Som overskriften siger, så søger jeg vindende sng spillere.
Du skal have lyst til at køre et længerevarende projekt og gå efter nogle mål.
Jeg søger folk til niveauet 1,1$ - 4,4$ (dine stats bestemmer hvilken type sng, dog min 36 mands)
OPR er et must!
Du får herfra stillet op til 20 buy ins til rådighed.
Får en tålmodig staker, som kender livets udfordringer og derfor ved at man ikke altid kan spille 100 sngs hver uge ;)
Jeg vælger når jeg finder de rigtige folk, hvis de dukker op.
Lukket
Hej FS
Har 1 uge startende idag hvor jeg kan grinde igennem 100%...( skal ikke fejre nytår i år )
Vil primært spille 2.20$ 180mands eller 3.40$ 45 mands sng...
Alle sng´s spillet på stars vil være i projektet.
Har aldrig spillet kun sng´s så er særdeles motiveret til at lave et top resultat til os begge.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/hitmanherman/poker/results/4227B5402F53443E8AF1D75DAE4A40BC.html?t=2
Godt nytår til dig og alle på PN
Er vindende lowstake sng-spiller og er nødt til lige at "hjælpe" dig lidt med 3 spørgsmål :
Ikke for noget men hvis du er vindende SNG spiller har du så brug for stake på de der niveuer ??? ......
Hvis man ikke kan lave et indskud på 20-80 dollinger.....mon man så er vindende sng spiller ???
Hvis man er vindende og ved det i forvejen hvorfor så dele sit overskud med en staker istedet for at spare 20 $ op ? det er 120 kr ?
Det er ikke for at værre arrogant men jeg siger altså pænt nej tak ;-)
Men anyway gl og godt nytår
SVPE
Prøv at søge mit nick frem. Her finder du en del folk som faktisk spiller det for mig - med flotte stats.
Kunne også godt være frisk som en outsider, har haft et par grimme måneder hvor det ikke er gået for godt, jeg har mere end god tid i Januar og kan derfor få grindet igennem.
Jeg vil rigtig gerne spille 45 mands turbo 3,25$ eller 18 mands turbo 3,4$ da det er de spil jeg slår. Jeg har også spillet en del 180 mands turbo sng, men der er jeg sq lidt i tvivl.
Her er stats fra Sharkscope som viser ROI på 8% over 5k+ SNG
Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total Profit Form Ability /100 Network Filter
CasperNN 5.203 $0 $3 8% $1.287 - 65 PokerStars SNG Only x
Har indtil nu valgt 2 spillere:
Addict er valgt til 3,25$ 45 mands spil. Har shippet 30 buy ins.
Bergkamp22 - dog ikke som valg i tråden. Han spiller 2,2 180 mands - 20 buy ins
@ fs sørme ja ..... well well troede at du havde skudt helt forbi :-)
Det var så mig der havde det .....
SVPE
Det har jo lige været jul og har man tømt kontoen og er hobby spiller, kan det jo være en god start til at starte en rolle.
gl til alle 3
messi73 er frisk på et projekt fra årets start. Mulighederne kunne være 3,25 45-mands sng eller 3,40 18/27 mands.
GL og godt nytår.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/messi73/poker/results/203D1BE15D02496A8E80EC5694F7FEA5.html?t=2
Gl med dine heste fs har sku ikke tiden lige pt.
Og godt nytår
ty og ilm folkens :)
Tråden er stadig åben ;)
@Johansen
Det er et spørgsmål om prioritering, synes din er forkert ;) hehe
@SVPE
Folk har altid forskellige motiver. Nogen har brug for lidt motivation, andre har trukket rullen ud eller været på cashbordene. Hvis man ikke har lyst eller råd til at sætte pengene ind, så står jeg klar.
Folk ved efterhånden herinde hvad de kan forvente af mig, hvilket gør det muligt.
Er i tvivl om hvor længe du har brugt staking, så måske ville det være en ide at kigge lidt rundt. Staking går jo ud på at en stiller midler til rådighed for spil. Hvis ikke man troede på gevinst, så ville $'ne ikke være der.
De fleste herinde spiller på forskellige niveauer, så der vil også være stakes i forskellige niveauer.
I forhold til undertonen på dit indlæg, så må der være lidt folk som føler sig trådt på. Staking ville ikke være her, hvis dine tanker var en realitet.
(blot til info, så er jeg en af de folk som har staket mest herinde gennem de sidste 2 år)
Godt nytår
Ved sgu ikke om jeg kunne være aktuel - kan ikke helt finde ud af at dissekere OPR så den kun finder SNGs......
Men har været fint kørende på det sidste, og er faktisk vindende op til 5$. (Det overrasker mig faktisk en smule........:o) )
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/loffe/poker/statistics/CA14EC799A7E437D909B6E0DCBA77985.html?t=9
Nick på sharkcope er loffe - (stats ser rimelige ud men jeg er for blank til at få dem til at se ordentlige ud herinde)
GL til staker + heste
vil gerne søge på 1.4 knockout 90 mands er vindende på 9 mands har ikke spillet 90 mands før men er gået fra 1.4 til 4.1 9 mands knockout i mit eget lille project :)
så vil gerne søge til de 90 mands kan kryders med 9 mands hvis du vil
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/knuser/poker/results/579A14E4DB574D7480677765558C3A57.html?t=2
nick : knuser