Hej pokernettere
Håber på lidt hjælp med nedenstående
Sagen kort:
For en uges tid siden opretter jeg en bruger på William Hill poker site. Efter at have spillet et par timer bliver jeg i en vindende session afbrudt af pokerklienten, der fortæller at min konto af sikkerhedsmæssige årsager er midlertidigt lukket,
Jeg skriver til supporten angående problemet og en længere fadæse udspiller sig.
Jeg bliver bedt om at udlevere diverse informationer adresse, bank oplysninger etc, hvilket jeg efterlever. Efterfølgende mener sitet at mine oplysninger forekommer uklare og jeg må over flere omgange sende dem oplysningerne igen. Herefter forventer jeg, at min konto genåbnes men suk. Man bliver bedt om at udlevere yderligere oplysninger som bankudskrifter osv. Således er jeg lige blevet bedt om, at min bank skal udstede et bevis på min indbetaling, da det ikke var nok med et sreenshot.
Andre der har oplevet lignende problemer? Er det normal procedure? Er jeg hysterisk og nervøs uden årsag?
Hvilke muligheder har jeg for at pengene tilbage?
På forhånd tak
Mvh Jacobsen89
Lukket konto
Spiller WH og havde ingen problemer...
Bare skriv situationen til din bank, så skal de nok sende det du ar brug for.
Det lyder voldsomt at screenshots nu ikke er nok. Snak med din bank og derefter ud med pengene imo. Jeg vil ikke spille på et sitet der opererer på den måde.
Det irriterer mig også voldsomt. Især fordi de bliver ved at anmode om yderligere informationer. Til at begynde med spurgte de ikke engang om kontoudtog, men det som om de hele tiden bygger ovenpå. Har 19 mails fra William Hill poker i min indbakke;-)
lyder godt sick. Fair nok man beder om dokumentation for hvem er, men lige frem begynde at chikanere folk på den måde. Instant with draw når du får åbent din konto...
Men ellers gøre det til en vane, at sende en email med de dokumentationer. Når du laver en konto på et nyt poker site, det spare dig for mange kræfter i det lange løb. Havde selv for en del år siden problemer med PokerStars og party poker.
Såfremt du har rent mel i posen får du 100% dine $ tilbage fra Will Hill. Men det kan ofte være en længere kamp.
Flere sites accepterer ikke længere screenshots, måske fordi de er for nemme at manipulere??
Som Epix skriver kan det være en rigtig god ide, at starte hele ID-processen såsnart man åbner kontoen, bare for at speede det op, og forhåbentlig have det hele klart til når man en dag skal cashe ud.
Jeg har aldrig haft problemer med valideringsprocedurerne på noget site hvis man gør PRÆCIS som de be'r om.
Derudover så gør jeg også som Epix foreslår: start valideringsprocessen op med det samme, så man ikke skal i gang med det den dag man står og skal bruge pengene.
Peter_Kv11 skrev:
Det lyder voldsomt at screenshots nu ikke er nok. Snak med din bank og derefter ud med pengene imo. Jeg vil ikke spille på et sitet der opererer på den måde.
Det bør vel være i vores egen interesse at der findes en sikkerhed for vores penge ?
Selvfølgelig, mener bare de bør gøre det klart hvilke informationer de har behov for fra start af. Anyways tak for de hurtige svar vil skrive til min bank ser jeg forhåbentligt snart mine dollars igen.
gl