Lukket

#1| 0
23-12-2010 23:19 #2| 0

GL Bronto, godt nok og se at cuttet er blevet mere fair end de var i starten.

23-12-2010 23:20 #3| 0

Tager 10 % fra shadqw

23-12-2010 23:29 #4| 0

ty Noller!

@ucps
Har modtaget

24-12-2010 00:07 #5| 0

10% - overfører en af dagene

24-12-2010 01:13 #6| 0

Culkasi det er så noteret:)

24-12-2010 12:31 #7| 0

altså 80-20 er jo ren gavebod... det forstår jeg slet ikke noget af overhovedet...

det ender vel med man kun selv får 5% og det er jo lidt til grin.. helt seriøst!!!

men i min verden få man så hvad man betaler for.

så er betstem ikke enig i at cuttet er blevet mere fair

24-12-2010 12:37 #8| 0

øhhh bohn det forstår jeg intet af det du skriver..
ved 50/50 cut og 100% mu så ved cash på 1120$ og programmet kostede 120$ så skal man dele 500$ og hesten får 500$ altså dit cut er 50$
ved 80/20 får du i det samme eksempel. 80$ pr anpart da der er 800$ til backerene og kun 200$ til hesten
og ved 75/25 hedder det 75$ pr anpart og 250$ til hesten.
så jo det er en stor forskel.

24-12-2010 12:39 #9| 0

@chmpen85

jeg tror at Bohn mener at sælger sælger ud af sig selv til en alt for høj pris

24-12-2010 12:43 #11| 0

ok så snakker noller og bohn om to forskellige ting med hvad der er fair så forstår jeg bedre.. men synes det er fair nok egentlig da man jo ikke selv har noget op af lommen

24-12-2010 12:43 #10| 0

En dude som Ploven spiller med et 70/30 cut, og sådan er det også i langt de fleste deals rundt om i verden...

Det er bare i dette forum at hesten bliver behandlet vildt godt...

24-12-2010 13:08 #12| 0

men er v i ikke enig om du får også mere hvad du betaler for? Culkasi du har hele ret, det vi ser nu er folk prøver at overbyde hinanden.. intet andet..

og i sidste ende, hvis jeg var hest. var jeg jo virkelig nød til at gå efter det store, og ikke nøjes med en ok plads, for det vil intet give mig, så var nød til at ta lidt flere chancer end nødvendig!

det er jo så min mening. men håber i forstår point i det her.

men helt ærlig hvad vi i helst satse på en der har minus i roi der tilbyder 80-20 eller en som har plus og tilbyder 50-50 ?

og sorry for at ødelægger din tråd...

så tager 10 %

alene derfor :D

24-12-2010 13:12 #13| 0

sendt fra fedorov71

24-12-2010 15:32 #14| 0

bohn nej det store problem er at vi er for vante på pn.. alle heste forventer at få en 50/50 deal. selvom std hedder 80/20-70/30 i backers favør all time selv ved win sådan er det.
men det bliver nok aldrig til noget her for hvis man prøver dette så er der ingen der søger medmindre det er sunday mill der stakes til.
er ude af tråden nu.. sry bronto for støj i tråden. men synes det er fint det du tilbyder og det er meget normalt i staking verden

24-12-2010 15:42 #15| 0

Synes cuttet er godt, der er jo ingen som har monopol på det her make/mark up show.
Så derfor er der kamp om personerne som vil skyde ind i projektet.

Ganske enkelt noget som er elsket er Liberale mennesker, som elsker fri konkurrence.
Personligt synes jeg det er godt, fordi vi netop som personer som ofre penge i projektet får de bedst mulige vilkår.

24-12-2010 16:13 #16| 0

Det er helt fint boys:)

Grunden til at jeg oprette BAP med netop denne fordeling, er fordi at jeg ikke mener at jeg kan tillader mig at lave BAP med 100% MU, og samtidig fordele gevinsten 50/50. Jeg mener ikke selv, at jeg slår spillet nok til at kunne det. Det mener jeg faktisk overhovedet ikke at der er nogen herinde der gør.!

I tråden omkring ændring af BAP kategorien, har jeg også skrevet at jeg synes det er smule til grin at tage 100% MU. Nogle af de absolut største online MTT af chefer tager mellem 15 og 20% MU. Bla Dana Gordon, Aprilsfool, og et par andre af de hele store.
Jeg synes dog at denne fordeling er ganske fornuftig, og har derfor valgt denne løsning.

