Hej alle
vores normale 600 kr. dobbeltstack om lørdagen kl 17:00 er efter manges ønsker, lavet om til en 400 kr. dobbeltstack, håber at se en masse af jer allerede nu på lørdag.
mvh daniel, jyllingevej pokerklub, jyllingevej 77, vanløse
www.jyllingevejpokerklub.dk
lørdags 400 kr. dobbeltstack
JAAA fredag og lørdag er jeg os og finde i klubben, efter en utrolig træls dag med maling :( GAAAHHH
Ses vi ?? det tror jeg nok vi gør.
/Morten
fede tours i kører i klubben. Hvor langt ligger den fra Vanløse metro-station?
@ krillen: hvis du har mulighed for at tage et S-tog, vil jeg da lige oplyse om at jyllingevej station ligger under 1 min. gang derfra, vil tro det er 100 meter derfra :-)
husk vi allerede i aften kl 19.00 har en 350 kr freezeout, ugens mest populære turnering, sidste fredag var vi 48 til denne, samt vores 100 kr. crazy rebuy kl 21.00.
mai-britt står i køkkenet og laver som sædvanlig varm lækker mad, og hjemmelaved kage ;-)
ses i aften
det tager præcis, 1min og 56 sek og gå fra jyllingevej station til klubben :D
www.krak.dk/kort/
@alle
her vil jeg så gøre det helt klart, bare for dem, der ikke kender schultz, at han for det første er 1,58 høj, for det andet vejer han ikke under 0,2 ton :-) hvoraf de ca. 12 kg sidder på hans ben, for det tredje er han i ligeså dårlig form som mig, da han lever af pringles chips, lakridser, mai-britts mad og kage, og for det fjerde er han altid spritstiv i whisky...Så ja for schulle tager det mere end de 25 sekunder det tager os andre ;-)
p.s. Ska her siges at der måske er brugt en "smule" overdrivelse og selvom folk siger at schultz mest af alt ligner en af gorkerne fra fragglerne, kan vi alle sammen godt lide schultz og syntes at han er en guttermand ;-) ♥ sendt herfra til schulle
OMFG det må blive et besøg i Gentofte idag, skal i med Daniel og Christina?
♥♥♥♥♥
Hahah its all good, ses senere mester.
@krillen
Jeg kunne også godt overveje 400kr doublestack i morgen aften, også vha. metro. Der er ca. 1,2km fra vanløse metro station i følge kraks, og en rimeligt let tilgængelig rute.
Men som det allerede er nævnt af de 'erfarne' er S-tog umiddelbart lettere, og da et skift på nørreport jo i alle henseender gør dette muligt, selv for metro-brugere, er begge muligheder bestemt aktuelle.
i kan os skifte på vanløse, det er ET stop fra vanløse.
Ses drenge.
@schultz
Du skal i hvert fal love at spraye grumt, så jeg ikke føler jeg er den eneste fisk i vandet... :(
Kigger lige på det, transport skulle være detmindste problem, er jo trods alt bosat i Kbh.
sicksick....drenge og piger tro det eller ej schultz blev 2er i fredagens 350 kr freezeout med 40 mennesker OMG, han har meldt op han kommer idag til vores 400 kr dobbeltstack kl 17.00 PLEASE kom op og sørg for at det ikke gentager sig at han kommer i pengene igen idag så blir han umulig at have med at gøre, jeg ska nok sætte en eller anden bounty på ham ;-)
Idag vinder jeg!!!!
!!!!!!!
p.s brandgo polak whiskey!!
OMFG: how is this possible!! Du har drukket 1 1/2 flaske af den fineste JACK Daniels og du kan stadig skrive wauw. Det ender med at jeg selv må spille med idag og sætte dig på plads
Det sgu da fordi det er Whiskey essens jeg har drukket hele aftenen.
Ses senre :D
♥
FUCK det sygt... ryger hurtigt i 400kr dobbelt stacken med KQ mod tour donken K_B_B der finder 66 frem jeg er selv dealer, og ligger lige en 6er i floppet til ham :( at der så finder en håne konge og en håne dame frem på turn og river viser jo bare hvor rigged det sted er.
Late regger til 300kr freezouten og SAVER bordet midt over.. kommer på FT som like.. 3er.. og er CL med 4 tilbage, da vi er 3 har jeg like.. 80k, cl har 100k or so, og short stacken har .. 20kish sidder i bb short folder, cl limper i sb, jeg har 5 2 i klør MONSTER RAISE, kald af ham.. hmm..
FLop 2 5 4 BINGO.
check fra ham, bet af mig, raise af ham.. HMMMM AI!!! KALD! UPS!
A3 :(
BAAAH
Men fuck it, en 2 og en 3 plads i weekenden er ok, så må jeg bare vinde den 400kr der er idag med terminator og hele svineriet.
P.S Daniel har lovet at smide en ordentlig bonty i næste gang der er mange med, i fredags var der jo ikke nogen der var gode nok til og få den.
p.p.s GRATZ med sejren K_B_B din DONK!!! ;)
/Morten♥
Så det sgu idag, 400kr freez out med terminatorchips, har hørt rygter om at der vil blive tryllet god mad frem idag, plus at den famøse Djoffer will atend, sååå kom frisk alle :D
/Morten
jeg lover at næste fredag prøver jeg at se om jeg selv kan spille med, så jeg kan save schultz midtover, og jeg ska nok lave en bounty på dig schulle ;-) og så ska vi vidst også have et last longer-bet.
ses i aften til 400 kr. freezeout m. terminator kl 19.00
Jaaaa så kom man i pengene igen ;)
Tror sgu ikke der er nogen der kan stoppe mig, røg som 4er idag :( på boblen, godt vi lavede en bobel præmie så jeg kunne få 150kr tilbage, LOOOOOLL
Sidder utg, med 19k, blinds 1.5-3k, skubber med A4 i klør, bb sidder længe og tænker og finder så et kald frem med K10. WIUWUIWUIWUUWUIWUI
Flop
K K x en klør... turn klør . 10 :(
GG BAAAHH
ses i morgen til 200kr freez out.
Og daniel du komemr bare an, du bliver savet direkte midt over.
Ja jeg er ret sej, har længe været min drøm og have et billede ved siden af morten flot fyr 14 år erlandsen ;)
4/5 nu , very nice, 3 plads idag, desvære kan K8 ikke holde mod 10J på et 9 9 9 8 J board :(
Men holder standarden..
N0gen er varm..
/Morten