Sælger lidt $$$ på PokerStars hurtigt, da jeg netop har fundet ud af, at jeg mangler ca. 1000 kr. til en rejse.
Har adskillige handler bag mig og har aldrig haft eller voldt problemer, søg evt. på mig.
$$$ sælges til kurs 5.4 og jeg handler udelukkende med Jyske Netbank-kunder, da jeg ganske simpelt skal kunne se det med det samme + den rejse skal betales insta :-)
Lukket
Bump
Ny kurs: 5.2
Såfremt det skulle tiltrække evt. købere.
de skal bruges i dag ? orker simpelthen ikke at komme i nærheden af en bank på dette tidspunkt af måneden
@Live
Ja, desværre.. Er på vej ud af døren inden længe og hvis jeg skal have forhåbninger om et nogenlunde budget til weekenden, så mangler jeg et sted mellem 1000-2000DKK, da jeg har været lidt for sløv til at trække ud tidligere på måneden :(
smid 200$ til dvdmand10 på stars og jeg sender dig 1000 kr ;-)
Vh
Jesper AKA dvdmand
@DVDmand
Jeg har et endnu bedre forslag. Jeg smider $200 over til dvdmand10 på Stars og du shipper 1100 DKK til mig :-)
Super deal?
min Jyskebank er netop åbnet venter kun på at kunne se de 200$ og få dit konto nr ;-)
I know, men havde jo sat kursen ned i forvejen. Se PM!
Fin handlen måtte give kurs 7 da jeg fandt ud af det var skrub $ så billig kurs ;-)♥
Ses mester
Og slet gerne dit seneste mate :-)
@dvdmand
LOL - jeg sletter mine indlæg i denne tråd nu :-)
Sproglig linje FTW
Handel lavet med Dvdmand.
Holder den åben lidt endnu.
Er der stadig dollars tilbage, virker du mere reel end mine tidligere erfaringer..
Jeg vil gerne købe lidt, hvis det kan arrangeres.