@ bohn, har modtaget dine $, og det er noteret.

Glædelig jul allesammen!:)

24-12-2010 16:21 #17| 0

Jeg mener også at cuttet er fornuftigt. Man kan så lave cut efter placering/indtjening så jo bedre gevinst jo bedre cut for hest.

bohn
Hesten spiller vel for at vinde og ikke bare for at snige sig i pengene og søger med mu da den vel enten er broke eller spiller over sit limit. Jeg kan forstå hvis man slår niveuet for sindsygt at man søger 60/40 men 50/50 er for meget.

sry for at scamme din tråd bronto, kender dig ikke ,men du har fat i noget af det rigtige når vi snakker 100% mu

God jul

24-12-2010 17:19 #18| 0

Kartze@

Scamme er noget helt andet, tror du mener spamme.

24-12-2010 17:22 #19| 0

at der ikke nogen der slår spillet herinde passer så slet slet ikke!!!
Men kan da fortælle jeg vil aldrig tilbyde 80-20 60-40 men ved et finale bord 50-50.

den simpel grund, faktisk mig som lavet arb. og skal jeg sidde 10timer og spille.. vil jeg også gerne ha lidt for det, og man ikke spille for at komme i pengene,,,,,,,???? jamen de par gange jeg er blevet stake spiller jeg da 100% først efter at staker kan få deres penge tilbage, og så tager jeg den derefter.

Den her måde har du ret, vil være så ligeglad med om jeg lige kom i pengene, så stakerne kunne få deres tilbage,

så vil jeg jo vinde så jeg også kunne vinde noget, men i min verden får man hvis også hvad man betaler for.

Og folk må 100% ta det de vil for min skyld, om så de kun fik 1% var jeg ligeglad, men ja hvis jeg skulle stakes til sunday og WU så kunne 80-20 måske komme på tale ellers ikke,
Nu er jeg ikke en spille som er broke altid, og har skam $$$ på min konto..

24-12-2010 17:23 #20| 0

Er en gammel herre der ikke lige altid har styr på det.

24-12-2010 17:36 #21| 0

@bohn

Jamen siger så absolut heller ikke, at der ikke er nogen der slår spillet, siger bare at de ikke slår det hårdt nok til at kunne tage 100% MU.

De spillere jeg henviser til, er altså nogle af nettets absolut bedste mtt online spillere, og de tager altså kun mellem 15 og 20% MU, og de er mange klasser bedre end de bedste herinde. Og det kan der overhovedet ikke være tvivl om!

At sige at folk får hvad de betaler for, passer simpelthen ikke. Alt respekt for dig, og kan se at dine stats er ganske fine, men du SMADRE altså ikke de limits. Når du nu ser stats på dem jeg henviser til, kan du så ikke selv se at det er helt hen i vejret at du tager 100% MU, og stadig deler kagen ligeover?

Dana Gordons stats. Han tager altså kun 19% MU!

Han har cashet 21 x mere end dig, har 38 x så høj profit, dobblet så god ROI, og tager under en 1/5 del MU.

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Dana+Gordon/poker/results/A64FFD2ECE094880B17CAB218B779519.html?t=2

Det er ikke et angreb på dig personligt, det er bare for at sætte det lidt i perspektiv:)

24-12-2010 18:21 #22| 0

meget muligt, men vil også vædde på han ikke sidder og spiller 10$ tour så.. hvis jeg skulle spille SM WU SUPER TIRSDAG osv.

så kunne jeg også godt kun ta 20% ... lidt min point

24-12-2010 19:47 #23| 0

Bohn@

Det er folk som ofre penge på folk, og derfor vil de naturligvis have en deal som profitabel for dem også. Du ligger ingen penge i det, og selv hvis folk skulle stake de store kanoner til store tours, ville cuttet nok være noget ala 30/70 og ikke 50/50.

Der er ikke mange som slår niveauet med 100% over en lang række tours.

Derfor vil den bedste optik klart være at man giver cake, eller laver et bedre cut for backers. Det er ihvertfald mit synspunkt.

