Lukket
______________________________________________________________________________________
CAKE REDEEM BAP LUKKET
Inspireret af live og fordi jeg har for meget cake ude laver jeg denne lowroll cake redeem bap.
LUKKET
Da dette er udelukkende cake redeem vil fordelingen være denne:
1: stake back.
2: 100% cakeback til investorer.
3: eventuelt overskud deles 50/50.
Cake afvikling på PokerStars!
10 x 45 mands turbo $6.50
2 x $11 MTT
1x $55 MTT
1 x $3.30 rebuy (5 units)=$15.30
samlet $157.30
10 anparter
1 anpart = $15.73
Anonym 1 anpart
Kdal 2 anparter
Anparter solgt i BAP #3:
Prille 2 anparter
Joppe 2 anparter
Homemade 4 anparter
Kdal 2 anparter
Homemade 2 anparter
Joppen 2 anparter
jjr 2 anparter
Snupper 2 stk. Kan det lade sig gøre at shippe på ps. Hvis ikke vil jeg godt resevere 2 indtil jeg kan få byttet $.
3 stk... hvis stars er ok.
Har en del cake tilgode men det slutter nu :)
Jeg vil gerne have en enkelt anpart hvis jeg kan sende på stars, har et sted mellem 400 og 500 i cake.
LOL ok, jeg giver mig. smid dem på stars og så finder jeg en måde at flytte dem på :-)
@madsMP
Glad for at jeg kan hjælpe dig :-)
Tager den sidste!
Vi er udsolgt, send venligst asap så vi kan flytte dem der skal flyttes. Jeg starter iaften. gl os!
=====================================================================================
NY BAP
napper en anpart, og har noget cake ca 200 hvis jeg husker rigtig.
kan først sende iaften engang hvis det er iorden.
Ty sir, den står til imorgen så skal vi igang. sælger vi ikke ud tager vi lige et hurtigt møde med investorer om mulighederne.
Ty prille, håber at trækningen kan give lidt mere end en t-shirt denne gang ;-)
lol..... hvis der kommer en ny t-shirt så bestikker jeg sq den der trækker lod....
♥
Det var fruen der trak kortet op af fck hatten senest, og hun er sgu svær at bestikke prille ;-)
Såfremt de 2 sidste anparter ikke bliver solgt idag, foreslår jeg at vi ændrer bappen således at start rullen bliver $400, og 8 anparter bliver 100%. dette vil betyde at procentfordelingen istedet vil være:
Cash under $5k 64/36 investores favør.
Cash over $5k 56/44 investores favør.
Jeg afgiver altså nogle procenter således at vi kan komme igang imorgen såfremt de sidste 2 anparter ikke bliver solgt. Skulle de to sidste blive solgt inden, følger vi obv den oprindelige plan i OP.
I må meget gerne begynde at sende anparter (dem af jer der ikke har sendt) således at vi kan starte imorgen eftermiddag uanset om vi sælger de to sidste eller ej.
Skulle nogle af investorerne være uenige i denne omstrukturering er i selvfølgelig velkomne til at komme med tanker og/eller inputs.
ploc
Jeg tager 1 anpart, stenbek sener på FTP for mig
Jeg har 200 $ tilgode i Cake for et BAP program du lavede for 1 års tid siden , kan ikke finde det i arkivet
Samt 50 $ som du kan se i toppen af denne BAP tråd
Tager den sidste på stars, nick?
50 sendt på stars!
GL sir!♥
50 sendt på stars!
GL sir!♥
ty de herrer, vi er udsolgt, send venligst jeres anparter. jeg starter så snart de er flyttet fra stars til tilt.
Gl os
ReLOADpLEASE er der sendt fra.
Perfekt, modtaget, og tak :-)
Hvis de der mangler at sende vil sende på stars, må i meget gerne gøre det asap således at jeg kan få dem flyttet til tilt.
======================================================================================
er vi igang med en ny ? så napper jeg 50% i en..... har lidt kage tilgode jo
Ty prille. Tech-3 på PokerStars. Dette er udelukkende for at få bugt med noget cake.
Der vil komme nogle flere baps senere hen hvor vi jagter nogle store $$ men sådan som jeg løber lige pt, må det være grindingen af noget low stake der kan få lidt cake tilbage til tidligere investorer.
Homemade, yes, der er 5 anparter i denne. Men den vil være konstant åben for cake holders indtil jeg har fået cake smidt af.
Modtaget prille ty, vi spiller så snart den er solgt ud.
Første cake redeem bap udsolgt. vi kører!
