Fredag d. 17 august bliver den niende sæson af European Poker Tour skudt i gang i Barcelona. På programmet er denne gang en €50.000 High Roller turnering. I turneringen stiller Danmark med den danske Pokerpro, Simon Ravnsbæk, og du har nu mulighed for at vinde 0.25% i Ministerborgs eventuelle gevinst.
Sådan vinder du 0.25% - €125 i Borg
Brugerne på PokerNet har allerede sikret sig €34.500 i Ministeren, men nu giver PokerNet.dk dig mulighed for at vinde 0.25% i Borg (kan potentielt være mere end €1000 værd), ved bare at logge ind på din PokerNet.dk profil.
Det eneste det kræver for at deltage er, at du logger ind på din PokerNet.dk profil mellem onsdag d. 15 august klokken 15.00 og fredag d. 17 klokken 18.00, og så deltager du automatisk i konkurrencen om 0.25% i Simon Ravnsbæk. I alt bliver der givet 4 gange 0.25% væk, så det er fine chancer for at vinde store penge, når Ministeren har vundet turneringen.
Husk at have opdateret din mail på din PokerNet-profil, så vi kan kontakte dig hvis du vinder.
Igennem hele weekenden vil Ministeren blive fulgt på tætteste hånd af hele PokerNets community.
Log ind på PokerNet og vind procenter i €50.000 turnering
!
Test2!
!
!
!
En spændende test
Nej, hvor er det spændende. Bliver det godt? Bliver det skidt? Ingen ved det?
Ad
!
test
StonieN skrev:
Fedt, en konkurrence selv jeg kan overskue at deltage i!
sick mods ikke kan vinde, no ?
Live skrev:StonieN skrev:
sick mods ikke kan vinde, no ?
Jeg vinder sgu aldrig noget alligevel, så det er ligemeget ;)
EDIT: Nevermind... Jeg fandt det :)
StonieN skrev:
@StonieN
Alt kan problematiseres. Nu er jeg permanent logget på PN, så skal jeg gøre 1 eller 2?
1. Logge ud af PokerNet og logge ind igen.
2. Gå ind på min PN-profil og via "Rediger profil" trykke på "Gem".
Jeg har gjort nr. 2 og regner med, at jeg nu deltager i konkurrencen, men kan da godt være, at nr. 1 er det rigtige, men som du siger: Jeg vinder sgu aldrig alligevel.
8)
Med mindre man sidder på PokerNet 24 timer i døgnet og er aktiv alle 24 timer (klikker rundt hvert min), så burde det ikke være noget problem.
Mods kan i øvrigt godt vinde, Admins kan dog ikke.
Dieb skrev:
Med mindre man sidder på PokerNet 24 timer i døgnet og er aktiv alle 24 timer (klikker rundt hvert min), så burde det ikke være noget problem.
great - så er jeg jo med allerede
Gl Borg! og godt initiativ PN :)
Dieb skrev:
ehm øv - så er vi da nogen stykker der ikke er med før vi logger ud :-)
Hah. Jeg er i Madrid mens han spiller! Er du gal der blir fest, hvis manden ender på finalebordet. Mega nitte, hvis han ikke engang kommer rigtig igang. One time, baby
Hvis han casher bliver der så bare trukket lod? Og er pengene på en eller anden pokerside eller hvordan?
Der bliver trukket lod, når turneringen er slut. Man får pengene udbetalt på sin danske bankkonto, som alle andre der har købt procenter.
Jeg fatter stadigvæk ikke hvad man skal gøre, kræver det bare man åbner pokernet i den nævnte periode med autologin, eller skal man gøre noget af det holst foreslår??:)
Lorte intiativ for jeg vinder aldrig.
Hvis jeg vinder og Simon vinder skal jeg nok ændre opfattelse
Du behøver ikke at gøre mere Djoffer. Hvis man har den på auto log in, så er sandsynligheden for ikke at få registeret et log in inden fredag 0.01% (For Razga er den dog 99.99%.
Super fedt initiativ...og som mange andre siger...lige til at finde ud af :-)
Hvornår bliver vinderne trukket ca? Så er det lidt nemmere at holde ekstra øje med indbakken hvis man nu skulle være så heldig ;-)
Det kunne være lækkert, hvis der blev streamet fra begivenheden. Nogen der ved, om det vil ske?
SvenneBabz skrev:
Hvornår bliver vinderne trukket ca? Så er det lidt nemmere at holde ekstra øje med indbakken hvis man nu skulle være så heldig ;-)
Hvis jeg shipper Sunday 200k på PartyPoker på søndag, så bliver det tirsdag/onsdag. Ellers bliver det mandag.
Holstt skrev:
Det kunne være lækkert, hvis der blev streamet fra begivenheden. Nogen der ved, om det vil ske?
Det gør der iflg. EPT Barcelona hjemmesiden.
EPT9 Super High Roller - Unlimited Reload - "8 Handed" - Day 1 - TV
EPT9 Super High Roller - Unlimited Reload - "8 Handed" - Day 2 - TV
EPT9 Super High Roller - Unlimited Reload - "8 Handed" - Final Table - TV
Det bliver streamet igennem EPTLIVE
Guldmageren skrev:Holstt skrev:
Det gør der iflg. EPT Barcelona hjemmesiden.
EPT9 Super High Roller - Unlimited Reload - "8 Handed" - Day 1 - TV
EPT9 Super High Roller - Unlimited Reload - "8 Handed" - Day 2 - TV
EPT9 Super High Roller - Unlimited Reload - "8 Handed" - Final Table - TV
Det bliver streamet igennem EPTLIVE
Tak for link :)
uheld i kærlighed = held i spil? if so ship it plz.
Held og lykke hr Borg.
Nice PN :)
har logget ind og ud - ind og ud - ind og ud, bare for at være sikker ;)
GL BORG, og FEDT FEDT FEDT med noget pn-lir! :)
Vinderen bliver først trukket mandag eller tirsdag.
Argh... Vinderen skal du trækkes nu, så man får linen ved at raile hele vejen... Ffs PN...
Hvor er liren henne hvis vinderen først udtrækkes efter det er afgjort?
Kan man ikke potentielt blive udtrukket lang tid efter borg er røget ud udenfor pengene?
Dieb, sæt gang i Prip. Han kan umuligt være smuttet fra arbejdet endnu!
Liren er sgu da at alle railer, fordi de potentielt kan vinde noget.
Hvis der bliver udtrukket nu, er der kun fire der har incitament til at raile max via PN. Det giver færre klik og reklamepenge til PN.
Det er rigtigt, men omvendt bliver det da en mest kedelige udtrækning nogensinde, hvis man ikke kan vinde noget som helst til den tid? Dog tror jeg også, der er kæmpe interesse for turneringen alligevel, da det jo er en PN'er i en kæmpe turnering. :)
Jeg har selv købt lidt i Simon så jeg får lir ligemeget om jeg vinder eller ej, men for dem der ikke har købt i forvejen synes jeg personligt liren ville have været bedre hvis man trak lod inden turneringen sluttede.
drhoho skrev:
Liren er sgu da at alle railer, fordi de potentielt kan vinde noget.
Hvis der bliver udtrukket nu, er der kun fire der har incitament til at raile max via PN. Det giver færre klik og reklamepenge til PN.
Jeg tror nu ikke at vi tjener noget på det, men ellers er du spot on. Men, jeg har besluttet at vi trækker lod når de rammer ITM.
Hvornår regnes de at gøre det?
får vi af vide hvem der kunne ha vundet?:-)