Hey guys.
Nicolajtt, aprilsnar og jeg har bestemt os for at vælge 3 heste til i aften. Da vi alle skal på druk, ender det nok ikke med nogle tours, så vi vil have lidt action ved siden af! :-)
Vi søger to heste til DTG, og en til 20K GTD kl. 19.
Med mindre en super hest melder sig klar til begge, vælger vi nogle forskellige.
OPR er must, og det er en fordel hvis du har +roi!
Vi vælger når det passer os, så søg med det samme.
Og vi tager selvfølgelig forbehold for ikke at vælge nogle, hvis de rette ikke melder sig.
Dealen er 50/50 efter buyin.
FYYYYYYYYYYYYR for ansøgninger!!! :)))))
Lukket!
Moffa123 er klar på DTG.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Moffa123/poker/results/6DDDFCAF5AC642DF96157D631D3103AE.html?t=2
Go bytur :)
Byturen afhænger af hestene :)
Søg løs !!!
Vi vælger inden klokken 18
larsschmidt1 er klar op til jer hva jeg skal spille hvis i vælger mig
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/larsschmidt1/poker/results/0BA3EE0362B3463DB623B4BCD3B698E2.html?t=2
uhrskoven.......... er klar på at tage DTG ned idag, kan ikke nå noget før.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/uhrskoven/poker/results/B327D822C20B4B1FBD383AFE9E336F07.html?t=2
polarisdk er klar til en eller to
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/POLARISDK/poker/results/EAFD0D46E06247AAA243D8F13C27EB62.html?t=2
Fornuftige forslag, som Nicolajtt også nævner, så vælger vi inden kl. 18 - så bring 'em on!
Aprilsnar dater os også i aften, og har indgået et samarbejde.. Vi smider derfor endnu et sæde til DTG op!
Så nu er der:
2 x DTG
1 x 20K GTD
:)
Er klar på alle de tours det skal være i aften :)
OPR : www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Pokerphace91/poker/results/2580A8593F2445AFA60CB17AE9E1E4AA.html?t=2
Har masser af skrub til overs.. Hvis det er et problem med få posts kan granaten11 og NopokNofun sige god for mig :) ellers kan i få noget IRL info os :)
Mvh Tour ID : Pokerphace91
God tour drenge, kan desværre ikke cashe i aften, da damen også skal have lidt tid med kongen.
Drenge, pas nu på i Varde's natteliv.... SKUB SKUB
Gode heste på spil i aften :)
Vi diskutere pt hvilken hest som skal vælges
Er alle valgt så ? :S
SLDC har fået til 2 x 11$ og vi har valgt en "anden person uden for PN" til 5,5$ ..
Tak for ansøgningerne :)
toxictornado er klar på noget lir!!!!
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Toxictornado/poker/results/64A3064626FD426EB993B7A74BB03C1F.html?t=2
$ sendt
GL til holdet :)
HH - 1. hånd + swing + busthand
Stik mig en god bytur
Hvorfor vælger i en med -roi ? ikke noget nedladenede Question overhovedet bare nysgerrig
@pokerphace99
Tjek hans ROI under 10-20$ og du finder dit svar.
PS: Lad nu vær med at blive sur over du ikke er god nok :)
Hvis du læste hvad jeg skrev var det et nysgerrigt spørgsmål og er på ingen måde sur, er ny herinde og gad godt og vide hvordan det fungere osv.