Da der er en fitnesstråd, tænkte jeg at vi kunne få en løbetråd også.
Jeg ved der er mange herinde der løber, og vi havde gang i en del challenges på endomondo sidste år.
Jeg har følgende mål for i år
5 km på under 20 min
10 km under 42 min
halvmarathon under 1.40
Er lige startet op med cykling og svømning efter en knæskade, og skal herefter i gang med løb igen. Jeg ligger løbestilen om fra hællanding til en mere naturlig løbestil.
Løbetråden 2014
Jeg har allerede, stolt af mig selv, været ude på en 10 km tur i år. Sidste år skete det først i april måned.
Har så ikke været ude og løbe siden ;(
Mit eneste mål i år er at gennemføre en halv marathon, lige gyldigt med tiden.
Som jeg skrev til MrKjaer en dag, jeg er jo ikke 25 år mere ;)
Held og lykke med omlægningen af løbestilen, jeg tror kun du bliver glad for det. Jeg fandt det selv utroligt svært i starten og det føltes helt forkert, men når man først har vænnet sig til det, tror jeg det bliver godt. Løb som en Kenyaner!
Mine mål for 2014 er, at komme ordentlig gang med at løbe + man skal da have løbet den halvmarathon.
Mit store mål for løb i 2014:
Gennemføre New York City Marathon... Tiden ved jeg ikke helt endnu... :)
Ja... Jeg har været på venteliste siden starten af 2011... Eller dvs været med i lodtrækningen i 3 år i træk og ikke kommet med - så får man garanteret deltagelse det 4.år... Så det har været længe undervejs (og var i øvrigt sidste årgang, at den ordning gælder, så det var heldigt :) )
Cool. skal nok blive vildt. Jeg skal bare se om jeg kan nå de tider jeg har skrevet, og så helst undgå flere skader.
Mit mål er i fremtiden at nå at løbe alle 5 majors... Den her bliver nr 2 (har løbet Berlin 2012)... Problemet bliver naturligvis Boston... Jeg aner ikke, hvordan jeg skal komme med i det, men det bliver nok noget med charity :)
Mit startmål er at lære at løbe 5 km i et stræk. Så jeg er blevet opfordret til at melde mig til et løb i starten af April. Status her og nu er at jeg løb 2.3 km på et kvarter på løbebåndet i dag. Så jeg er rimeligt fortrøstningsfuld.