Jeg vil gerne spille Pacifics 100k iaften, men når jeg forsøger at hente deres software sker der følgende:
- Jeg kører .exe-filen og der downloades filer.
- Installation Wizard åbner op og jeg får denne besked:
"888 i already running, please close the program down to continue" (frit efter hukommelsen)
Jeg har prøvet at lukke Microsoft Security Essentials fra, men det har ikke løst problemet.
Der ser ikke ud til at være installeret noget, som har med Pacific/888 at gøre på maskinen.
Jeg har ikke forsøgt at genstarte maskinen, da jeg spiller tours.
Please help!
Edit: Overskrift, problemet er løst.
[Løst] Pacific / 888 download problem
har du ikk bare haft det downloaded engang og aldrig fåety det slettet?
hey jeg ved hvad der er galt :)
du bruger et forkert link. de har floating broken software links ude de fucking noobs :)
har gjort dem opmærksomme på problemet men de siger det ikke passer lol.
Fedt! Eller, så er det ikke et lokalt problem :)
Er ikke klart over, hvad "floating broken software links" betyder, men betyder det, at deres software bare ikke kan hentes pt?
det betyder at du skal bruge et andet link. du har sikkert googlet det som jeg gjorde i sin tid og det eneste man skulle gøre var at tage et andet link til deres "rigtige" hjemmeside. det virkede i hvert fald for mig :)
Update, hvis nogen skulle have samme problem.
Jeg har hele tiden hentet fra den officielle hjemmeside. Men jeg lukkede alle mine andre pokerklienter ned (ipoker/boss/ongame/party/prima/stars), og så virkede download pludselig. Så installer-programmet må opfatte en af disse klienter som en 888-klient.