Som jeg kan forstå på den konkurrerende pokerside [affliate link slettet af NaziMOD], så er Kipster på LPS (Lige på og sport) på TV2 torsdag klokken 22.40, hvor der er filmet fra Vegas, Amsterdam og hans hjem.
GL!
LPS kl 22.40 torsdag med Kipster
Ja, for nu hvor optagelsen allerede er skudt rundt forskellige steder, så kan han jo helt klart udtale sig om en sag, der som udgangspunkt ikke har noget med ham at gøre? Manden prøvede endda at hjælpe Egemo med at kontakte Bet365. Så is på. Selvom det selvfølgelig er dybt absurd af Bet365 hvis det er sandt.
hehe - jeg troede faktisk han var i studiet og der var noget af det der blev sendt live.
Forventer selvfølgelig ikke han udtaler sig i ALLEREDE optaget materiale
Junior: Selv hvis jeg havde været i studiet live, er jeg ret sikker på at emnet Ekimov/Bet365/EPT sæde ikke var blevet bragt op. ;) Umiddelbart tror jeg Hr. og Fru. TV-seer synes at der er mere interessante vinkler på historien.
Jeg har i øvrigt ingen anelse om hvordan programmet bliver, udover at det bliver over 2 udsendelser på LPS. Håber det bliver god underholdning og at jeg får repræsenteret vores branche/levevej/hobby på en værdig måde.
Syntes jeg læste om det i et eller andet pokertillæg til en avis for noget tid siden. Lyder super spændende.
lps plejer at være meget positive over for alternative sportsgrene og de producerer indslag af højeste kvalitet så det skal nok blive godt
Ah - du kommenterede den anden tråd. Ville bare have dig ud af busken..
det bliver jeg vist også nød til at se... skal se om jeg er klippet væk!
"det bliver jeg vist også nød til at se... skal se om jeg er klippet væk!"
Altså turen til GC kommer helt sikkert med. Dog ved jeg at de arbejdede på at klippe det sammen således at kun Maria, Elisa og jeg var med på billederne. Formoder det er for at forskåne seerne. ;)
Jeg mener klart at Kipster er den person der, på en nem og forståelig måde, kan forklare familien Danmark hvad poker i virkeligheden er
LANGT over stregen - dette er en advarsel!
+1
Bliver der talt lovgivning osv i programmet?
@alle.
Jeg håber virkelig TV2 vil male et lidt mere nuanceret billede, end det tidligere har været tilfældet på DR.
Ofte sidder uvidende tilbage med fornemmelsen af at ALLE pokerspillere er gamblere, hvilket jo langt fra er tilfældet.
I disse dage bør vi alle være intereserede i at pokerspillet måske fremstilles en anelse kedeligere ala. "backgammon" så vi kan få det afgørende vidensspil stempel. As a means to an end.
Jeff.
Jeg tror TV2 har prøvet at skildre en professionel pokerspillers liv på godt og ondt. De ville selvfølgelig have billeder af en "highroller" livsstil, men jeg har også prøvet at sælge poker som en sport, der kræver en hvis grad af professonalisme for at kunne klare sig. Jeg håber det bliver tydeligt for seeren.
TLK med det..:) mener som flere andre at du er en fin rep, på tv
Forstår dog ikke, hvorfor du ikke sidder bag tremmer? du er jo drøn krimminel (med mindre du er flyttet fra DK, så har jeg vidst overset det)
(worlds worst stalker)
Hmm personligt frygter jeg det værste... Og håber obv det bedste!
Kipster er en god og veltalende ambasadør for pokeren.. Men jeg tror bestemt ikke Hr. og Fru. DK vil have forståelse for at spille om 50k i bordtennis.. med en stegepande og slagredskab..!
Enig i det er et godt valg af Kipster. Veltalende og god på TV.
Krydser fingre for en god udsendelse.
Jeff
Kan det ses paa nettet til os der bor i udlandet?? Lyder spaendende..!
Kipster er imo (måske forkert) en af de mest Udadvendte proer, og en super repræsentant for dansk poker.
Stegepander og anden lir til trods. :)
Får du gjort fint med at banke Egemo med en stegepande :D.
