Lukket

#1| 0

Har fået hjælp andetsteds :-)

17-05-2010 21:29 #2| 0

Grunden til Boligportal er så velfungerende og at det er forholdsvist sjældent der ligger falske annoncer osv er fordi de er 26 mand ansatte til at drive sitet.

Det kan de fordi folk betaler 350kr. når de vil se numrene. Så kan du lide servicen synes jeg du skal betale.

17-05-2010 21:41 #3| 0

Tja, det er vel et moralsk spørgsmål. Ser bare ingen grund til at bruge 350 kroner på noget, som jeg skal bruge i et minut, og som jeg måske derefter alligevel ikke er noget for mig :)

17-05-2010 21:50 #4| 0

Det er vel også svært at argumentere for, at du tager en film med hjem gratis fra butikken, fordi den kun varer 1½ time? Der findes få gode og reelle boligportaler, betal for dem hvis du ønsker at bruge dem.

17-05-2010 21:53 #5| 0

Nu oprettede jeg ikke den her tråd for at få en moralprædiken om hvem der ejer hvad :)

Lur mig om i ikke selv mindst en gang i jeres liv har siddet og lyttet til musik på nettet (youtube, p2p programmer), som i hverken har betalt for eller har rettigheder til..

Touché..

17-05-2010 21:57 #6| 0

Prøv at tage specifikke sætninger fra annoncen og søg på dem på google. Ofte har udlejere annoncer ude flere steder, og bruger den samme annonce. Det kan være du kan finde dem på et gratis site den vej igennem :)

Direkte deling af passwords til betalingssider, distribution af copyrighted materiale osv er jeg ret sikker på er forbudt på PN. (Og i det hele taget...)

17-05-2010 22:04 #7| 0

Har fået hjælp andetsteds, så lukker bare den her tråd igen :)

Men tak for svaret Orty, havde jeg ikke lige tænkt på at man kunne gøre..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar