LOOOL!!!
Game #6494787614: Hold'em NL ($1/$2) - 2007/12/01 - 21:05:18 (CET)
Table "Antwanislost" Seat 5 is the button.
Seat 1: Voldemort ($346.11 in chips)
Seat 2: luckbox ($190 in chips)
Seat 3: balboa ($186 in chips)
Seat 4: PokerYoda ($658.40 in chips)
Seat 5: Pstfrous ($231.30 in chips)
Seat 6: marsipan ($314.08 in chips)
marsipan: posts small blind $1
Voldemort: posts big blind $2
----- HOLE CARDS -----
dealt to Pstfrous [9s Ks]
luckbox: folds
balboa: folds
PokerYoda: folds
Pstfrous: raises to $6
marsipan: calls $5
Voldemort: folds
----- FLOP ----- [7s Js 5h]
marsipan: checks
Pstfrous: bets $10
marsipan: raises to $30
Pstfrous: calls $20
----- TURN ----- [7s Js 5h][Kd]
marsipan: bets $60
Pstfrous: calls $60
----- RIVER ----- [7s Js 5h Kd][As]
marsipan: bets $135
Pstfrous: raises to $135.30 and is all-in
marsipan: folds
Returned uncalled bets $0.30 to Pstfrous
Pstfrous: doesn't show hand
Pstfrous collected $461 from Main pot
----- SUMMARY -----
Total pot $464 Main pot $461 Rake $3
Board [7s Js 5h Kd As]
Seat 1: Voldemort (big blind) folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: luckbox folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: balboa folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: PokerYoda folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: Pstfrous (button) collected $461
Seat 6: marsipan (small blind) folded on the River
LMFAO vil ik betale 0,30 i 461 pot!
HAHA... go griner :D
100% missclick!
Marsipan er en rimelig dygtig spiller ellers... missclick ftw !
Nej! Folk spurgte ham efterfølgende. Han svarede: "I had 2-3 of hearts" og henvendt til mig: "You only play the nuts".
LOL, sjovt nok er han en af de bedre regs på crypto 200nl...
Hvad skal han calle for? For at splitte imod en 32 ligeså? Hero caller hans riverbet, lol men lidt skummelt at han ikke ser at hero har 50 cent mere. Ser lidt mega collusion agtigt ud hvis man ikke ved bedre.
nej, jeg ved godt at jeg til tide har et stort ego, men han er vitterlig ikke nogen go spiller.
synes der er mange andre på nl 200 og 500 der er meget bedre end ham
lorten
jeg siger jo heller ikke han er supergod.... jeg siger han er blandt de bedre på 200nl
Hvis han nu har 23hearts så har han jo nut-low, og bør vel folde til ethvert bet?
han var ikke comitted.
De få gange jeg har spillet med Marsipan, har han været overaggro og fået overspillet alt for mange hænder, men det kan muligvis være han har haft et par tiltede sessions.
Marsipan har til tider et rigtigt godt tag på spillet... Han kan dog også være en retard, men respekterer hans raises.. Tror dog han har fyret en løgn af.. alle i verden kalder for info selvom man har 3 høj
@ Zmag
der skal vitterligt heller ikke meget til for at være en af de bedre, når det er NL200 crypto. Marsipan er ikke nogen god spiller, og det kan pokertracker bevise. Jeg spiller ham HU anyday, og det er altså ikke alle jeg gør det. Han er meget forudsigelig.
@ lorten
"nej, jeg ved godt at jeg til tide har et stort ego, men han er vitterlig ikke nogen go spiller."
Pokerspillere har generelt et stort ego, og hvis ikke du havde kommenteret på, at han er god spiller, så havde jeg da hvert fald .. :)
@ Lilja
dumt at gøre det.
@ ManCini
Hva mener du med at der ikke skal meget til for at være en af de bedre på nl 200 crypto? Det er da ekstremt nittish på crypto...?
Mancini
Vi kan jo alle have forskellige opfattelser af forskellige spillere. Det der mere tændte mig af, var lortens karakteristik af ham som "pissedårlig". Det er virkeligt overdrevet.
Men i øvrigt mener jeg også man bør lave en skelnen mellem god og irriterende spiller. Fordi han ofte giver meget modstand, kan han godt være ret irriterende at spille imod - men det er selvfølgelig ikke ensbetydende med at det giver sorte tal på bundlinjen.
"Vi kan jo alle have forskellige opfattelser af forskellige spillere. Det der mere tændte mig af, var lortens karakteristik af ham som "pissedårlig". Det er virkeligt overdrevet."
Lige præcis derfor kan jeg godt se det logiske i lortens indlæg. Der er lysår til forskel for dig og hans spil, og hvis lorten mener han owner ham, så tror jeg vitterligt på det.
hahahah hvis det er et missclick, må han satme have hevet håret af sig selv!!!
@mancini
"Pokerspillere har generelt et stort ego"
Siger hvem?
Jeg hader "teorien" om at man skal have et stort ego for at være en god pokerspiller.
Måske har du ret. Måske er der flere personer der ikke sætter sit lys under en skæppe, rent faktisk tror de er bedre end de er og ikke er bange for at fortælle (råbe højt) om dette og deres succesoplevelser, blandt pokerspillere end i samfundet generelt. Hvis dette er tilfældet kan jeg kun sige: Det var da et både irriterende og trist karakteristika for en gruppe af mennesker.
timothy
Teorien lyder ikke at man skal have et stort ego for at være en god pokerspiller, den lyder at gode pokerspillere ofte HAR et stort ego.
Jeg er i øvrigt helt enig med mancini i at pokerspillere generelt har et meget stort ego.
Måske hænger det sammen med at man ikke må miste tilliden til sig selv og sit eget spil? Det er selvfølgelig en balancegang, da man skal stadigvæk bevare selvkritikken.
Der er jo også forskellige typer, nogle har et stort ego uden at råbe op om deres evner eller succesoplevelser, andre er selvforherligende og råber op om både deres evner og winnings osv.
@hardkare
"Teorien lyder ikke at man skal have et stort ego for at være en god pokerspiller, den lyder at gode pokerspillere ofte HAR et stort ego."
1) Det er meget bedre. Den køber jeg. Skal dog tilføjes at det ikke altid er sådan teorien fremstilles/fortolkes. Mange pokerspillere har fået den vendt så den lyder ligesom ovenfor nævnt.
2) Altså: Et utiltalende folk (pokerspillere) - der er en grund til at beskedenhed og det ikke at undervurdere andre mennesker i forhold til sig selv betragtes som dyder.
"Måske hænger det sammen med at man ikke må miste tilliden til sig selv og sit eget spil?"
Det gælder IMO ikke i højere grad for pokerspillere end for blomsterbindere, håndværkere eller investmentbankers.
Igen: Jeg tror godt på at pokerspillere har store ego'er, men ikke på at det er mere nødvendigt at have et stort ego indenfor poker end indenfor 7 ud af 10 andre brancher.