24-12-2010 21:00 #24| 0

noller,nu skal man heller ikke slå det med 100 procent. Men rart at se nogle har fundet ud af en mere rimelig fordeling

25-12-2010 00:19 #25| 0

Live@

Sorry for forkert formulering, men synes bare nogle tænker på at jeg skal have meget fordi jeg spiller. Men der er folk som pumper pengene ind, som alligevel ikke får ret meget ud af det. Dem som laver make up kan jo bare freerolle.

25-12-2010 01:06 #26| 0

nu prøver jeg så igen... min point går ikke klart igennem... altså... hvis jeg skulle spille sunday mill, warm up, sunday 500 og hvad de ellers hedder, ja så er det noget helt andet, men i en 10$ tour, hvor det stadig er meget svært at komme til et finale bord lige gyldig hvad du hedder!

så vil du sådan set spille, GRATIS, fordi du vil måske typisk vinde lad os sige 300$ og skal du så shippe de fleste tilbage for at spille i 6 timer, så ved jeg snart ikke, om det vil være besværet værd. jeg gad ikke nu når vi snakker 10$ men jo stadig noget helt andet hvis det er sunday mill.

kommer med et eksp. igår spillede jeg en 11$ rebuy blev nr 34 kan ikke helt huske hvor mange der var med, men mange! det gave ca 150$ og spille nok i 5-6 timer.

brugte 2 buy ins, så skulle jeg shippe 33$ + 93 =126 $ altså vil nok mene det var mig der havde lavet arb. så det vil ca 24$ hvis jeg ellers kan regne det sådan ca. ud.

seriøst. det gad jeg ikke engang. Så heller selv betale .

25-12-2010 01:12 #27| 0

Det er jo lidt noget andet nu når , vi snakker de store tours, fordi der er så meget mere at hente, 20% af 3k er jo lidt hvor 20% af 300 ikk er det vilde.

Men ved jo godt det jeg siger er min mening og vi har alle forskellige menninger, men bange for at hvis vi skal derned, når vi snakker staking, så her kommer du til at få hvad du betaler for,
og hvis alle tour cheferne tilbyder 27-75% , undskyld mig så fatter jeg fandme da ikke nogen staker herinde ? det er da helt hen i vejret kan jeg da nemt se.

ville faktisk godt ha købt i ham amerikanerne men desværre forsent jeg kom ud med det :(
og hvis jeg ikke husker helt rigtig var det ikke 50 50 eller var det 40 60 ..?
og vil da nok mener han har vundet lidt i sin tid i poker. :)

25-12-2010 01:20 #28| 0

Han spiller en 70/30 deal - i backers favør
Det samme gør Ploven

Så to af de bedste spillere, man har kunne købe procenter i herinde, sælger sig selv til den pris...

Såer det helt op til dig at mene, at deer for dumme at gøre det...

og hvis alle tour cheferne tilbyder 27-75% , undskyld mig så fatter jeg fandme da ikke nogen staker herinde ? det er da helt hen i vejret kan jeg da nemt se.

Deter mig bekendt heler aldrig sket...

25-12-2010 01:22 #29| 0

overført fra Culshrek

25-12-2010 01:26 #30| 0

hvad er aldrig sket?

i forstår åbenbart ikke min point, hvilken er helt fair.

Men med den udvikling der er herinde, tror jeg så bare det bliver de dårlig tilbage, og så de hele store, for ja......

i for dem som virkelig er desperate for at spille og dem uden penge på lommen, det er jeg ret sikker på.

men kan da se på det hele jeg ikke skal lave BAP mere herinde, for kan jo slet ikke hamle op med de andre :)

25-12-2010 01:31 #31| 0
hvis jeg skulle spille sunday mill, warm up, sunday 500 og hvad de ellers hedder, ja så er det noget helt andet, men i en 10$ tour, hvor det stadig er meget svært at komme til et finale bord lige gyldig hvad du hedder!

Du skyder dig jo totalt i foden her, field size er jo det samme lige meget hvad. Kom nu ikke og sig, bare fordi det er SM/SW vil du nøjes med et mindre cut eller mindre make up. Jeg tror sku inderst inde, at folk vil grumse så meget til sig gratis som muligt.

brugte 2 buy ins, så skulle jeg shippe 33$ + 93 =126 $ altså vil nok mene det var mig der havde lavet arb. så det vil ca 24$ hvis jeg ellers kan regne det sådan ca. ud.

