Hey pn.
har fået et par flasker af denne foræret, normalpris 495 kr.
de kan afhæntes i odense.
kom med et bud ( min. 250 pr flaske)
www.vildmedvin.dk/Louis-Roederer-Brut-Vintage-2002-Champagne-.aspx
Louis Roederer, Brut Vintage 2002 Champa
dobbelt post
bump
bump
ved det. der er røget 4 flasker denne weekend. nu harjeg næsten fået nok.
louis♥
Behold dog dine Cristal lillebror. Rigtig fin producent fra et rigtig fint år. Læg dem i bunden af garderobeskabet og nyd dem til en forret om en 4-5 år.
Jeg ville gerne købe dem for en 250-300kr men jeg kommer desværre ikke forbi Odense lige foreløbig.
desværre, togturen eller forsendelse ville sgu løbe for meget op. det bliver odense eller bunden af klædeskabet
jeg har 2 tilbage
Tager gerne 2 flasker for 500.. Kan hente dem i løbet af den kommende uge
fint. lader den lige stå så folk har chancen for at komme med et højere bud, ellers så er det dine.
nogen bedre bud, eller skal jelle ta dem?
jelle det er dine.
hvornår kan du komme til odense?
Jeg kan komme senest onsdag.. er det ok?
Du kan evt. lige smide en pm med dit nummer så kan vi lige aftale nærmere.
onsdag er fint, er ved at skifte tlf abb. så jeg sender pm med nyt nr i aften eller i morgen.
tak for handlen
okay, denne er up for grabs igen da jelle åbenbart er sunket i jorden. kom med et bud
hvor mange bumps skal to flasker champagne til 500 kroner have? 16? (ja jeg bumper den også lige) come on, drik lortet eller sådan noget
okay. den har fået 2. de blev købt, men handlen gik ikke igennem. hvis du ikke gidder læse om dem så lad vær med at åbne tråden. so fucking simple. wow et bump til. idiot
Jeg drikker ikke, så det er ikke noget for mig.. Ej, hvor er jeg dum mand.. Nu bumpede jeg jo tråden.. Det minder mig om dengang jeg kiggede lige ind i kameraet.. Så kunne man jo ikke bruge det til noget jo.. Scheisse..
B4L
Byder 350 kr.
Bor i Odense så kan hente dem senere idag
Jeg har en enkelt flaske Dom Perignon 1990 tilbage. Hvad kan jeg få for den?
Mindst 2k hvis du har opbevaret den ordentligt.
Edit: Ok det var nok at stramme den. Leisner vine sælger den for 2k. Så med mindre du har rigtig fint bevis for at den har ligget i en kælder/vinskab hele tiden bliver det nok svært at komme i nærheden af 2k.
2nd Edit: Det var 2k uden moms i Lesiner vine. 2.5k med moms
Det er dog et kongeår selvom producenten så afgjort er noget hypet. Så hvis du selv er til Champagne ville jeg bare blive ved med at gemme den og så poppe den om en 10 år.
@ hamdenlange
pm sendt