Søger en til 10 af disse sng. de skal spilles idag, så søg kun hvis du ved du kan nå det :-)
Jeg spiller selv med, og laver du flere $$ end jeg, vil der være en chance i noget vi nyt, det aftaler vi sammen. (man skal dog være i +)
Deal er 50/50 efter buy in er betalt tilbage.
send ansøgning og stats, så kigger jeg på det. vælger om en time ca.
Lukket!!! 10 x 2,25$ sng 27 mand på FTP
Jeg er frisk
nick: Wannsen
OPR: officialpokerrankings.com/pokerstars/mrwann/poker/results/4633858CBB224E2C9DA2174D53F4B9A6.html?t=2
Stats er fra PokerStars, da jeg ikke rigtig har spillet paa FTP, andet end 20-30 tours.
Mvh. Wann
er frisk og kan spille dem alle idag, du får lige OPR fra pokerstars da jeg ikke har spillet alverden på tilten.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/CasperNN/poker/results/619BA0467B6D428BB7443649A3D4AEA8.html?t=2
Nick på fulltilt er addict7800
jeg er frisk har godt plus på sng's
www.sharkscope.com - jannik_pro
nick jannik_pro
GG :)
Jannik_pro er valgt :-)
22,50$ bliver overført nu. Du laver vel en status tråd ikke sandt?
gl. mester.
self tak for tilliden mate ;)
jeg opretter en tråd som jeg opdaterer løbende. begynder at spille her efter aftensmaden, skal ha burger mmmmh :)
lyder lækkert, burger altså ;-)
Jeg dribler ind til naboen og spiser bøffer og drikker rødvind om lidt, også smadre jeg Kessler, hvis ikke han vinder kampen iaften muhaha...! bliver nok i en 10 km hvis jeg skal have en chance ;-)
Nå men velbekomme champ, og rigtig gl. jeg krydser fingre.
hehe jo tak :) ja Kessler har da bare at vinde... og bøffer og rødvin lyder ellers også genialt :)