Du glemmer så lige alle de gange at dem som har backet dig ikke får ret meget ud af det, det er sku meget nemt og sige.
Du kan lave overskud på 200 dollars den ene dag, med 50/50 cut.
Den næste dag kan du tabe det hele på gulvet.
Begge dage brugte du 200 dollars.
Staker brugt: 400 dollars - vundet 300 dollars.
Dig: Tjent 100 dollars.

Hvem er det så lige som tjener på fidusen her, det er ihvertfald ikke folk som backer. Derfor synes jeg personligt de skal have bedre cuts, istedet for de 50/50. Det er sku kun herpå Pokernet det foregår sådan næsten.
Den kommentar med at lave alt arbejdet, men det er da fedt at du risikofrit kan tjene penge, hvorimod backeren har en risiko.

Jeg er egentlig ret ligeglad med BI, da prizepool tilpasser sig efter BI og fieldsize.
25-12-2010 01:35 #32| 0

Jeg tager 30% gl fra uhrskoven.

25-12-2010 01:38 #34| 0

@Culkasi
De er modtaget!

@Toppar
Det er noteret, og tillykke med hesten!:)

Har ikke lige tid til at svarer i debatten, men vender tilbage i morgen:)

25-12-2010 01:38 #33| 0

alle de gange dem som har backe mig? alle 2 gange ? det er hvis ikke det store tab de har haft på det , da jeg cashe begge gange, men fred være med det.

mener nu ikke jeg skylder mig selv i foden på nogen punkter. Jo der vil være meget mere for mig at spille SM OG WU , fordi det jeg kan vinde er så meget større end i en 10$.

Kan godt være jeg spørg dumt nu, men de mennesker i snakker om, spiller de 10$ hvis de ikke gør, så lad da vær med at sammeligne dem , med dem som søger herinde, da det er 2 vidt forskellige ting de spiller!

Men du vil så heller ha 10% i en som tilbyder 80-20 end 50-50 1 han har 0 eller minus i hans ROI 2 har et plus i ROI .. hvem vil du helst satse dine penge på?

25-12-2010 01:44 #35| 0

@Toppar

Har modtaget $

25-12-2010 01:46 #36| 0

@ bohn

Jeg forstår sgu ikke helt du mener der er så kæmpe stor forskel på low og high stakes, når vi snakker deals??
Laver du en bap hvor du spiller 10$ tours, spiller vi vel stadig for at vinde right?
ens cuts bør vel sættes ud fra, hvor meget erfaring du har og hvor stor din roi er på det limits du skal spille? så er det vel egentlig ligemeget om vi snakke +200$ el. 2$ tours?

25-12-2010 01:55 #37| 0

Er i nu også sikre på at Dana søger til mindre mtts.... tror jeg ikke generelt. Derfor vil et evt. overskud også være større. Som regel også mindre felter.

25-12-2010 01:58 #38| 0

@Tvis

kommer da helt anpå hvorfor du spiller, spiller du for at tjene penge, kommer det jo meget anpå det, spiller du en 10$ og bliver nr 35 det giver( 200$) med lad os sige 4k spiller, spiller du WU og bliver nr 34 hvad giver det? 2k? aner det ikke, men tror ikke jeg skyder helt ved siden af.

altså 20% af 200 eller 2k hvad vil jeg helst vinde?

i den 10$ tjaaa har jeg sådan set intet ud af at vinde, for skal jeg vinde noget skal jeg mindst på finale bordet. og det kunne nemt ske jeg vil ta mange flere flips for at nå dertil, for alt andet vil være mig ligegyldig.

så du har da ret, hvis jeg går efter at vinde 10$ betyder det intet!!
fortæl mig hvem der spiller herinde med chance for at finde en tour, er interesseret i at vinde 10$ eller ta chance for at vinde 300$ .. er det et svært valg?

kan godt se jeg er den eneste der deltager her, kan se fornuften i det jeg siger.

25-12-2010 02:01 #39| 0

Jeg gider slet ikke diskuterer mere, for sådan som jeg forstår Bohn, er han i mine øjne helt way off.

Luk diskussionen her, Brontos tråd er blevet ødelagt nok.

