har et backgammonspil med 2 gode bægre (værdi 650 kr) 4 præcisionsterninger ( værdi 200 kr) 3 dobbeltterninger (værdi ca 200 kr) og spillet har en købsværdi på 2000 kr...
alt ialt ca en købsværdi på ca 3000 kr, men er dog brugt..
auktion starter ved 200 kr:)
send mig en pm og der er måske mulighed for en billig handel....
auktion slutter torsdag kl 20 hvis jeg ikke har fået en pm iaftyen med et interessant tilbud med evt $ så der er mulighed for at spille nogle turneringer til aften:)
mvh slotters
evt mobil: 24494660
Lukket
billeder ? Kunne godt være int
det er et italiensk spil der er gråt med grå/brune spidser indvendigt har prøvet at finde det på nettet da jeg ved af erfaring det er ret i popoulært i backgammonkredse....
bliver der budt 500kr/80$ iaften så jeg kan spille nogle turn bliver det solgt ellers holder auktionen til torsdag kl 20:)
slotters
Du kan ikke tage et par biller og smide op ?
Kan du evt sende billeder til min mobil ? Og hvor i landet bor du ?
Hvor gammelt er spillet Jonas? Jeg går ud fra at det er i stil med dette brune Dal Negro spil www.dalnegro.com/?product=1090
Mit blev lidt medtaget i sidste uge på Roskilde, så jeg kunne godt være interesseret i et "nyt".
Super har fået det - men tror sgu jeg folder desværre.
Mangler du stadig $ til tours? For en god buy-it-now pris tager jeg det ubeset (antager dog at det er komplet, i form a af alle brikker er der, præcisionsterningerne ikke er beskadiget mv).
EDIT: Antager også det er normal turnerings-størrelse board?
Hvis du kan sende nogle billeder til mig er det fint. Det kræver dog at du bekræfter din identitet ved at få tatoveret dit CPR nummer på højre arm og står på 1 ben med en papagøje på skulderen
(secret bump)