' Nielsen og tidligere pokerjournalist Dennis Krogh i kommentator-boksen, og sammen vil den dynamiske duo kyndigt guide seerne gennem action på featuretable, mens jeg stille og roligt tager mig af de 21 outer tables - eazypeazylemonsqueezey!
Action skydes i gang på bloggen kort før klokken 18.00 hvor starten går, mens livestreamet starter med en halv times forsinkelse. Det er muligt at stille spørgsmål til de to kommentatorer på Danske Spils side på Facebook (tråd går live 18.15), mens ønsker til chipcounts, spørgsmål, ris eller ros til dagens blogger kan stilles her i tråden.
Der vil desuden blive konkurrencer og andet lir på bloggen, så der er ikke en eneste god undskyldning til, ikke at læse med. Jeg hænger i, indtil finalebordet er fundet sent lørdag aften, og jeg håber, du vil hænge med.
Velkommen til årets danske pokerfest!