25-12-2010 02:06 #40| 0

sorry MrNoller...

vidste ikke du var chef her, men skal nok spørge dig en anden gang om jeg må skrive noget.!!!
og i mine øjne er du way off...

25-12-2010 02:12 #41| 0

+ 1 du siger en masse uden du ved det ( med alle de gange som nogen har betalt for mig) 2 du svare ikke på det jeg spørg om...

så kan man jo altid lukke :D

25-12-2010 02:20 #42| 0
i den 10$ tjaaa har jeg sådan set intet ud af at vinde, for skal jeg vinde noget skal jeg mindst på finale bordet

Lige netop den sætning, synes jeg du skal tænke nærmere over!! Spiller vi ikke altid for at komme på ft? Jeg ved ikke med dig, men tror helt bestemt de fleste herinde gør. Vil man have andre folk til at betale, for at man kan spille synes jeg sgu det er fair nok men selv først får noget ud af det, hvis man laver et større cash - uanset hvor mange timer man ligger i det. Alternativt, må du jo tilbage til de gode gamle baps, hvor deals oftest hed 50/50 uden MU og andet pjat.

Men ja Noller har ret, ingen grund til at vi ødelægger denne tråd yderligere. Dette var også mit sidste indlæg i denne tråd, som ikke vedrører brontos bap.
25-12-2010 02:24 #43| 0

Bohn@

Jeg ser mig ikke selv som en chef, men diskussionen kan forsætte længe længe endnu. Hvilket jeg synes er total tåbeligt, da vi ikke vil få noget ud af det alligevel. Ud over vi ødelægger OP's tråd (endnu mere end den er i forevejen).

25-12-2010 02:29 #44| 0

ja sorry er træt... mener jeg har intet ud af at vinde de 200$.. men skal nå et finale bord før jeg får bare lidt ud af det... og mener nu ikke vi som sådan ødelægger noget, selvom det er lidt off.

ved ikke hvor mange finale border du har været på men det er faktisk ret svært,
synes ellers jeg har prøvet at uddybe min point her, det lykker åbenbart ikke, så må i jo godt mene det er mig som er idiot. '

25-12-2010 12:40 #45| 0

Vi mener bestemt ikke at du er en idiot, men som du kan se, er vi vidst alle sammen enige om, at du er way off...

Prøv at tænk lidt over, hvorfor det mon kan være, at du er den eneste der tænker på den måde.

Bottomline er, at hestene herinde har det alt for godt, i forhold til andre deals man normalt får. Det kan godt være, at du synes det er nederen at tjene $200, men så er du jo også mere velkommn til at spille den selv. Som du selv siger:

ved ikke hvor mange finale border du har været på men det er faktisk ret svært,

Det er røvsvært at ramme et FT, og derfor sidder backer med en kæmpe risiko for, at man mister penge. Man kommer trods alt kun i pengene ca. 15-20% af gangene. Så derfor er det naturligt, at han skal have et favorabelt cut...

25-12-2010 13:01 #46| 0

jeg er da rystet over ingen her forstår min point......

25-12-2010 13:20 #47| 0

Må først og fremmest sige jeg er glad for at nogen har valgt at bruge min fordelingsnøgle til en 100% MU bap.

Grundlaget for at lave en bap hvor man kun selv får 20% af overskuddet, ligger jo i det faktum, at man spiller gratis, dvs. uden nogen som helst risk, og det er stakers der bærer hele risken, og derfor bør de obv. også få størstedelen af gevinsten.

At nogen så synes 20% er for lidt at få for at spille mange timer, er så en individuel vurdering, og i så fald må de jo bare lave std baps, hvor de så kan tilføje lidt MU hvis det er sådan noget de er til.

Mit eget argument for at lave en 100% MU BAP var at her i julemåneden er finanserne måske ikke de store og for at sprede variansen for mig selv har jeg også investeret i heste, og derfor er rullen ikke helt til at tage hele risken, eller den halve selv. Så derfor er 100% MU med en fordeling 80/20 ideel, så både staker og spiller får noget ud af det.

Tilsidst vil jeg sige at en holdning om at man kan lave en 100% MU bap hvor man knap nok slår niveuaet er ret forskruet, især da meget få tilbyder Cake til dem der køber. Så håber da at mange flere vil gå over og bruge den her type hvis de vil 100% finansieres, og ikke de der im sorry to say it Way off 100% MU tråden uden cake.