Ku' da være man skulle overveje at tænde for fjernsynet denne enkelte gang - bliver spændende!
Lige et par tanker fra den som fik ideen til det her for over et halvt år siden.
Først og fremmest er jeg selv en passioneret hobbypokerspiller, så det her handler ikke om at fremstille pokeren på nogen skidt måde.
Dem af jer som kender LPS, ved vi altid behandler de emner vi tager op seriøst og forsøger at belyse sagerne fra alle vinkler!
Så det her handler, kort og godt om at belyse en proffessionel pokerspillers hverdag. Ikke mere. Ikke mindre. I skal ikke forvente nogen diskussion om pokerlovgivning, om det var et godt check/raise på turn eller om Kipster er +EV i et bestemt game.
Det her er lavet til Hr. og Fru Danmark. For at give dem et indblik i en for mange usædvanlig hverdag/livsstil.
Og helt enig med jer som mener Kipster er en god repræsentant for pokeren!
Håber i ser med i aften 22.40
mvh Mikael Hansen TV 2 Sporten
ok så der er ingen overvejelser med henblik på 203 ?
trods alt må man da sige at du (kipster) ikke er bange for at stille dig i skudlinjen !
nogle kommentarer eller mere info omkring det kipster?
Bjørnen:
203 har overhovedet ikke været oppe at vende. Programmet er ren underholdning og ikke et oplæg til debat.
Mikael: Hedder du virkelig fuddebuf? Hvorfor vidste jeg ikke det? Synes det nick virker meget bekendt. Kan det passe at vi har siddet til bords sammen i online tours nogle gange? Eller du har været dybt på iPoker nogle gange?
Kipster: Jeg er bla. en af dem som sørgede for at din brors sejrstørke fortsatte på et finalebord i en ECOOP. Så kan være der du genkender mig fra. Ellers tror jeg helt sikkert vi har siddet sammen i online tours. Meget muligt :-)
@fuddebuf
har i klippet mig ud? for så bliver mor dælme skuffet! =p
/CToft
@Xnuu
Det var ikke vores valg. Det var det eneste krav Kipster havde for at stille op. At vi ligegyldigt hvad skulle klippe dig ud :-)
@fuddebuf
ja det tænkte jeg sku nok.. så var der ingen grund til jeg satte håret den dag alligevel.. :/
"Jeg er bla. en af dem som sørgede for at din brors sejrstørke fortsatte på et finalebord i en ECOOP. Så kan være der du genkender mig fra. Ellers tror jeg helt sikkert vi har siddet sammen i online tours. Meget muligt :-)"
Ja, det husker jeg godt nu du siger det. Sad og railede FT med ham. Hvorfor har du aldrig nævnt det for mig?
"Det var ikke vores valg. Det var det eneste krav Kipster havde for at stille op. At vi ligegyldigt hvad skulle klippe dig ud :-)"
ROFL. Troede den blev mellem du og jeg, Mikael. Sry Toft. Bare sig til mor at hun kan hoppe tidligt i seng.
Kipster du er aaalt for grineren. Dejligt at du ikke er så reserveret som andre danske pro's (gus)
Kipster: "Ja, det husker jeg godt nu du siger det. Sad og railede FT med ham. Hvorfor har du aldrig nævnt det for mig?"
Fordi jeg frygtede du ikke ville stille op til et program, hvor en af de ansatte havde bidraget til din brors legendariske finalebordsrække uden sejr :-)
Nej seriøst så har det jo handlet om hvad vi på LPS kan med hensyn til at lave TV. Ikke hvilke pokerturneringer vi har vundet!
