LUKKET
LUKKET
Er frisk
Vil gerne spille MTT tours på Pokerstars og føler at jeg kan spille alt fra 1$ til 215$ tours.
Er frisk på at lave et weekends program til fredag/lørdag og søndag hvor den får fuld gas i en masse ca 11$ tours.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/krosenda/poker/results/AECAC82C0D0E4F4A8C7221E05AE5D802.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/krosenda/poker/results/DD0B981D23C34F27B61120EACA975623.html?t=2
GL med valget
Super flot stake :)
Jeg vil gerne søge til en MTT-deal på stars. Jeg er parat til at ligge en rigtig god volumen i projektet og kan spille mange af ugens dage og hver søndag.
Der vil blive spillet:
Op til 8$ Rebuy-tours som spilles som freeze-out (pga. BRM).
Op til 22$ Freeze-out tours.
Stop loss strategi for 1 dag kan vi fælles finde ud af.
Dealens længde er 100% op til dig.
Udførlig rail vil være tilgængelig for hver tour.
Al personlig info du ønsker vil være tilgængelig.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/player/poker/results/D179EF6154784DAFB5425907878A1CD4.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Holgers/poker/results/93D6B36A56594688AC529BD6CC98523F.html?t=2
NB: De 2 FTP-nick er som før forklaret ikke et produkt af multi-accounting, men grundet jeg blev hacket (Holgers) i gamle dage, og derfor fik kontoen lukket og lov til at oprette en ny
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/hit-med-dem/poker/results/46123EFB1C8349178DD279BFB4EED206.html?t=2
www.sharkscope.com - IPN - Paradise - Holgerhund
Trækker ansøgning tilbage :)
Folk der kender mig herinde ved jeg ikke kunne finde på at klatte andres penge væk. Er blevet staket masser af gange herinde, og har altid overholdt aftalerne.
Kan kun sige at jeg elsker PLO cash, men mister desværre mange af mine penge derinde.. Men igen det er mine penge, og det bestemmer man jo ligesom selv hvad man gør med dem...
Men beklager hvis der er er nogle der får surt opstød over dette...
Bump :)
bump :)
ville gerne søge, men kan sku ikke hamle op med de resterende ansøgere :) så gl med det og flot stake :)
Luk nu børnehaven med minuser og plusser!! Det her er en stake tråd, hvor det sateme er ufint imo at give andre minuser når de ansøger efter OP`s regler.
I en diskussion eller HH evaluering eller andet, fair nok! Men i en tråd hvor de søger et stake, er det sgu ikke fair at forsøge at påvirke OP`s valg....... Kom nu ind i kampen!
Glemte lige: GL til OP og hans valg af hest(e)♥
Kan heller ikke lige se hvorfor krosenda skulle have alle de minusser han har da + roi
flot stake gl med det
Tror nu ikke det så meget er selv det at han søger folk giver minus, mere det han skriver med at sprøjte dollars.
Dog synes jeg også det er usmageligt at give minusser til folk der ansøger.
@ OP - Hvis du holder den åben til senere, så vil jeg også gerne søge.
Sry for viderførelse af hijack OP men:
Hvad kommer den +/- snak af?
Nåh for fanden. Men ja det virker ret skørt i og med han søger på samme vilkår som alle andre.
Men modsat Ploc tror jeg næppe det får den store indflydelse, da man må formode OP i stakes af denne kaliber, tjekker op den enkelte og derfra træffer sit valg ud fra de kriterier han nu engang må have.
Håber og tror hvert fald ikke på det har indflydelse.
Lidt anderledes og længerevarende projekt, håber det kunne være interessant for dig
Mvh
PM sendt :)
gl til dig og hesten
Jeg gav h-m-d et plus, set som en anbefaling og en god ansøgning, derfor et plus og ikke tage mere skriveplads end nødvendigt. Det må OP jo tage som han vil.
At give minusser i sådan en tråd her kunne jeg aldrig finde på og er enig med ploc. Please, backer skal nok klare udvælgelsen selv.
Davs conco.
Vil gerne søge til mtts på flg. niveau.
5,5$-8,8$ rb max 3 units
Tours 11-22$
Går det efter planen, så kan vi vurdere større tours. Varigheden kan vi aftale nærmere.
Gl med projektet.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/results/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=2
Thomas
Jeg vil gerne grinde 15$ 45 mands sngs, og med en rull på 500$ vil det være med 33$ bi hvilket burde være nok.
Sorry Mokj men mener du helt seriøst at du ville starte på 33$ med kun 15 BI's? :)
JP tænk nu goddamit ^^
15x10 = 150x3 = 450 - 50/15 = 3,33 = 30+3,33 = 33,33 Bi
Mon ikke de 33$ var ment som ''Jeg vil gerne grinde 15$ 45 mands sngs, og med en rull på 500$ vil det være med 33 bi hvilket burde være nok.''
Alt du skulle gøre var at fjerne $ efter 33 ;)
Gl med hesten OP.
Arhh okay, takker for uddybelsen Incrazy.. Men du må da give ret i at forvirringen bliver total når han skriver "$" bagefter.
Overskrift hedder FTP eller Stars , med dagens udmeldelse skal du nok ændre den til stars , det ser skidt ud for FTP
www.egrmagazine.com/news/1673787/breaking-news-alderney-suspends-full-tiltsoperating-licence.thtml
www.pokernyhederne.com/poker-nyheder/7/17281/black-friday-full-tilt-poker/full-tilt-poker-nede-spillelicens-inddraget.html
PM Sendt, og som Homemade: det skal nok holdes til stars eller andre sider..
GL til Congokiller & hest!
hejsa alle vil godt sige tak til alle som har søgt
har valgt jannik_pro da hans forslag til hvad de 500
skulle bruges var noget af det jeg søgte :)
Det lyder spændende og GL.
Et råd er at få oprettet en railtråd med betingelser.
Railtråd + betingelser kommer om 1 times tid Client ;)
GL J_P :)
Gl JP - men husk at give besked om Roskilde festival og 14 dages coma derefter ...;)
Haha Client, Jylland + Roskilde ;) Men der er ingen Roskilde i år, så det bliver der vidst ikke probs med..
Ty granatos :)