Staker 2 mand til 5,50$ 8k garanteret her kl 15. - kom glad..!
Opr et must... Late reg er self mulig da jeg er lidt sent ude :)
LUKKET! - Stake 5,50 8k garanteret kl 15!
er frisk. nick: messi73
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/messi73/poker/results/203D1BE15D02496A8E80EC5694F7FEA5.html?t=2
OPR viser dog ik meget da okt. stort set har været pokerfri
Stake IKKE Lars...
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=200186
det må han da selv om, om han vil...
218lars218 ja det må han da... MEN vi fortæller stadig at du er en forbandet uansvarlig troll.
det ved jeg godt, og har haft et par problemer som har gjord jeg har holdt en pause på 14 dages tid, fordi jeg ikke havde styr på mit eget liv og pokern, og det gik så udover et par spillet herinde som staket mig.. men de skal nok få deres penge når jeg har penge igen...
bare lige PT har jeg haft så meget rod at jeg var klar på at gøre hvad som helst for at få lidt dollars... men fik åbnet øjne i weekenden hvor mine svigerforældre var her... og de har så fået lavet et budget som gør at vi kan leve igen, og jeg ikke behøver at tage små lave dollars for det er sku ret lavt.. men vidste bare ikke hvad jeg ellers skulle gøre og jeg beklager men kan godt forstå folk at de har reageret sådan som de har gjord, og har ikke haft nosser nok til at kunne fortælle jer det her på... men er kommet oven på sådan igen, da jeg har fundet et sted at være hvor man får nogen penge... så vi ikke lever af ingenting, den bekymring har jeg haft... og det har bare været min måde at handle på og så har det gået udover andre... Beklager men kan ikk ændre på det jeg har gjordt
Træls at du sidder hårdt i det.. håber at du får styr på tingene efter du har lagt et budget.. og HOLDER det:)
Men du må da også kunne forstå at nu hvor du har taget noget som ikke tilhører dig så vil folk nok skrive dette om dig indtil du har fået betalt hvad du skylder... når det er gjort så måvi jo videre og du må så bevise at det sku var en kæmpe brøler og at du faktisk er en fyr man kan stole på:)
Håber på det bedste for dig
Gumple & guldmageren i er på, Deal er self standard 50/50 efter bi.
Jeg opretter HH tråd hvor i poster 1 hånd, store sving & evt busthånd :)
GL boys!
Thank you Mr. Siimse! Jeg hedder Ulykkesfugl på Stars husk det ;)
selvf. kan jeg godt forstå at folk har reageret sådan...
og jeg vil gøre alt for at bevise at jeg er en god fyr og i hvert fald på det personlige...
for det var absolute ikke meningen at tage noget fra nogen tvært i mod kunne tjene dem lidt dollars ville have været det bedste jeg ville..
men kan kun se frem af nu da jeg har fået et budget og lige PT kan jeg ikke betale Nikolaj af før efter jul...
np i to - & ja messi du skal skam nok få din chance, bare blivmed at søg!
@Lars
Jeg havde obv. gerne set, at du var kommet med denne undskyldning/forklaring via PM eller i vores tråd frem for en random staking-tråd, men det er dybest set underordnet.
Det er naturligvis skidt at høre du har været igennem en hård tid og respekterer fuldt ud, at du tager dig mod til at komme frem med det. Til gengæld respekterer jeg på ingen måde, at jeg ufrivilligt ender med at bidrage til en sag som jeg ikke har den store interesse i.
Skidt tid i livet eller ej, så mener jeg ikke det på nogen måde kan være en undskyldning for manglende vilje eller evne til at overholde en så simpel aftale og selvom det er meget små beløb vi havde med at gøre, så bliver man sgu' skuffet, når man føler man gør dagens gode gerning ved at give dig nogle skud til det du ønsker - til trods for de advarsler jeg havde fået fra diverse folk, der udelukkende ville mig og min økonomi det bedste.