Ser du på livetours etc. er der jo ingen der bliver staket med 50 50 split, er kun fordi det er blevet kotume på pokernet at lave nogen non value setups for staker, og tror da der vil komme langt mere gang i den herinde hvis heste også indser at de trods alt skal lave nogen højere value baps og stakes for deres stakers frem for at søge så høj som mulig value til dem selv.

Blev en længere smøre men gl til dig bronto og håber du nakker en masse dollars :D

25-12-2010 13:41 #48| 0

Det er vel op til backer om han går med til 50/50 .Ved at gå ned i procenter gør det det vel bare næmmere at sælge sin BAP med 100% MU.
Hvis bohn mener at han er god nok til at sælge med 50/50 100% MU skal han jo bare gøre det. Det er ikke hesten der bestemmer om de er god for de % de sælger til , men dem der køber. Er der ikke nogen der køber er det vel på grund af at der ikke er nogen der finder det som en god invistering.

bronto
gl og håber du får solgt ud

PS Kan der være ide i at man lavede et maks procent sats?

25-12-2010 14:10 #49| 0

Kartze@

Det tror jeg ikke man får Pokernet til, de ønsker jo ikke og ændre noget desværre.

25-12-2010 14:28 #50| 0

Har oprettet en ny tråd til min BAP, og lukker den her, da der er kommet lidt meget støj:)

I er self velkommen til at forsætte diskussionen!

25-12-2010 15:45 #51| 0

@ace

igen nu snakker vi 2 forskellige ting... lad os nu holde os til det som forgår?
at snakke en til ept kbh SU WM SUNDAY 500 osv, kan du ikke sameligne med at stake en til 10$ og 3$r ...

for det har jo intet med hinanden at gøre.

Er bare bange for det der kommer til at ske, er du får en masse dårligere spille til at spille fordi de tilbyder almost det hele tilbage, uden at ha en chance for at vinde noget stort, jo jo der er solestråle historier, i know.

Men lad os komme tilbage til virkeligheden.

Men nu forstår i ikke min point, så vil jeg prøve med et andet eksp.

du skal ha lavet tømmer arb, du har A og B A, laver sgu et fint stykke arbejde, og koster 1500kr
B, det er sgu lidt op og ned hvad han laver det blir ind imellem noget lort, men + han koster kun 900kr. hmmm hvem skal jeg vælge???

25-12-2010 15:47 #52| 0

lol bohn

giver op

25-12-2010 15:54 #53| 0

folk må altså tilbyde det de har lyst til.. misforstå mig ikke, men synes bare det vi ser nu er de sidder og overbyder hinanden...

Kunne nu godt komme med en masse eksp. men vil nok komme til at træde en masse over deres små fødder, så må jeg sgu nok heller lade vær med..

Nu kan jeg kun snakke for mig selv, de par gange jeg er blevet stake, er jo ikke fordi jeg er en fattig manden uden en kr på lommen. og har da næsten altid lidt dollars på stars,

synes det er sjovt at nogen gider at købe % i en, og for mit vedkommen har det så også en positiv virkning, kommer ikke i tilt mode, når jeg spiller for andres penge ... :D

25-12-2010 16:05 #54| 0

Ikke fordi jeg vil til at deltage i denne debat, men en ting undrer mig lidt.

Men vil gerne stille jer der laver 100% MU et spørgsmål.

Hvad får dig til at lave MU 100% hvis du mener du er så god at du crusher resten af feltet så meget? Self kan man være bust, Men har man penge på kontoen har jeg lidt svært ved at forstå det.
Var jeg storrensende som mange af jer andre, tror jeg ikke jeg ville udbyde procenter med mindre, at det var til en tour som min rulle ikke kunne bære.

Og svar venligst ikke varians, uanset vil det jo være -EV i længden hvis i er vindende spillere.

25-12-2010 16:15 #55| 0

@bohn

Jeg tror heller ikke at du forstår alle andres point:) Når du udbyder BAP med 100% MU, så betaler du altså intet for at spille. Alle tab går til backers.

At du så mener at det er dig der har lavet alt arbejdet er WAY OFF. Hvad med dem der har sendt $ til dig, så du kan spille? Hvordan tror du de har fået fat i dem? De har OGSÅ arbejdet for dem! Om det så er ved at spille poker, eller ude på det "normale" arbejdsmarked.

