Kære Pokernet
Så er kan jeg ikke trække den længere. I dag giver jeg 100 turneringsdollars til en skrap og værdigt trængende Sit & Go spiller. For at deltage i lodtrækningen skal du vinde en 10-mands Sit & Go på Danske Spil.
Ja, jeg ved det er svært, men du har også helt frem til klokken 16:00 til at stryge helt til tops. Du bestemmer selv dit buy in. Jeg er fløjtende ligeglad så længe du vinder skidtet.
Når du har vundet en 10-mands Sit & Go på Danske Spil, så skriv dit DS alias her i tråden. Jeg udtrækker vinderen i aften og prøver at få pengene ind på din konto umiddelbart herefter :)
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Poker Manager, Danske Spil
Lynkonkurrence fredag: $100 til værdigt trængende
billigst måde er på DS $1 speed :-. så er man også sikker at der er en der kan deltage i lodtrækningen pr spil. self forudsat at alle der deltager er PN'er
DONE kl 13.20 ca :-) $3 10 mands std.
Hej NSNielsen
Ja, jeg godkender alle 10-mands Sit & Go turneringer så længe det ikke er double or nothing.
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Værdigt trængende har fuldført missionen.. :)
Nick: ladykills6
Når det nu er for os 'Fattigrøve' ku' jeg bedre li' dit 4-split forleden Martin.. :)
Når det nu er for os 'Fattigrøve', ville det være dejligt, hvis nogen gad spille i DS 1$ speed, der er ikke rigtig andre muligheder under 3$, men har nu ventet en time sammen med 1-2 andre... Øv :-(
MissCadeau, jeg donerer gerne til dig ;) har regget!
Har vundet en enkelt 3$, hvis det er muligt at være med selvom man vandt konkurrencen i går. h4rrybut
Sidder stadig på 1$ speed så join dem der stadig mangler en 1. plads.
GG Jannik.
YES WIN!!!
nick: jannik_pro
GG Harry ;) UL med din AQ v A2, men synes jeg kørte dig over ellers :p
Jo, bestemt. Tænkte jeg var nødt til at speede op til sidst, hvis den skulle blive færdig før 16.
Hehe ja kunne godt mærke det da du begyndte at smække den AI hver eneste hånd :D Tænkte bare nu går han da amok, og jeg samlede kun skrald op.
Men du havde jo allerede vundet en, så lækkert jeg endelig kunne flippe den hjem.
5-6-7 deltagere i dagens lodtrækning (afhængig af, hvor nazi DS er med reglerne - og det plejer vist ikke at være så slemt :) ). Med 7, så har vi over $14 added... Very nice... WP DS (y)
Hvor Nazi de er?? Vi er 7 in the running, hvem skulle ikke være med Zorro? :)
Vi kan bare splitte, så får alle en lille bid af kagen, og vi kan købe os en lille omgang sushi ruller :D
Jeg regner da også med, at vi er 7 :)
Jeg tænkte, at Sandalini ikke har skrevet sit nick som opgaven lød på (aner ikke om han hedder Sandalini på DS - det kan jo godt være... Og så er du lige på klokkeslettet, så aner ikke om du var før eller efter 16:00 ;-) )
Som sagt er det ekstremt små detaljer og jeg regner da bestemt heller ikke med, at DS diskvalificerer nogle på den baggrund (bemærk, jeg har jo regnet med 7)
Beklager, hvis det lød negativt... Eller nærigt... Sådan var det på ingen måde ment... GL :)
@Zorro
jeg har ved en af de første konkurrence spurgt Martin, hvis nu jeg gerne ville værne om mit Nick, om det er okay at jeg sender ham det i en PM. hvilke ham gav grønlys for.
Arhhh ja, man må håbe Sandalini's nick er det samme som her.
"Ja, jeg ved det er svært, men du har også helt frem til klokken 16:00 til at stryge helt til tops."
Vandt den 15.59 og som du kan se havde jeg helt frem til kl 16.00, altså stadig over 1 minut igen.. Så jeg var da i god tid på den front :p
Ved godt det ikke var ment sådan Zorro, no worries.