Gus = reserveret
lol. Der kunne du komme med mange andre gode eksempler.
synes godt de kunne klippe lidt af Kipsters hooligan tid ind i programmet - og vise hvordan han istedet for at rende rundt, og råbe og skabe sig i gaderne iført den meget upassende gule og blå trøje, ender i Vegas og er blevet millionær - det burde få de flestes forældre til at smide 1000 dollar ind på på Stars når deres børn fylder 18 år :)
synes godt de kunne klippe lidt af Kipsters hooligan tid ind i programmet - og vise hvordan han istedet for at rende rundt, og råbe og skabe sig i gaderne iført den meget upassende gule og blå trøje, ender i Vegas og er blevet millionær - det burde få de flestes forældre til at smide 1000 dollar ind på på Stars når deres børn fylder 18 år :)
LOOOOL!!! Håber denne tv-optræden bliver mere.... eeehhmmm.... stueren. :)
LPS er klasse, bare ærgerligt det ligger så sent på aftenen. Håber I har gjort et godt arbejde på TV2.. Hvormeget/hvor lang tid handler LPS om pokeren?
håber der er nogle der kan finde et link bagefter, for jeg kan ikke se det :(
Jeg glæder mig utrolig meget til dette indslag.
Godt at se at LPS sætter fokus på andre sportsgrene så Danmark kan se at pokeren ikke bliver spillet af sindsyge ludomaner eller folk der sidder nede i en mørk kælder og sætter både hus og kone på spil (som man ser i film). Håber at denne udsendelse vil give et bedre indtryk af pokeren og pokerspillere i Danmark :)
Jeg har også stor tiltro til at Kipster er den rette mand til fortælle hele familien Danmark hvordan livet som pokerspiller forgår.
GO KIPSTER!! :)
Jeg glæder mig også meget til at se programmet. Jeg er sikker på du nok skal gøre en god figur for pokeren.
Og godt med lidt udskiftning i disse indslag. Det plejer at være Gus det meste af tiden.
F
omfg, håndbold og skøjtning er nok de to mest svansede sporter i verden, næstefter curling og ballet !
FML!
har det været???
christ, hvor meget tid kan de da bruge på håndbold. Bare fordi TV2 ikke har råd til at købe fodbold, behøver de sgu da ikke fylde alt op med håndbold
omfgggg.. sick et kort indslag!
baaaah - det føltes sgu lidt som en toiletspiller.........
Ikke meget om poker....
Fatter ikke helt de indgangsvinkler visse medier tager til poker, andre ting nogle gange
Men wp Kipster
Det var dælme kortvarigt.
lol? Er det dét man kalder "2 ryk og en aflevering" ? Det var satme en kort udsendelse :)
Kan godt lide Lars' måde at sidde på mens kameraerne snurrer - højre ben op på bordet, og så med musen i højre hånd! :)
Men hatten af for snowking, jeg ved han holdte igen med sit temperament fordi han var på! :) Hehe ..
Ja, spild da endelig en ½ time på random dommerkendelser ffs.
Det er en ommer!
Men der blir forhåbentlig god lir næste uge med kippen i Amsterdam ;o)
Skuffende :-/ Intet indblik eller lignende ifht. at LPS er et rigtig godt program. Men det var sgu lidt intetsigende...
@Egemo
Hold da kæft, hvordan er det du holder på det bat, og du bevæger dig jo ikke en tøddel.
Juhhuu jeg har en edge ;), i bordtennis ;( øvøv
LOOL
Mikkmakk
Har nu skrevet mine tanker om programmet, det tog cirka lige så lang tid som programmet selv.
Antiklimaks.
@Mikkmakk
Haha har du ikke set det før nu :D det var da vidst i unibetopen algarve de havde den match, eller var det i vegas hmm
Shit det var ringe. OMG.
GEVALDIGT kortet ned og meget fokuseret på bengebeløber. Desuden mangel på en ordentlig teaser. Cmon det er sat EFTER et indslag om skøjteløb.
Kan ikke være andet end en anelse skuffet over indslaget. For mange kommentarer var skåret væk og lir-aspektet blev ikke redigeret ordentligt ind. Vægten blev lagt på at, det er bordtennis om 50k og første spørgsmål i indslaget lyder: "Hvor mange penge har du tjent på poker?". Penge, penge og flere penge.
Ommer imo!
"Dem af jer som kender LPS, ved vi altid behandler de emner vi tager op seriøst og forsøger at belyse sagerne fra alle vinkler!
Så det her handler, kort og godt om at belyse en proffessionel pokerspillers hverdag. Ikke mere. Ikke mindre."
