Jeg har lidt $ stående på FTP som skal ud og arbejde.
Da jeg ikke selv har tid til at spille ret meget så er jeg meget interesseret i at købe BAP i andre spillere.
Jeg er egentlig ligeglad med hvor det foregår bare jeg kan betale fra min FTP konto.
Jeg er kun interesseret i alm. BAP, til gengæld så er jeg ikke særlig kritisk når folk selv har penge i klemme.
OBS Ingen PM under nogen omstændigheder.
Byd ind her i tråden med hvad du vil sælge eller smid et link i denne tråd. Så kigger jeg på det og giver dig et relativt hurtigt svar.
Lukket
Hvis nogen skulle have fået det indtryk at denne er lukket, så kan jeg med glæde afsløre at dette ikke er tilfældet! ;o)
Så kom frisk med jeres bud på en god BAP I har lyst til at spille.
--RESERVERET--
Jeg forsøger muligvis med noget i morgen eller lørdag på ftp.
så vender tilbage med en plan hvis tiden er til det. har to andre baps der skal køres igennem os her i weekenden.
Hey Stenbek, jeg forventer at lave et program i morgen - jeg vender tilbage senere
"Jeg er kun interesseret i alm. BAP, "
Siger manden der konsekvens selv har taget 100 % MU det sidste år.
Moral er nice, dobbeltmoral er dobbelt så nice.
Hey Stenbek
Selvom de i første omgang er reserveret til backers i SCOOP skal du da alligevel have buddet.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=245833
Da jeg har haft vildt travlt med at gøre klar til fest i morgen har jeg lokket Home til at købe BAP for mig.
Han har fået $500 til at købe for de næste par dage og det er ham der suverænt beslutter hvilke der er interessante og det er ham der sender $.
Home får 10% af det samlede overskud for ulejligheden.
Når jeg får god tid igen vil jeg gerne gå ind i den diskussion som Lillie så klodset lægger op til.
Jeg vil dog gerne melde op at det overgår min fantasi hvad mine egne BAP har med at gøre hvilke BAP jeg gerne vil købe. Det lugter godt nok meget af indebrændthed og det er der tilsyneladende 11 andre der også lider af når de ser mit navn. Imponerende som jeg stadig kan sætte folks pis i kog! ;o))
Reserveret til Status :
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=245919
Andy2 - 40 % = 43,60 $
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=245920
Rasmus 3908 - 48,60 $
"Når jeg får god tid igen vil jeg gerne gå ind i den diskussion som Lillie så klodset lægger op til." TAKKER ENDNU ENGANG SKAL DU LIGE PÅ EN SNEDIG MÅDE FORTÆLLE DU ER HÆVET OVER EN!! Men tro mig det er du ikke!
Jeg tager den hellere end gerne, og giver dig gerne mit syn på sagen her:
Først og fremmest der er et marked for bap med MU, så det er ikke det jeg betvivler og det fint folk vil købe både i dig og andre.
Men sakset fra dit loyalitetsprogram
"Loyalitetsbonus betyder at alle der køber anparter hver gang får disse refunderet af min andel når jeg casher. Altså en form for cake. Loyalitetsbonusen bortfalder dog hvis man ikke køber anparter hver gang. Og loyalitetsbonus kan ikke sælges til andre eller overtages på anden måde. Springer man en eller flere BAP over, starter man forfra med loyalitetsbonus"
Altså mage til bap skal man sateme lede længe efter.. Ikke nok med de betaler dit spil, folk skal sku også betale gang, på gang, på gang, så de har en chance for mrs fortuna rammer dig så de kan få deres investering tilbage.
Jeg sidder tilbage med det undrende spørgsmål "en mand med 108% roi over 1400 spil, hvordan kan det nogensinde betale sig for sådan en chef, ikke at spille for egne dollar?." Og endnu et spørgsmål som rumsterer inde i mit hoved.. " hvorfor betaler han dog ikke halvdelen selv som alm bap?"
