Tager et par heste, hvis de rette melder sig.
Der spilles 1 $16,5 SNG kval til DNG.
Kvalles der (2 seats) eller opnåes en 3 plads ($25) laves der et program med mindre tours (minimum 4 - der spilles altså IKKE DNG). Programmet skal ikke nødvendigvis spilles i aften.
Deal er 50/50 efter programmet er spillet (jeg napper dog de første $16,5).
Du bedes vedlægge OPR.
Vælger løbende
LUKKET
Giver det gerne et skud, kan ikke spille i aften eller imorgen såfremt der vindes.
officialpokerrankings.com/pokerstars/CasperNN/poker/results/619BA0467B6D428BB7443649A3D4AEA8.html?t=2
Prøver gerne for dig igen og skulle da gerne kunne hive en billet denne gang :)
officialpokerrankings.com/pokerstars/SunJunkie7/poker/results/9C897B8556CE42259F79003C137F01F1.html?t=2
Nick: Sunjunkie7
Mvh Kasper.
Du er på, mest af alt fordi jeg har drukket mig for vildt i hegnet på Alexis, Checkpoint Charlie, Roadhouse m.v. :)
Der er shippet - GL
Ville rigtig gerne ansøge, men har desværre et par travle uger foran mig - Ved self ikke om man kan komme i betragtning sådan længere henne i december, men tillader dog lige at sende et par links:
Håber det er ok :-)
VH
Morten
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/LasAllIn/poker/results/C4FFF649464C43C7A603C3E2E35F9157.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/Las+King/poker/results/F4D172187AD24E23B1E67349A8343ABB.html?t=2
Og så et link til min sng deal:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=233461
@Kris_rem
Så er det vist et par år siden;)
Tak for chancen.
Avisen er på
@addict
Jup, men mon ikke man står ved baren på Havanna 1. juledag igen i år :)
@slasquer
Du er naturligvis velkommen til at ansøge hvis der jeg søger senere på måneden :)
Gl. med det allesammen ;)
Ærgeligt det er denne variant af poker der spilles ;)
@fs
Du er velkommen til at komme med et alternativt forslag med dit 4 korts halløj
$ modtaget ty :)
spiller når jeg har sendt damen afsted til julefrokost.
Er muligt jeg må springe fra hvis den ikke starter snart, pt 3 regget.
@bjørn
Er vel lidt op til dig/kris, for mig er det ligegyldigt.
hehe...... 4 korts halløj ;)
Spiller da gerne:
5,5$r 5k garanteret uden r og add (dog dit valg)kl. 19.35
4,4$ 2k garanteret kl. 20.35
Hvis du kan bruge lige ved og næsten manden. Du må gerne sende noget skrub til at overleve fra top 20 til ft. ;)
Ja det også lige meget med mig, så hvis vi ikke høre noget spiller vi den :)
4 regget nu.
@bear
Der er jo 2 seats :)
@addict
Det er helt i orden - du kan også beholde $ og bruge dem på en sat i næste uge.
@fs
$10 sendt når du shippet nick. Kan desværre ikke sende skrub, da jeg er max i hullet selv. Dette projekt er de sidste livtag for at komme op igen ;)
;) Så napper jeg den på egen hånd.
Mit nick er fs905
Vil du have det jeg normalt gør = pausestillinger i tråden eller vil du have nogle hænder med?
@bear
Laver lige en tråd - hænder med markante swings samt bust
@fs
Det er helt fint - fatter alligevel ikke omaha ;)
Har unregget, skal ud af døren kl 16, så kan ikke vente længere på den starter. spiller den hurtigst muligt, muligvis søndag/mandag.
Gl til i andre.
Aprilsnar er frisk på et program :)
Jeg har aftenen/natten til at komme dybt
OPR: officialpokerrankings.com/pokerstars/aprilsnar/poker/results/ABA7246D734248D09C045A4691662792.html?t=2
Håber på at få chancen for at vise mit værd!
EDIT: Jeg mente at jeg gerne ville spille sats til DNG for at lave et program :) Jeg var/er indforstået med betingelserne :)
Takker for chancen :)
Nick: Aprilsnar
Spiller den idag/aftenen og regner med at programmet os bliver lavet aften
EDIT: Ændret i mit tidligere indlæg
ser ikke du til der er nogen der starter lige foreløbig
så smutter lige ned og handler og så spiller jeg den efter jeg har spist ca kl 19
sry mit net er røget så havde ikke mulighed for at spille den
har snakket med min udbyder og de siger det sgu komme igen i løbet af dagen og så vil jeg meget gerne spille den
hvis det ikke er ok så må du lige skrive så sender jeg retur
Mvh
minibt
hey kan ikke rigtig få noget info fra min udbyder :(
så jeg sender $ retur
vil meget gerne spille den men tør ikke tage nogen chance da det kommer og går lige pt :(
men hvis det er ok jeg spiller den når nettet engang fungere (senere ell imorgen) så må du meget gerne sende dem igen
ellers gl med dine heste :)
ps skriver fra min brors profil :)
Mvh
minibt