Kære Pokernet
Jeg har et $108 buy in i overskud. Det kan eksempelvis bruges til vores $12.500 GTD i aften klokken 20:30, men valget er dit.
Det kræver dog, at du skarp og hurtig.
For at deltage i konkurrencen skal du nemlig vinde en $6 Sit & Go på Danske Spil inden klokken 13:45 i dag - heads up og double or nothing tæller ikke med.
Skriv dit DS alias her i tråden, når du har vundet din Sit & Go - og jo, jeg tjekker om du rent faktisk har vundet...
Klokken 13:47 trækker jeg lod blandt alle vinderne og klokken 14:00 står der 108 turneringsdollars på din konto.
Vil du være med i løjerne, så kom i gang :)
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker Manager, Danske Spil
Lynkonkurrence: $108 buy in på højkant
Arrrgh, hvor har jeg ikke fri når i laver de her tidlige konkurrencer! :-)
En skam at 3$ tuneringer ikke tæller med ;)
DarkXoiX, niveauet er væstenlig nemmere på 6$...
jeg vandt også min første.
Hej DarkXoiX
Nej, vi er jo en ansvarlig spiludbyder og derfor satte jeg med vilje buy in så højt, så det skræmte dig væk...
Du kan jo ikke slå en SNG over $1, men for sportens skyld er jeg villig til at møde dig på halvvejen. Vind en $3 sit & go og så er du med i lodtrækningen :)
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Nej, kun for dem der siger de ikke kan vinde en $6 SNG :)
Hvis du har samme problemer som DarkXoiX, så vind en $3 i stedet.
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Danske Spil skrev:
Hej DarkXoiX
Nej, vi er jo en ansvarlig spiludbyder og derfor satte jeg med vilje buy in så højt, så det skræmte dig væk...
Du kan jo ikke slå en SNG over $1, men for sportens skyld er jeg villig til at møde dig på halvvejen. Vind en $3 sit & go og så er du med i lodtrækningen :)
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Hahaha, til mit forsvar lykkedes det mig faktisk i 20. forsøg ca. at vinde en 1$-3$ SNG.
Hapsede lige 2 på samme tid :D
Hyper Turbo (106229891)
Turbo (106229423)
Nick: Nanna4Life
EDIT: Og der er god lir i de her udfordringer, så thumbs up for dem :)
Har vundet en Hyber Turbo 6$
danskespil nick: dhanse1
Ever-young
Måtte blive en 3$ efter som jeg ikke kunne blive mere end nr. 2 i 6$
Hej Ever-young. Det er godkendt. Vi elsker bredden i pokeren :)
Der er nu 10 minutter tilbage og jeg godtager $3 SNG sejre forudsat, du erkender, at du ikke har en chance på $6
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
11 deltagere = $108/11 = $9.82 added i præmepulje indtil man vinder sin første $6 SNG indenfor tidsrummet. Det er da en super nice added value for en $6 SNG :)
Få fixet jeres software, så jeg kan være med i kampen om value :)
Hej Pokernettere
Tak til alle deltagerne. Jeg har udtrukket en vinder, og dagens heldige mand er Jones
Stort tillykke til dig. Jeg har sat 108 turneringsdollars ind på din konto. Til alle jer andre kan jeg kun sige bedre held næste gang. Jeg laver en lynkonkurrence alle hverdage i denne uge. Hvornår på dagen det bliver ved jeg ikke, og jeg ved heller ikke, hvad præmien er...
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Pokermanager, Danske Spil
Ha ha - jeg lavede den post før jeg vidste det!
:)
Super fede tiltag, jeg skal være med de andre dage også!
Jones skrev:
m08412
Væsentlig hurtugere end sidste gang
TDC-medarbejder? :D
arigold skrev:Jones skrev:
m08412
Væsentlig hurtugere end sidste gang
TDC-medarbejder? :D
Det er laaaang tid siden, men ja.
Så kan det jo næsten godt betale sig at lave et minimum indskud på 200 kr!
Danske Spil skrev:
Kære Pokernet
Jeg har et $108 buy in i overskud. Det kan eksempelvis bruges til vores $12.500 GTD i aften klokken 20:30, men valget er dit.
Det kræver dog, at du skarp og hurtig.
For at deltage i konkurrencen skal du nemlig vinde en $6 Sit & Go på Danske Spil inden klokken 13:45 i dag - heads up og double or nothing tæller ikke med.
Skriv dit DS alias her i tråden, når du har vundet din Sit & Go - og jo, jeg tjekker om du rent faktisk har vundet...
Klokken 13:47 trækker jeg lod blandt alle vinderne og klokken 14:00 står der 108 turneringsdollars på din konto.
Vil du være med i løjerne, så kom i gang :)
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Fint tilbud, men vi der har job, har jo aldrig en chance.
Lang tid siden jeg sidst spillede en SNG, men et sådant tilbud, kunne da godt lokke mig en anden gang.