Det fint du tilbyder stake osv, det kun cool, men hver gang du tilbyder stake er det med STRENGE krav, som fx " du må kun spille denne ene turnering, så du holder fuld fokus" (folk melder sig, så igen der interesse - fint)
Men dem der investerer i dine 100 % MU bap, kan de så også forvente du kun spiller dem, og har fuld fokus.. ?
Som nævnt er dine baps altid med 100 % MU, så har jeg svært ved at se hvorfor du ikke ønsker at støtte lignende projekter fra andre, når du selv køber bap? Det en moral jeg har svært ved at følge.
Dette er på ingen måde noget personligt. Ved du meget velformuleret, så du skal nok komme med en lang svada som retfærdiggør det overstående, det ændre dog ikke ved du i min verden er dobbeltmoralsk og har lidt for høje tanker om dig selv.
#TiltThis
Sikkert, men det er jo i virkeligheden ret uinteressant. :o)
Det interessante er imidlertid om det er et udtryk for niveauet her på PN eller fordi Lillie har fat i den lange ende i forhold til sin kritik.
@Stenbek
Nej det faktisk interessant, Lillie siger det meget godt.
mit problem er at du konstant taler nedladende og prøver at hæve dig selv over alle andre, og hvis alle i staking forummet opførte sig som dig, ville det dø meget hurtigt.
Ingen tvivl om du har skillz til poker, og har klonket på de rigtige tidpunkter, men det giver dig ikke ret til at opføre dig på denne måde imo.
Skal vi ikke tage det i en anden tråd og lade denne tråd handle om at der rent faktisk efterspørges omkring BAP , penge som jeg har fået og skal købe for hvis der er nogle gode bud
Undre mig lidt over at 90 % af trådene på PN bliver afsporet
Wow - hvordan kan det være at folk bliver ved ????
FFS , opret en anden tråd og tag den der, jeg er blevet bedt om at købe BAP for nogle $ , beder jer få tråden tilbage på ret køl og alligevel bliver i ved
Siden du selv spørger Homemade, så er det nok fordi folk har fået nok af OP's bedrevidenhed og frembrusende attitude.
Der går muligvis en smule jantelov i den nu, men OP føler sig i en så overdreven grad hævet over andre, at ro og orden nok er for meget at forlange.
I denne tråd står der han køber alm BAP - i henviser til en masse andre tråde hvor han selv sælger BAP MU , MEN FOR HELVEDE - det står tydeligt at der købes alm BAP hvilket sker hver dag, hvorfor skal i så afspore denne tråd ???
Fatter ikke den børnehave mentalitet der en gang imellem er på PN
Jeg beder flere gange om at få tråden tilbage på sporet og i skriver bare videre , det er fandeme i min verden pænt uhøfligt
Nogen der kan linke til en forklaring på MU, Cake, etc. til en der ikke har sin daglige gang i staking
MU = Make UP eller som det rigtigt hedder Mark UP = den % vis hest tager i uplift fordi han mener han slår niveauet med x antal % , fe.ks ROI på 150 % , Hest tager 50 % i MU , 1 % af gevinsten koster så stake 1,5 %
Cake = Hvis du staker hest A 200 $ til et program og i aftaler Cake , hesten casher ikke og du vælger at skyde penge efter samme hest igen, og han denne gang vinder så betaler han først BI retur , derefter de 200 $ fra jeres gamle projekt af hans cut , før end han får del i overskuddet
intet er std, det er hvad man bliver enige om
Selv synes jeg få kan tillade sig at tage MU , jeg synes at Cake er en god ting , mest fair IMO
Virkelig interessant tråd at starte dagen på efter en kanonfest.
Den er interessant fordi der tilsyneladende findes 21 personer på PNS der finder det helt efter bogen at Lillie helt umotiveret kommer med en meget nedladende kommentar om mit ønske om at købe alm. BAP. I stort set alle andre sammenhænge ville sådan en kommentar være utænkelig og havde den været anmeldt til mods ville den insta blive slettet.
Jeg vælger blot at trække på smilebåndet og på en stilfærdig måde gøre opmærksom på hvad jeg syntes om det indlæg.
Og så er det at kæden falder helt af for Lillie, TiltThis, supersafe, joppedk og MoPe.
Jeg får i den grad læst og påskrevet at jeg er nedladende og prøver at hæve mig selv op over alle andre her i PNS!
Øhhhh, hvordan var det lige denne ”diskussion” startede?
Jeg tilbyder at købe alm. BAP og det bliver jeg kraftigt kritiseret for. Da jeg så påpeger urimeligheden i den kritik er jeg i løbet af ingen tid den mest arrogante og storsnudede klovn PNS har set. Giv lige den en tanke.
Jeg ved selvfølgelig godt at det i bund og grund handler om noget andet. Der er mange der har det rigtig svært med at jeg har en klar holdning til de forskellige problemstillinger på PNS, og kombineret med mine gode resultater så virker det som en rød klud på personer der ikke har hverken mit intellektuelle eller spillemæssige niveau.
Der er helt klart også mange på PNS der er på mit niveau eller over, de vælger bare, som jeg også normalt gør, at glide af på alle de tåbelige kommentarer der kommer i diverse tråde. Derfor bliver diskussioner som denne meget ensidige. Desværre er det så dem der råber højest der sætter dagsordenen og dermed niveauet for PNS.
Jeg er helt med på at ovenstående kan opfattes som meget provokerende og vil bringe mange af de typer op i det røde felt. Men jeg kan ikke hjælpe dem, det er noget de selv må arbejde med.
Jeg lovede Lillie at jeg for en gangs skyld gerne ville gå ind i diskussionen og det løfte holder jeg selvfølgelig.
Jeg vil gerne rose Lillie for at han redegør for de kritikpunkter som han har. Det gør det meget lettere at give et ordentligt svar på. Jeg derfor nedenfor forsøge at give et fyldestgørende svar på hans indlæg.
Den med det ”klodsede” har jeg berørt. Jeg syntes din første kommentar var helt væk, det forsøgte jeg så på en relativt pæn måde at gøre opmærksom på. At du tager det så ilde op kan jeg ikke rigtig gøre noget ved. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke at man ser det man gerne vil se. Men lad nu det ligge.
Du sakser noget fra mit Loyalitetsprogram og skriver ”Altså mage til bap skal man sateme lede længe efter.. Ikke nok med de betaler dit spil, folk skal sku også betale gang, på gang, på gang, så de har en chance for mrs fortuna rammer dig så de kan få deres investering tilbage.”
Jeg er faktisk ikke helt klar over hvad problemet er? Du skriver selv at der er et marked for BAP MU og at det er fint at folk køber i både mig og andre. Det er bare det der sker her. På toppen tilbyder jeg så en form for cake hvilket da aldrig kan være en ulempe for backers? Jeg har aldrig tidligere kørt med cake, det har der så været noget kritik af og jeg har så valgt denne mellemløsning. Du får det til at fremstå som om jeg hustler folk. Syntes du jeg gør det?
BAP MU er for mig det samme som stake blot med den forskel at spilleren der kommer med et oplæg. Og jeg spiller mange forskellige former for stake. For mig er staking og BAP et forretningsmæssigt anliggende mellem backer og hest. Som du er inde på har jeg en god ROI og kan få en god aftale. Havde jeg en dårligere ROI var det en anden type aftale jeg kunne få.
Når jeg staker har jeg nogle forventninger til hesten. Dem gør jeg altid klart rede for inden. F.eks. kørte jeg på et tidspunkt noget jeg kaldte Monopolstake hvor folk forpligtigede sig til kun at spille for mig og kun få tours af gangen. For mig er der ingen tvivl om at det er et af de allerstørste leaks den gennemsnitlige spiller har, de spiller alt for mange tours samtidig. Og når jeg betaler vil jeg have de bedste betingelser for en god indsats.
Du spørger så om jeg tilbyder det samme. Ja selvfølgelig gør jeg det.
Jeg betragter stakers penge som mine egne og træffer beslutninger på den baggrund. Se evt. disse tråde
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=237495
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=245136
Du skriver noget om at når jeg selv tilbyder BAP MU så er det dobbeltmoralsk at jeg ikke støtter lignende projekter fra andre. Jeg er grundlæggende uenig med dig. Igen bliver jeg nødt til at påpege at jeg betragter det som en forretningsmæssig relation og handler ud fra det. Hvorfor skulle jeg ikke have lov til at købe alm. BAP bare fordi jeg selv tilbyder BAP MU? Det giver slet ingen mening. Og som en lille sidenote kan jeg oplyse at jeg for et par dage siden reserverede anparter i DrNoe’s BAP MU og at jeg pt er engageret i ploc’s BAP MU. Hvis en spiller har niveauet så er jeg selvfølgelig interesseret. Denne tråd var bare kun beregnet til investeringer i alm. BAP da jeg ikke havde tid til at checke hver enkelt.
Til sidst skriver du at jeg er dobbeltmoralsk og har lidt for høje tanker om mig selv. Det er din umiddelbare oplevelse af mig som person med det meget begrænsede kendskab du har til mig her fra PNS. Jeg er for mange år siden holdt op med at bekymre mig om hvad andre folk mente om mig, så hvis du har et problem med min facon og person så er det noget du skal arbejde med. Jeg kommer ikke til at ændre mig på den baggrund. Jeg lytter selvfølgelig til saglig kritik og tager det til mig. Men når kritikken har en anden dagsorden som tilfældet er her så bruger jeg normalt ingen energi på den. Det er derfor jeg deltager så sjældent i tråde på PNS.
Det er dog ærgerligt for PNS at typer som mig ikke deltager aktivt mere. Niveauet bliver desværre derefter når der er så lavt til loftet og når det er dem der råber højest der sætter dagsordenen.
Som Lillie rigtigt havde forudset så blev det en lang smøre. Jeg svarer gerne på saglige kommentarer men bliver det den sædvanlige råben højt så må snakken fortsætte uden mig.
stenbek:
når en meget stor gruppe herinde mener du er ulideligt bedrevidende samt nedladende overfor folk burde du måske indse det ikke er hele verdenen der er noget galt med.
angående MU vs baps osv så kom du tilbage efter du tog din afsked, det gjorde du obv fordi det er langt bedre for dig (er det for alle) at kunne spille med 100% mu uden cake, man er jo idiot hvis man kan få folk til det og vælger ikke at gøre det.
Du ved jo godt du ALDRIG nogensinde i en million år vil købe 100% mu uden cake, ligegyldigt hvor vindende hesten er, du er jo også selv i hullet hos en del herinde hvis du spillede med cake, ikke mindst på dine live tours.
det er fint nok du har haft nogle decent klonks, du har også selv taget den absolutte broderpart af det grundet dit cake princip.
eneste positive er at du har coachet en smule ifb med meget mindre stake deals.
det korte af det lange er at du er ret kvalmende at høre på, du jagter alt den ev du kan for dig selv, uden nogensinde at kunne drømme om at investere i andre der lavede lignende deals, folk der hytter deres eget skind skal da have lov til det, men bliver man vist aldrig populær på, hvilket obv heller ikke er dit mål.
@stenbek
Kunne brække mig over den attitude du helt tydeligt og uden særlig stor "skjule-evne" har i dit seneste indlæg. Vil vove at sige at Lillie har ret der.
Men når du nu siger du vil svare på saglige indlæg så lad os tage den.
1:Og så er det at kæden falder helt af for Lillie, TiltThis, supersafe, joppedk og MoPe.
Hvor er det lige kæden falder af ? For mit vedkommende kommer jeg med mit synspunkt i en kort og klar besked. Ingen utiltalende kommentarer om dig som person eller på anden vis en tilsvining.