Tror vi er mange der glæder os....:o)
Rigtig skuffet over indslaget. Det var slet ikke sådan jeg i sin tid fik programmet fremlagt. De laver en super kort indslag der ikke går i dybden med andet end penge og det har aldrig været hensigten fra min side.
+1 Kipster.
Sad og glædede mig en del til det, men blev satme skuffet. Så sidder man og hører 25 minutter på Bent Nyegaard om skod om håndbold, også da du endenligt kommer på bliver det fremlagt på en meget uværdig måde. Synes det var et rigtigt skod indslag.
Det var selvfølgelig helt til grin... men lad os nu lige få afsnit 2 med. -det kan ihvetfald ikke blive dårligere
Men det virker godt nok umiddelbart som et projekt uden drejebog
Jeg synes også at de fremstiller ham som en playboy,nu kender jeg ham ikke personligt.
Men det med pengene blev der kun lagt vægt på.
Jeg synes godt at de kunne fremhæve disiplin,tålmodighed og BRM.
Sådan et indslag kan give unge spillere falske forhåbninger.
Mvh Simon.
Håber Kip har givet dem et klip fra løbet med Zupp til næste afsnit så man lige viser man stadig kan være elitesportsmand og have et noget stillesiddende job, ville også passe godt i LPS´s ånd.
Lidt trist de ikke få lavet et bedre indslag når de ellers har fået fat i en af DK´s mere farverige spillere.
Og det sidste citat skal også med:
"På torsdag følger vi Jesper, hvor han er i Amsterdam og TABER ET HUNDREDETUSINDE KRONER"
Det kan godt være at DR nogle gange er kedeligt men deres dokumentar programmer og nyheder er bare helt i top i forhold til TV2.
Kipster vælg DR næste gang.
Lol @ længde.
Men thumbs up. Du virkede rigtig sympatisk!
Enig med jer andre i, at vi godt kunne have været foruden dette program...
@ Egemo
Har du hørt om forhånd? ;)
Haha :D god lir. Synes sgu at du tog det pænt.
I spillede endda bedst af 7, så kunne Kipster da godt have "foræret" et enkelt sæt?
P.s. hvis der var vidst ikke den store kvalitetsforskel mellem panden, og dit bat - bortset fra, at Kipster havde fordel af en større radius :D
christ et elendigt program. Er så ulidelig træt af den ensidige fokusering på penge når det kommer til poker.
@fuddebuf
Er her og fru DK virkelig så dumme efter din mening at det er det eneste de vil finde interessant.
"Dem af jer som kender LPS, ved vi altid behandler de emner vi tager op seriøst og forsøger at belyse sagerne fra alle vinkler!
Så det her handler, kort og godt om at belyse en proffessionel pokerspillers hverdag. Ikke mere. Ikke mindre."
Det var ihvertfald ikke mere...
Var jeg selv en del af Hr. og Fru. Danmark, havde jeg ikke været i nærheden, af at se afsnittet i næste uge.
Jesper lignede en Richard Branson look-a-like med helikoptertur i Vegas, highroller suite og en masse $$$. En side af Jesper, som tildels er sandfærdig, men hvor er den rigtige Jesper Hougaard? Hvor er op/nedturene? Hvor er passionen for spillet?
Tid er altid en god undskyldning for manglende dybde, og 2*3 minutter er også ret stramme arbejdsvilkår, men at man laver et SÅ overfladisk indslag om poker, i hvad mange betragter, som værende danmarks bedste journalistiske sportsprogram, er mig en gåde.
@redshark
Jeg tænkte det samme som dig, specielt i betragtning af, at jeg før udseendelsen læste Jesper udtale sig om, at det var klippet betragteligt ned pga. mange timers optagelser - hvorfor så ikke enten klippe ordentligt, og eller sammenhængende.
Næste uge bruger de vel tiden på at regne ud hvor mange børn der kan brødfødes af de 100K, som de snakkede om.
Nu så jeg ikke programmet, men jeg kan ikke forstå hvordan NOGEN kan være overraskede over den vinkel I fortæller her at TV2 lagde. Det er sådan mediemaskinen altid kører når det handler om poker. Og poker bliver altid stillet i et dårligt lys som ikke gavner ift lovgivningen. Håber det er sidste gang nogen finder på at medvirke i det ræs. Næste gang kan man ikke påråbe naivitet og samtidig tro at nogen tror på det...
skrevet før eller efter du så det færdige indslag ?
