Hey PN
Som så mange andre har jeg i forbindelse med årskiftet, sat mig selv en masse (u)realistiske målsætninger for 2017. Jeg vil i 2017 lave en logbog, så jeg løbende kan se hvordan jeg klarer mig i forhold til mine målsætninger. Jeg har valgt at dele den med PN, da der kunne være nogen herinde der vil finde det interessant, at følge med i :) Bemærk at jeg har valgt at kalde det for en logbog i stedet for en blog, det skyldes at fokus i mindre grad vil være på billeder, gifs og andet lir, men mere på at få den kontinuerligt opdateret i forhold til mine målsætninger.
Om mig
Jeg hedder Jonas, er 27 år gammel og spiller under nicket jonaj10 på stars. 2017 bliver mit tredje år som professionel MTT spiller, sidste år var mit hidtil bedste år set ud fra et monetært perspektiv, men samtidigt var det også klart det dårligste, set ud fra et arbejdsmæssigt perspektiv.
Jeg har desværre ikke det største grinder-gen og jeg struggler med at miste motivationen i perioder. Det skete alt for tit i 2016, derfor fik jeg slet ikke lagt den volumen, hverken i tours eller offtable arbejde, som jeg havde håbet på. Jeg ved at en struktureret og balanceret hverdag er nøglen for mig, for at undgå at brænde ud, men det er jo nemmere sagt end gjort :) Forhåbentlig kan denne logbog og PN hjælpe mig med at visualisere, hvor det er jeg fejler, når det sker.
Poker Mål for 2017:
- 7000 Tours
- 210k$ Profit (7000 tours * 30% roi * 100$ abi)
- Begynde at coache igen, start senest Marts (Jeg er en del af en stable, hvori jeg kan coache andre)
- Holde en evBB/100 > 8
- Dedikere mindst 10 timer ugenligt til offtable arbejde
- Træne/motionere mindst 4 gange om ugen
- Løbe Hamborg marathon på under 4 timer (23 April)
- Spise junk/takeaway max 1 gang om ugen
- Gøre alt så vidt muligt for at opretholde en "normal" døgnrytme, herunder;
- Aldrig regge "reg speed" tours efter Big 215
- Gå i seng efter endt session (Droppe ligegyldig browsing)
- Stå op når jeg vågner (Droppe ligegyldig browsing)- Læse mindst 10 bøger (Noget indenfor optimering af hverdagen, effektiv læring, personlig udvikling osv. - forslag modtages gerne)
- Lave noget konstruktivt hver dag, som ikke er poker relateret (Motionere, bruge tid med venner/familie, læse osv.)
- Nyde at spille poker (Ikke målbart, men whatever)
Jeg er med på at et profit mål i HS MTT's regi kan være ret omsonst, i det så meget af året afhænger af COOPS og livetours, hvor man ingen chance har for at udligne variansen. Jeg har valgt at have det med alligevel, da det er mit estimat på hvad mit gennemsnits år bør være.
Jeg håber på at opdatere tråden 1 gang ugenligt, men mit eget succes kriterie vil være at få den opdateret mindst hver anden uge. (Det resulterer forhåbentligt i at jeg kan holde tråden i live, længere end det nuværende gennemsnit for lignende tråde på PN :D)
I er velkomne til at stille spørgsmål, men jeg lover ikke at jeg kan svare på det hele :)
GL i 2017 folkens.. LETS FUCKING GO!