Vil du dermed sige at du gerne vil have en "snak" om emnet men ikke kan acceptere at andre har andre holdninger end din. Og at du derfor synes den bedste fremgangsmåde er at forsøge at få det til at lyde som om de nævnte personer er helt væk. Interessant måde at diskutere et emne. Personangreb først istedet for argumenter.
2: Jeg ved selvfølgelig godt at det i bund og grund handler om noget andet. Der er mange der har det rigtig svært med at jeg har en klar holdning til de forskellige problemstillinger på PNS, og kombineret med mine gode resultater så virker det som en rød klud på personer der ikke har hverken mit intellektuelle eller spillemæssige niveau.
intellektuelle og spillemæssige niveau ?
Du godeste da. Når du lukker sådan en omgang der ud i æteren, tror jeg sgu ikke det er dine såkaldte gode resultater der tænder folk af.
Kom nu lige ned af hesten mand. Det du ( så vidt jeg kan se ) prøver at opnå der, må vel være at tænde alle de "mindre begavede" så meget af at de går over til personlige angreb. Så behøver du jo heller ikke besvare dem.
3:At du tager det så ilde op kan jeg ikke rigtig gøre noget ved. Jeg kan dog ikke lade være med at tænke at man ser det man gerne vil se. Men lad nu det ligge.
Sten og glashus. Behøver vist ikke uddybe.
4: Jeg er faktisk ikke helt klar over hvad problemet er? Du skriver selv at der er et marked for BAP MU og at det er fint at folk køber i både mig og andre. Det er bare det der sker her. På toppen tilbyder jeg så en form for cake hvilket da aldrig kan være en ulempe for backers? Jeg har aldrig tidligere kørt med cake, det har der så været noget kritik af og jeg har så valgt denne mellemløsning. Du får det til at fremstå som om jeg hustler folk. Syntes du jeg gør det?
Skal ikke tale for Lillie, men sådan som du har skruet din deal sammen ( og her forholder jeg mig til den oprindelige tråd så evt ændringer senere er ikke taget med ) så ja, der er "cake" på. Det "smarte" ved den løsning du vælger er selvf bare, at hvis året går uden du klonker et stort resultat hjem, så har folk en bar røv at trutte i ikke sandt ?
Deres cake bliver så vidt jeg kan se ikke videreført til andre projekter i fremtiden.
Så ja ( for mit vedkommnde ) jeg synes du hustler folk med den der.
Kan selvf være du har ændret i det senere hen og så må du gerne rette mig ind her. Men jeg tillader mig at tvivle.
5: Gider ikke lige sakse mht det næste her.
Vil gerne lige have det på det rene, at lige gyldig hvad jeg mener om dig og dine holdninger ellers, så er jeg helt og aldeles enig ( der var en ordlyd jeg aldrig havde troet jeg skulle skrive ) i at BAP´s og staking er forretning. Kan sagtens forstå at du gerne vil have fokus fra en evt hest´s side.
6:
Som Live skriver. Når mange synes du feks opfører dig på en utiltalende måde så kunne det evt være der er noget om det. Se evt indad der istedet for at sige at andre må ha et problem.
Derudover er dit kendskab til dem jo også begrænset. Og du har jo tidligt i tråden besluttet at "kæden hoppede af" for flere individer uden at vide noget om hvorvidt de personer bare udtrykker sig anderledes i stedet for. Lidt selvjustits der evt.
7:Det er dog ærgerligt for PNS at typer som mig ikke deltager aktivt mere.
Jøsses ^^.
I det mindste har du da ikke høje tanker om dig selv.
Nå men det her er vist holdt på et sobert niveau selv om det blev lige så langt et indlæg som dit. Jeg mener dog nok at mine tone er mindre nedladende.
Så alle muligheder for fortsat samtale her er vel tilstede.