Grunden til at jeg synes at 80/20 eller 75/25 er langt mere fair er, at jeg ikke selv har en 25 øre ude. Jeg får lov til at spille poker, som jeg synes er mega sjovt, fuldstændig risikofrit, og med muligheden for at tjene en ganske fin skilling, hvis jeg gør det godt.

Og at sammenligne poker med tømmerarbejder??? Er du seriøs eller ude i et GIGA level?

25-12-2010 16:23 #56| 0

@addict

Grunde til at jeg har lavet en BAP med 100% MU, er af samme grund til som AA. Min økonomi er ikke til at spille specielt meget poker lige pt. Så valgte denne løsning med en betydelig bedre fordeling i backers favør.

Og nej, hvis jeg smadrede spillet, og havde en kæmpe rulle, ville jeg nok ikke være lige så interesseret i at sælge % i mig selv. Men det er vel ganske naturligt?:=)

25-12-2010 18:12 #57| 0

Der kan være rigtig mange grunde til hvorfor folk vælger at spille hvor andre staker, se nu ham fra US tror ikke han er bust på nogen måde men han lever vel nok af det.

Hvorfor jeg har gjort det, tjaaa, synes det er lidt spændende, pluse, går slet ikke i samme tilt mode som for mine egne penge, er bestemt ikke bust LANGT FRA...
så det er ikke derfor, men hvornår smadrer man spillet?

Bronto

jo forstår udemærke godt hva i mener, men ja ham der spiller der lavet arb. det i mener han skal ikke ha så meget for det arb han laver.. men det vil aldrig blive ved mig som spiller, så snakke vi ihvertfald andre tours end 10$
thats for sure..

chmpen85

kan ikek forstå du ikke svare på det jeg spørg om

25-12-2010 18:16 #58| 0

men mangler virkelig svar på mit spørgsmål....!!!!!

er det for svært?

25-12-2010 18:21 #59| 0

og sorry jeg mene rjeg er mere værd, må jo ha lidt med det at gøre, hverken her eller irl arb jeg skam ikke gratis på nogen måde, det svare sgu til polske håndværker som tilbyder sig selv til ingenting.

25-12-2010 19:29 #60| 0

Svarer vel reelt set til at man vurderer risk og benefit, og ikke kræver 50% når man selv står uden risk, 10 dollar tour eller ej. At du så mener at det er skævvridning og det gør at folk underbyder er jo så din sag, min holdning er at folk hidtil har solgt noget de ærligt talt ikke burde sælge da det var syg syg deling hvis man forlanger 50 50 ved 100% MU.

25-12-2010 21:00 #61| 0

jamen vi få så at se det næste stykker tid hvilken personer der kommer til at tilbyde BAP med MU 100% ...

om det er spiller med overskud eller underskud... :D

i det jeg kan se dem der tilbyder 75 25, 80 20 osv. er ikke dem der vinder mest herinde, hvor dem der tilbyder 50 50, 60 40 er dem som er vinderne spiller...

det billede er her allerede

ace, det her har intet med du har tilbudt det, men ser det nu stadig mere som om at folk hele tiden vil underbyde hinanden...

og lure mig om vi ikke ender omkring 5-10% 90 95% ....

nå nok om det ... jeg skal nok lave et bap så må vi se om nogen gider at købe i mig... hvis ikke så går det nok også..

25-12-2010 21:24 #62| 0

Tror nu nok mine stats vidner om plus, men er helt fint, vil i fremtiden ikke købe i 100% MU med 5050 deling, især når man ser på andre sider hvor man kan få topheste til langt bedre cuts.

Men som andre også har sagt er det i sidste ende køber der bestemmer, om de vil købe eller ej, så er helt fint, hvis folk sælger det de nu engang vil, så længe der er købere det jo helt super :D

25-12-2010 21:36 #63| 0

ace var intet med dig at gøre det skrev jeg sådan set også--- nej hvis du kan få top heste andre steder, vil jeg klart vælge dem, ingen tvivl om det...

25-12-2010 21:44 #64| 0

bronto

har du oprette din nye tråd eller ??

25-12-2010 22:59 #65| 0

@bohn

ja, det har han

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=235688

26-12-2010 12:19 #66| 0

takker :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar