For interesserede er der pokerturnering på lørdag d. 26/11 kl 18.00 i indre KBH. 200kr i buy-in og mulighed for rebuy og add-on. Vi forventer ca 64 deltagere. Hurtig tilmelding er påkrævet. Svar via denne tråd hvis nogle er interesseret.
Liveturnering lørdag d. 26/11
jamen jeg er da interesseret
Måske lidt flere oplysninger om hvem der afholder den - præmier, blinds osv... :)
Oyster, er det på Nørrebro? For så har jeg vist været med før... Vil gerne have flere infos!
Hej har sendt PM"er til jer der har vist interesse herinde... hvis andre skulle være interesseret eller blot ønsker nærmere oplysninger, så smider i mig bare en PM:-)
Ja tak
for jer der har modtaget PM og ønsker at deltage, så er i først registreret når i har sendt mig en PM hvor i bekræfter at i ønsker at deltage:-)
Bare lige så der ingen misforståelser opstår.
Kan du ikke smide alle oplysningerne ind her? Så vi ikke behøver sende 27 PMer? Hvad er rake egentlig? Og er det NLHE?
Jeg kender ikke helt forums reglerne, så derfor de der PM. Men jeg har fra sidelinien før set at du er en aktiv bruger herinde så du må jo vide hvad man må og ikke må:-) Det er med rigtige pokerborde, gode jetoner osv. Dealer ved finalebordet og ikke før.
Ja det er NLHE der spilles. Raken er 25 kr til arrangørerne af den aktivitet der er, resten ryger i præmiepuljen.
Håber det var svar nok:-)
har skrevet smider du noget svar oye...? lige i pm er frisk tilmeld mig men smid info...hygge