======================================================================================
Kan du kort forklare hvad det går ud på ? behøver ikke være i aften, men er sgu lidt i tvivl :)
Det går i al sin enkelthed ud på at grinde cake ned! Vi spiller noget meget småt med en vis volumen, som så forhåbentligt sikrer noget overskud.
Overskuddet går ubeskåret til cake. og er der så noget i overskud, deler vi det 50/50.
Men laver den nok lidt om med nogle low buy in MTT`s oven i ($3 rebuy, DFG osv), for at give den lidt kant så de der har meget cake til gode kan være heldige at få det hele hjem, men holder dem kombineret med sitngo grind, så vi (forhåbentligt) kan undgå mere cake oven i. Og derfor vil buy ins også blive holdt langt nede!
Er frisk på 5 anparter i del 2 samt 5 i del 3.
Har cake for ~$500 har du det præcise tal eller skal jeg kigge efter i gemmerne ?
Tager osse gerne 5 anparter i del 0g del 3
Cake ?? $ kommer an på hvordan det går del 1
havde 350 $ i cake inden del 1
Kdal123: Du må meget gerne kigge i gemmerne, for du har en del il gode ved jeg!!
@alle
Som skrevet i svaret til xschultz overvejer jeg at ændrer cake redeem bappen lidt så den kommer til at indeholde nogle low buy in MTT`s, så de der har meget cake til gode får en mulighed for at skyde efter det hele samtidigt med grinding for at sikre at det ikke bliver til mere cake.
Kdal123, du er en dem med meget cake til gode, hvilken model ville du foretrække? Den nuværende, eller en kombi med nogle low buy in MTT`s?
Blend noteret for 6 anparter.
jj1402@ sorry gik lidt hurtigt, for jeg troede egentlig først at den kørte i nat!
KUN 3 anparter tilbage, og touren starter om 47 minutter. goggoooooo
Tak for tilliden de herrer, vi kører!♥
=============================================
Ploc vender lige tilbage med hvor meget cake jeg helt præcist har... Angående dine forslag så er det helt op til dig. Første mål er at få lavet nogle dollars så vi kan få cake retur / få nulstillet og så give den gas på nogle sjovere tours.
Er der lavet en cake redeem part 2 ??? så vil jeg gerne have 5 anparter
Så er version 2 oppe og ændret lidt efter samtale med homemade på skype!
.... jeg har lidt mistet overblikket her....
hvilket nummer er vi igang med at købe til nu, og er der noget tilbage ?
efter hvad jeg kan se prille er der 3 anparter tilbage i omgang 2 :)
Det er nummer 2 og der er solgt 7 anparter og dermed 3 tilbage som fumble of vrå rigtigt skriver :-)
Kdal123@ der er kun 2 anparter tilbage, den ene blev taget anonymt over pm.
BAP 2 er udsolgt og vi kører mandag. Send venligst anparter inden.
KDAL: selvfølgelig.
@alle
Grundet stenbeks dybe run i ftops ME er jeg først på vej i seng nu, og derfor vil denne først blive spillet tirsdag! Beklager, men hellere spille frisk :-)
@Joppen
Åhh JOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men derfor kan jeg sagtens have et par borde kørende i baggrunden!
We got a green light tonight! Gl os :-)
napper 20% i den næste.....
skal nok købe mere hvis den ikke fyldes op hurtigt
Noteret prille, BAP #2 kører dog fortsat, så der går lige en dag eller to mere :-)
Tager 4 anparter - gerne flere hvis du shipper lidt for de sidste $ i BAP 2 ,
Edit:
kommer ikke lige til pc imorgen så da jeg ikke har fået bekræftet køb af anparter dropper jeg det bare i denne omgang da jeg ellers ikke kan nå det
GL
Ploc er vi enige om at jeg sender 15,73 og så har jeg overført en anpart for meget sidst... så dækker jeg de 2 anparter ?
@petjen27
først lige kommet hjem, var ude og spille live! men bekræftelse af søndags bap er heller ikke nødvendigt, de anparter man skriver sig op til (så længe der er nogen) er dem man har ;-)
@Kdal123
Det er vi meget enige om! :-)
@Homie
Deal, håber din flytning gik godt :-)
Jeg tager osse 4 anparter i cake BAP nr 4, så snart nr 3 er overstået
1 anpart i BAP 4
Sidste cakebap #4, kører tirsdag d. 15/3 (Altså næste uge). De der mangler at sende anparter sender bare inden.
Bump for SØNDAGS BAP hvis der sku være nogen der mangler lidt søndags lir!♥
Til anpartshavere i Cake redeem bap # 4: Jeg skal afslutte nogle week-end stakes idag/imorgen og derfor spiller vi bap # 4 tirsdag/onsdag.