Hej
Jeg har en konto hos Pokerheaven som er blevet låst. Jeg kontaktede naturligvis pokerheaven med det samme jeg fandt ud af dette og de svarede da også meget hurtigt tilbage. Deres svar var noget i retning af:
"Der har så vidt vi kan se ikke været noget mistænkeligt ved din konto og det er ikke os, der har låst den. Kontakt istedet [email protected]".
Det gjorde jeg så. Men så er det problemerne starter for alvor.. Hvordan FANDEN får man bosscasinos (bossmedia) til at svare på deres support e-mail?
Er der nogen der har erfaringer med deres support og har været i stand til at få en reaktion fra dem? Jeg sendte den første e-mail til dem den 10. januar og fulgte den op med en e-mail mere et par dage senere, da jeg ikke havde hørt fra dem. Nu er det den 18. og jeg har stadig ikke hørt et pip fra dem.
Jeg har i skrivende stund kontaktet pokerheaven igen for at høre om de kan lægge noget pres på boss-media og afventer nu deres svar. Men jeg kunne da godt tænke mig at høre om der er andre der har været i lignende situation med dem?
--
verndroid
www.schougunvald.dk
Locked account. Pokerheaven - Boss
18-01-2007 08:51
#1|
0
18-01-2007 10:01
#2|
0
Verndroid OP
Nå. Så skete der lidt igen.
Fik svar fra webdollar (gennem pokerheaven hmm?). Men i hvert fald fik jeg at vide, at de var kede af, at jeg ikke havde fået svar på mine 2 første e-mails, men at de ventede på dokumentation fra mig (utility bill). Så det var da rart, at der nu sker noget igen. Men umiddelbart synes jeg måske godt de kunne have fortalt mig, at de gerne ville have den information frem for at jeg måtte skrive til dem igen for at få det at vide... sheesh.
--
verndroid
www.schougunvald.dk
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!