Jeg betragter tråden som lukket og sender retur til Stenbek i morgen tidlig når jeg er ædru , jeg vil ikke gå ind i noget om stenbek eller andre , da jeg har lovet mig selv ikke at blande mig i noget , selvom det er mig svært at holde kæft
Jeg har en del på PN som enten ikke kan lide mig eller bare synes det er sjovt at lave minusser, så min rolle på PN fremover er i tråde jeg har en del i og ikke mere
Skal lige sige at de fleste i denne tråd er folk jeg synes om og det har intet med folk at gøre, bare den generelle måde at opføre sig på PN for tiden , hvor få tør sige deres mening og nogen bare gemmer sig under minusser
Der er nok folk der siger fjols og fair nok , det overlever jeg nok - håber alle får en god weekend
Hvis i ikke har droppet det helt.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=245956
Mini FTOPS ME imorgen aften (:
Stenbek læs nu lige din smøre igennem et par gange mere, indtil du kan se hvor narcisestisk du optræder. Det er jo totalt surrealistisk.
lad os få lukket tråden- det er slut med konstruktive indlæg fra nogen af parterne
#MoPe
Når ikke jeg er på så mange andre hitlister er det jo meget praktisk at jeg er på min egen! ;o)
Spøg til side. Jeg kunne jo opfordre dig, og andre, til at læse tråden en gang mere uden de forudindtagede briller.
Måske I så også ville komme frem til at jeg faktisk slet ikke er så skævt ude som alle vil gøre det til.
Og sjovt nok så er der ingen der forholder sig til det oprindelige kritikpunkt? Måske fordi det var så klodset som jeg startede med at konstaterer? Og så handlede "kampagnen" i bund og grund også om noget helt andet, gjorde den ikke?
Du kunne måske endda forklare hvorfor du syntes dette var et relevant indlæg i en tråd om køb af BAP?
"20-05-2011 21:08
Siden du selv spørger Homemade, så er det nok fordi folk har fået nok af OP's bedrevidenhed og frembrusende attitude.
Der går muligvis en smule jantelov i den nu, men OP føler sig i en så overdreven grad hævet over andre, at ro og orden nok er for meget at forlange."
Mon ikke tråden bare skal dø her? Det virker som om der ikke er nogen der er i stand til at lave et indlæg uden at det oser af indebrændthed og skjult dagsorden.
Jeg håber alle vil nyde sommeren som står for døren. ♣
Okay - for det første fint indlæg du laver Stenbek - respekt for svar på tiltale.. men der er lige et par enkle ting..
Jeg skriver :
"Jeg er kun interesseret i alm. BAP, "
Siger manden der konsekvens selv har taget 100 % MU det sidste år.
Moral er nice, dobbeltmoral er dobbelt så nice.
Du svarer til dette:
Den er interessant fordi der tilsyneladende findes 21 personer på PNS der finder det helt efter bogen at Lillie helt umotiveret kommer med en meget nedladende kommentar om mit ønske om at købe alm. BAP. I stort set alle andre sammenhænge ville sådan en kommentar være utænkelig og havde den været anmeldt til mods ville den insta blive slettet.
Svar venligst på det nedladende i min post? Hvor jeg kommer fra, kaldes en ytring som min en konstatering.
Du skriver så "Det er dog ærgerligt for PNS at typer som mig ikke deltager aktivt mere. Niveauet bliver desværre derefter når der er så lavt til loftet og når det er dem der råber højest der sætter dagsordenen."
Ved ikke om du bekendt inden for psykologiens verden, ikke at jeg er, men kender da et par pointer jeg ofte kan nikke genkendende til ved mennesker jeg møder på min vej..
Hvis en person ofte har trang til at fremhæve sig, gøre opmærksom på at personen er bedrevidende eller bedre end folk, og har behov for at snakke i nedladende gloser om andre osv.. så grunder det meget ofte i personen selv har et meget lavt selvværd..
Ofte vil det ved personer være sådan hele livet igennem, så kan kun spørge dig, er du den lille dreng fra folkeskolen, der hele tiden havde behov for at fortælle de andre børn om dine nye sko, din nye trøje og fortælle mærket og hvor dyre tingene har været?