Nogen der har et link?
Skuffende. Forstår slet ikke meningen med at tage et film hold med til vegas for at lave et kort og intetsigende balla highroller indslag. Næppe heller en særlig sund fremstilling af poker for menig mand.
Syntes Kipster gjorde det fint, og ærgeligt programmet ikke blev som han/vi havde håbet.
For kort/og alt for unuanceret. Fordommene blev fodret igår kl. 22.40.
Morten Ankerdal brugte betegnelsen: "Gamblernes verden" hvilket vel var okay til programmet. Jeg mener bare ikke det gavner pokeren med disse link. Vi har derimod brug for programmer der skildrer den dygtige "online grinder" som lever et relativt normalt liv.
Men medierne er jo kun intereseret i at vise yderpunkterne af skalaen.
Jeff
@nano
Vi er 100% enige i at vinklen i gårsdagens program desværre var alt andet end ønskelig.
Men at du håber folk holder sig fra at deltage i den slags er helt væk imo.
Medierne er det eneste middel vi har til at formidle vores fælles budskab og forhåbentlig nedtone de fordomme der findes hos hr. og fru Danmark.
Hvis pokerspillere generelt nægtede at stille op i denne slags ville vi jo på ingen måde kunne sprede budskabet.
Imo er det fint at Kipster stiller sig til rådighed og uden at kende manden er mit klare indtryk at valget er truffet med et håb om at øge indsigten i pokeren for menigmand.
At LPS så vælger den klassiske vinkel på historien er jo blot et udtryk for deres manglende interesse i at fordybe sig i emnet og udelukkende kigge på seertal. I bund og grund elendig journalistik.
Vi er vist alle enige om at det var en klar ommer.
Så bagefter bliver man ret så irriteret over at sidde, kigge og have spildt tid på håndbold og skøjte-konkurrencer, jesus chrrrist.
jeg kan jo kun samtykke med det overvejende flertal herinde, det eneste positive der var at sige om indslaget var at det var kort.
Jormalisterne og fotograferne kan være åh så flinke og forstående men det er nu engang redaktionen der bestemmer hvordan en halv dags optagelser bliver til 3 minutters man gider glo på. 3 minutter bliver aldrig andet end et forspil der aldrig blev til mere.
Det sigende og saglige problem bliver ikke lavet da det ville være drønhamrende kedeligt, pokerlingo og pokersjakkene er IMO meget indspist, det er et helt sprog som den anden side slet ikke forstår, det er alt for teknisk og min oplevelse er at når menigmand bliver forklaret om poker får de krydser i øjnene og fatter hat. Det skal ned på et niveau hvor menigmand kan være med og det er på det niveau hvor TV2 og hovedparten af medierne vælger at formidle nyheder.
Der går lang tid, om nogensinde, hvor almindelige mennesker finder hverdagspoker og ikke kun festpoker interessant.
Indslaget var efter enhver journalistisk standard totalt amatøragtigt og under det niveau, LPS gerne vil holde i hævd.
Hvis man skal formidle en relativt ny "sport" (muhahahaha) duer det selvsagt ikke at bruge 3/4 af tiden lpå at se to tosser stå og spille bordtennis med en stegepande, når det centrale er kortspil. Hvis man skulle dreje en timelang dokumentar, ville det være ok, fordi den slags optrin OGSÅ er en del af ludo-miljøet, men hvis man skal skære ind til benet, må man jo holde skarpt fokus på det vigtigste.
Derudover var billedsiden underligt rodet og ubeslutsom. Hvorfor skulle vi se en skaldet mand (kipster) løbe spidsrod mellem fire computere og ligne en børs-kælling, mens han råbte "ruder, ruder, ruder".
For en udenforstående må indslaget have været lettere absurd. For os andre bare en smule tragikomisk.
For satan, hvor var det gennemført ringe.
