Arghh sorry men skulle bare lige ud med det!
Er lige flyttet i hus og fandt så ud af som noget af det første efter jeg var flyttet ind at mine telefonstik ikke virkede og jeg ringede så til cybercity support og forklarede problemet! Ham fra supporten sagde så han ville sende en teknikker ud som skulle lave det og det kunne blive tirsdag næste uge(idag). Ham gutten kommer så idag og jeg bruger min frokost pause på at komme hjem og lukke op hvor efter han kommer ind og siger: Hey dine telefon stik virker jo ikke? Jeg fortæller ham på den mest stille og rolige måde jeg kan at nej det var derfor jeg havde bestilt en tenikker! Han siger så at det er ude for hans område og skrider så uden at have lavet en skid! Jeg ringer så derind og hører hvad fanden der sker og de fortælle mig så at ham teknikkeren sagtens kunne have lavet det og forstår ikke lige hvad der er sket! Nu går der så endnu 10 dage før der kommer en ny teknikker!
LORTE CYBERCITY!
Jeg håber sandelig ikke de har krævet penge for det... En tekniker koster somregel 695kr...
Cybercity opkrævede mig engang 700 kr for en tekniker som aldrig havde været hos mig. Det ville jeg selvfølgeligt ikke betale, og regningen blev en del dyrere pga rykkere, inkasso osv... indtil jeg alligevel var tvunget til at betale :s
Cybercity har ligeledes sendt min ven en anden router end den han har bestilt - og nægter at tage den tilbage..
cosmichorror:
CC sender folk en zyxel router, det er det eneste de har, og det eneste man kan få.
OP:
sick :(
Jeg har absolut ingen forstand på det - blot hvad han har fortalt mig.. måske har jeg misforstået problemet..
@vappe
Dit link har ingen relevans, da den sidst er opdateret i 2003. Siden er det blevet købt af Telenor/Sonofon, og der er altså sket en del ændringer i firmaet siden.
MrMvp er spot on. De har kun en slags router. Hvis ikke man vil have den, må man købe en selv.
Skal vi ikke lige blive enige om, at det ikke er Cybercity der sender teknikere, men TDC.
Hvis Cybercity, sender en regning for et teknikerbesøg, kan det kun være fordi de har fået en regning fra TDC ang. teknikerbesøg på adressen.
Skal vi ikke ændre topic til LORTE TDC !!!
Super ærgeligt at du har haft en talentløs tekniker på besøg.
At der pine død skal en TDC tekniker ud, er desværre de forhold alle adsl udbydere arbejder under her i DK.
Jeg vil anbefale dig at holde øje med din regning, for hvis du bliver opkrævet 2 x teknikerbesøg, skal du så absolut kontakte CC-kundeservice. Det er absolut ikke normen at man betaler for en tekniker der ikke kan udføre sit arbejde ordenligt, eller ikke er er blevet informeret korrekt af sin arbejdsgiver :)
@filthbastard sådan nogle besøg oplevede vi da aldrig i de gode gamle tele2 dage hehe
@ Faber.
Hehe. Nej det var sjældent de tog røven på os dengang ;) Taste the ironi.
@ decoon.
Uanset om OP selv sørger for installationen af telefonstik osv. så kan TDC til hver en tid kræve at der skal et tekniker besøg til, når det drejer sig om oprettelse af ADSL.
Vilkårene for konkurrerende selskaber bliver heldigvis bedre og bedre, men der er stadig laaaaang vej til målet endnu.
De har en grotesk magt pos. på markedet pt. og de udnytter den på det groveste.
har haft CC i 5år ingen problemer overhovedet. Dog ligger prisen lidt for høj efter min mening. Men køre sku stabilt ingen klagen overhovedet. Har en 2mbit/512 giver 500kr ca. Det virker super så overvejer ikke at skifte overhovedet ! :)
havde 20mb/1mb solo bredbånd, Det uden service osv. fik dog en tekniker ud uden problemer som kunne konstatere at rotterne fra sidste år havde gnavet kabler og det hele i stykker, der kom så en anden tekniker og lavede det hele dagen efter. Fin service fra dem
@ReKiB
Det kan du godt få billigere hos dem. Det har jeg ihvertfald. tror det er ca. 290 kr. for samme forbindelse