Du indrømmer det næppe, men har en lille mistanke.
Nu ved jeg, at jeg sluttede af på en provokerende måde og fair hvis den koster nogle minusser:-)
Men for mit vedkommende er jeg ude her. Og dette indlæg bære ikke meget sagligt over sig, men er iøvrigt ret enig med andre der har ytret sig i tråden. men det kommer næppe bag på nogen:-)
GL ved bordene.
jaaaaaaaaaaa. jeg har fået thumps up til et indlæg. det første skal fejres med en kølig pilsner øl.
Der er mange der har det rigtig svært med at jeg har en klar holdning til de forskellige problemstillinger på PNS, og kombineret med mine gode resultater så virker det som en rød klud på personer der ikke har hverken mit intellektuelle eller spillemæssige niveau.
LOL
mit intellektuelle eller spillemæssige niveau.
hvis du ik havde været sådan en arrogant ... kunne det måske være folk behanlede dig anderledes.
Stenbek til eksamen:
"Syv!? Hvad!? Tøv en kende. Jeg ved præcis hvad der foregår her. Fortæl mig nu hvad det i virkeligheden handler om. I kan tydeligvis ikke håndtere mit høje intellektuelle niveau. Det er noget I selv må arbejde med."
OP synes sandsynligvis ikke at ovenstående er sjovt, men vi har nok en anden humor hernede i jordhøjde.
Joken til side har du selvfølgelig ret. Jeg har altid drømt at blive narcissist og det er det min "kampagne" i virkeligheden handler om. Forklar mig dog én ting - og helst i simple vendinger, så jeg også kan følge med: Indebærer et højt intellektuelt niveau ikke også en vis grad af selvindsigt?
:-)
Måske I så også ville komme frem til at jeg faktisk slet ikke er så skævt ude som alle vil gøre det til.
Come on! Er der ikke nok som har givet sin mening til kende? Det er da utroligt at alle pånær dig, misforstår sammenhængen? Kig nu lidt udenfor boksen bare EN gang.
Du kunne måske endda forklare hvorfor du syntes dette var et relevant indlæg i en tråd om køb af BAP?
Jeg tvivler på at man kan forklare dig noget som helst. Men lad nu den mudderkamp vente, for du vil jo være Rasmus Modsat anyway.
Lidt Off topic men :
den her kombination inden for 2 indlæg fra samme person er da grinern :D -->
først : Jeg svarer gerne på saglige kommentarer men bliver det den sædvanlige råben højt så må snakken fortsætte uden mig.
da så folk skriver saglige indlæg uden at "råbe højt" overhovedet, er det jo noget lort. Så skal man jo til at svare. Med mindre man gør sådan her -->
second : Mon ikke tråden bare skal dø her? Det virker som om der ikke er nogen der er i stand til at lave et indlæg uden at det oser af indebrændthed og skjult dagsorden.
kæft der er mange der har RET i denne her tråd..
stenbek har jo ALTID været super fucking arrogant og nederen! Er da glad for at se, at PNS endeligt har fået øjnene op..
Dog er han pisse dygtig skriftlig, og kan være super svær at argumentere imod, men Lillie, supersafe, live, tiltthis og Mope siger det sgu meget godt..
Denne tråd er lukket for køb af BAP.
Det er fint med mig at resten af indholdet fortsætter til tråden dør af sig selv.
Stenbek er nedlandende og bedrevidende det er der vist ingen tvivl om efter at have læst hans indlæg.
At han ikke selv sælger BAP til folk med MU er vel fint nok.
At der er en gruppe retarderet mennesker på PN der gider købe 100 % MU når Stenbek spiller er for mig ubegribeligt, men eftersom der ingen profilleret spillere inde i staking, kan han tillade sig at styre markedet og hvis folk er dumme nok til alle Stenbeks påfund, så fred være med det, respekt for at Stenbek formår at presse citronen.