Jeg har to gange på to dage mistet forbindelse til party mens jeg spiller. Det medfører at den ikke kan connecte til bordene igen = jeg taber. Igår lukkede den 4 SNG's i begynder fasen, og idag var det et bord hvor vi var 3vejs og jeg var chipleader 3-1. Det er utroligt frustrerende, men er der noget at gøre?
Skal jeg prøve at skrive til dem, eller hvad?
Selve min internet forbindelse fungeretr fint, det samme gør lobbyen på party.
Lost connection på party
Det er en bug der har været der i årevis og som "de ikke selv kan genskabe" (som de siger om alle deres bugs)
du må nok leve med det eller evt tage et screenshot når det sker og kontakte partyrep på 2+2
En bug? Hvad vil det sige?
Party er den eneste klient jeg har prøvet det ved, og hvis det fortsætter bliver jeg da ikke længe der.
bug = lille fejl i softwaren...en af mange party stadig har
kan da bla nævne :
- deres søgefunktion der er crap
- klient der logger ud af cashier selvom man er logget ind i klienten
- det ene bord spiller en ekstra hånd på ft boblen (tvivler på det er fikset)
- ingen mulighed for rebuy fra start med mindre man åbner og lukker bordet (ved ikke om det er fikset)
du møder nok den her :
imageshack.us/photo/my-images/33/flotparty2.png/
og mange andre ting de ikke liiige kan finde ud af at rette på 2+2...søg efter indlæg fra "partyrep"
Nu vi er igang.
Jeg oplever forholdsvis ofte, at mine Party-borde er offline, mens resten (typisk når man spiller tours) er fint online. Dog kun i kortere perioder, men ret frustrerende :S
Det eneste jeg har oplevet, er det Fibbo skriver.
Mister connection hurtigt, i ½mins or so.
Oplever også selv at man nogle gange skifter bord f.eks, at man så ikke kommer over til det nye bord. Men heldigvis er det MTT jeg spiller, og ikke nogle turbo sng, hvor det bliver svært at finde sig selv igen.
Oplever også tit at et par af mine MTTs pludselig er offline, mens andre spiller fint. Pænt irriterende, men ikke så meget at gøre ved det.
Jeg har spillet fast på Party i over et halvt år (og også en hel del on and off før det) og har ikke oplevet et eneste af de problemer på nær den med at man skal logge ind i cashier igen en gang imellem.
Enten er jeg ekstremt heldig eller også ligger fejlen hos jer, men kan da godt se det virker underligt når det er sket for så mange.