Jeg synes indslaget lige efter om kræftramte Johan sætter pokeren i endnu dårligere lys.. Kipster smider en masse penge ud af vinduet, mens Johan's gamle holdkammerater holder charity-kamp for at rejse penge til hans kræftbehandlinger, som det i starten bliver gjort klart koster 60k pr. behandling. De får spillet 53k ind. Very nice LPS.
Kommer det ikke på nettet?
Fuddebuf fortalte faktisk igår at han ville smide en kommentar her på PN idag, men har ikke kunne få fat på ham idag. Hvis jeg kan overskue det, skriver jeg en blog om emnet i næste uge.
Hahahah ♥
Selvfølgelig ikke ment som noget personligt, mere måden det blev skrevet på.
Ellers er jeg enig. Kort og skidt indslag for pokeren, håber det bliver betydeligt bedre i næste uge, hvor det dog sikkert kun er pokerspillerne som sidder tilbage og kigger med.
Ventede en halv time for at se max 5 mn hva sker der?
Synes kipster skulle være en reality show, hvor man følger hans hverdag. Noget tid.
Noget ala osbourne hehe
i Torsdags var der som sagt 5 min, de 4 min var omkring bordtennis kampen og under 1 min om poker
Hmm..
Jeg har det lidt sådan...
Har vi overhovedet lyst til at nedturerne bliver fortalt i LPS?
Ved godt vi kæmper for et mere stuerent image..
Men hvis vi vinkler den lidt..
Var jo et fremragende indslag, hvis formålet var at få nye unge gutter til onlinefilten..
Kipster gør det altid godt i TVet..
Jeg har svært ved at forestille mig nogen begynde at spille poker på baggrund af et program, der ikke beskæftiger sig med kortspillets magisk dragende univers, kun taler om penge i sært ukonkrete og vævende vendinger og iøvrigt ligner en comedy act bestående af to tosser, der spiller en bordtenniskamp med en stegepande involveret.
Jeg siger dermed ikke, at kipster skærer en dårlig figur. Kun at selv den mest begavede (og kipster er bestemt en ellers velartikuleret mand) ville komme ud af det LPS indslag som taber. Dixit!
Jeg tror en rigtig god lektie af det her kunne være at næste gang en tv-journalist som vil bringe et billede af poker ud til hele Danmark spørger en pro om han vil medvirke i et program om poker bør man ikke kun svare "ja" , men svare "ja, under forudsætning af at jeg kan godkende slutresultat" eller "ja, under forudsætningen af at redigeringen af programmet giver et nuanceret billede af poker og tingene ikke bliver taget ude af kontekst" eller "ja, men så skal vi også være helt enige om hvordan programmet bliver" .
Dødhamrende ærgerligt at fokus skal være på penge.
@ bajawa
Hvad skulle det ellers handle om i sådan et program?
Poker i kipster style handler om at tabe/vinde latterlige store beløb.
Uanset hvordan du ser på det er de beløb der inde for poker total uvirkelige. Man mister total fornemmelsen for hvad penge egentlig er værd når man spiller poker.
Ville du have foretrukket at Kipster sad og fortalte hvor "nemt" det er at tjene millioner ved at spille poker? Altså ved at øse ud af hans skills?
Ville da også skabe et forkert syn på poker da man så "nemt" ville få indtrykket af at alle og enhver ville være i stand til at gøre det.
:-(
@Stubbe
Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor man ikke kan lave et program, der fokuserer på varians, ROR, og BRM generelt. Man kunne bruge masser af tid på at forklare hvordan poker IKKE er et "lucky shot", men derimod afhængig af evner, hvis man spiller med fornuft.
Det trækker sikkert ikke mange fisk til, men det kunne give folk et helt andet billede af spillet, og på sigt gøre det lovligt.
bajawa har fanget den. Før du taler med en journalist omkring poker skal du sikre dig director's cut, med underskrift. Det får du kun af særligt venligt stillede medier, eller meget små medier, men so be it. I så fald bedre helt at undgå det end de utallige katastrofer vi har set på nationalt tv, hvor unge pokerspillere vælter rundt i managen uden forståelse for at den almene dansker føler sig stødt over den lemfældighed de omgås med penge. Det gavner bare ikke sagen og det påvirker i retning af større ønske om restriktiv lovgivning.