3,30$ 5k gtd kl 20.00
Napper muligvis et par stykker til oven nævnte tur, såfremt de rette melder sig. Forbeholder mig ret til ikke at vælge nogen.
std deal 50/50 efter bi - bonus ved ft.
Du skal have tålmodighed og natten til rådighed, da det er en turnering med super god struktur....3000 chips og 10 min level
tvis
p.s. søg gerne med opr, samt KUN hvis du ved at du ikke har nået dit transfer limit ;) forhåbentlig mange dolls der skal den ande vej.
kræver
swing og bust hh samt obv pausestats
Lukket
Den er jeg frisk på :)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Iskolder/poker/results/8DD615B46AFC4F299DE56A73AF7BEE04.html?t=1
Nick: Iskolder
Jeg spiller den os gerne, jeg har hele natten til rådighed da jeg ligger stille i skagen med den båd jeg arbejder på.... :)
mine full tilt stats
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/SAdams84/poker/results/6E5311B57F524A1AA27162FF811A1B2A.html?t=2
Nick: knolsen
Skal lige siges at jeg kører LL bet med team looser Gumple så ser gerne top hestene her.....keep em coming guys
Kan godt komme længere end hans hold.. :)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/DanishN00b/poker/results/80356C171326401ABFFBE8D9B5962D09.html?t=2
Hey Tvis.
Jeg er ny her online, men mener ar jeg spiller en solid omgang poker og håber at kunne give denne turnering et skud for dig.
Nick: Charistt
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/charistt/poker/results/E89302849BA84327BC7A2FFF29277753.html?t=2
jeg har valgt fitballe..
Tvis du kan bare sende min gevinst for LL med det samme.. :)
Haha det blir det vildeste lir det her..
Jeg vil gøre ALT for min deal buddie gumple står som sikker vinder :o)
erbs du er way off her...han har ikke en chance med dem jeg har tænkt mig at vælge. ;)
Der er nu også en kasse øl på højkant, der dog skal drikkes i fællesskab......
@Tvis
Hvis du vil have lidt ekstra på højkant er jeg klar på et lille side-bet, hvor jeg så har Gumples team. Andre er self. også velkomne til at byde ind med lidt action.
@ strange
Tror jeg holder mig til at plukke gumple denne gang, men en anden gang kunne det da være go lir, hvis man kunne lave 3-4 hold hvor alle holdlederne havde en fælles ll bet eller noget i den stil.
Men vi finder da ud af noget engang - lir skal der til!
Iskolder
Vincero83
Theis
I er på. Bekræft venligst her i tråden med stars nick at i stadig er game, så sender jeg hurtigst
Ps jeg laver rail tråd til jer
Jeg er klar;-)
Running hot i NLHU, så den er stensikker at tage mig!
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/BLINKBLINKK/poker/results/EF1D6C3CDD3B471FA6F20853308DD630.html?t=2
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Zazos/poker/results/4084329BF35A4986BF495D4024B23BAC.html?t=2
Charistt du får chancen hvis ikke Theis melder klar senest 19.40.......Såfremt du er klar Charistt?
messi, såfremt charistt ikke er klar 19.45 er du på
Stadig klar hvis det er?
Ville gerne for god lir, hvis ikke min transfer limit var nået.
Bliver sjovt at følge med i :D
GL :)
dcakici.... Hvis vi stadig mangler en mand kl 20 skriver jeg her og du tager den i late okay???
Mod mit princip, men hva faen.....skal bruge den 3. mand til LL bet hehe
er frisk hvis det skal være hehe
jep
hvis jeg altså ikke skal poste hh kun pause og exithand
cool regger når de kommer