GL, may the luckiest man win :)
Helt fint... Jeg føler, at min udtalelse blev opfattet lidt mere negativt end det var ment... Jeg beklager :)
Jeg er bare glad for nogle sjove konkurrencer... Det er altid sjovt at jagte "achievements" :P
Og tidsforbruget er overkommeligt, så det passer til studerende også :)
ikke opfattet negativt herfra. ja og du har ret i nogle sjove tiltag
Fede kampagner - lidt trist jeg ikke kunne nå at være med, men ok lir alligevel :)
And the winner is............
Kom nu ind i kampen Martin, meningen var jo at vinderen skulle have 100$ over weekenden at hygge sig med over weekenden.
Nu er du nødt til at bide i det sure æble og stikke os 100$ hver :-D
Rolig nu... Det tager tid at finde frem til den 'værdigt trængende'.. Kontohistorik osv..
Og så længe vinderen ikke er annonceret er der håb for os alle... :D
Kære Pokernet
Beklager jeg svigtede jer i weekenden :)
Jeg kan godt, at jeg må til lommerne og betale lidt ekstra for svie og smerte. Jeg giver en anden og en tredjepræmie som et plaster på såret og håber jeg undgår sagsanlæg.
Præmiestrukturen er således:
1: $100
2: $50
3: $25
Lykkens Gudinde udtrækker vinderne i meget nær fremtid.
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Hej Pokernet
Lykkens Gudinde har ramt bunden (af sækken) og udtrukket følgende tre værdigt trængende vindere:
1: jannik_pro ($100)
2: Sandalini ($50)
3: ZorroDk ($25)
Tak for indsatsen. Jeg vender tilbage med flere lynkonkurrencer en gang i december. Husk at I i aften kan give Robert Hansen røvfuld. Hele ugen spiller Robert På Danske Spil og der er 1.000 kroners bounty til den der nakker ham. på nær om søndagen, hvor vi stiver taksten til 5.000...
Læs mere om kampagnen her Robert Hansen Knock Out uge
Med venlig hilsen
Martin Grønnehøj
Tillykke til vinderne.. Meeeen det var nu ikke meget 'plaster på såret' Martin.. Når vi kun var 7 med kunne du godt ha' fordelt de ekstra 75$ mellem taberne.. Vi havde alle været glade for 10$.. ;) Nu sidder vi sidste 4 tilbage med 'svie og smerte'.. :D
Hilsen en ellers stor fan af jeres promotions.. Glæder mig til december.. :)
Tillykke til alle vinderne i denne omgang. Fed promotion.
Weeee... Første gang, jeg har vundet noget i dem her :D :D :D
Glæder mig til december (Underholdningen ved at forsøge at klare en "udfordring" er mindst lige så meget værd som de $25 :) ).
Jeg kan desværre ikke være med i aften til Bounty-turneringen...
OMG husker ikke at jeg nogensinde har vundet noget i disse, tråde - fedt!
Tak for en god og ikke mindst liret "lyn" konkurrence, flere af dem Martin :-)
Jeg takker lykkens gudinde mange gange.. Nu har jeg råd til både vandballoner og klejner, det bliver en vild fest! :)
jannik_pro skrev:
OMG husker ikke at jeg nogensinde har vundet noget i disse, tråde - fedt!
Tak for en god og ikke mindst liret "lyn" konkurrence, flere af dem Martin :-)
Jeg takker lykkens gudinde mange gange.. Nu har jeg råd til både vandballoner og klejner, det bliver en vild fest! :)
Og du har ikke inviteret hele PN!? Dårlig stil.. :(
Ja, det er tough Boevle i know.. Men er man i nærheden er man velkommen til at kigge ind og få et par klejner. Men man skal være travl, ellers er der ikke flere tilbage ;-)
Mmmmmhh
Kigger forbi når jeg kører på job senere Jannik .. Ved det er lige på vejen :)
Ja hvad fuck er der egentligt inde klejner? ... Hash-klejner .. Weeee
@Mice
Hvornår et du her?
Der er luft og øl i klejnerne
@chmpen8
Du skal have ild i piben hvis du skal have nogle!
Sjovt de 3 med flest indlæg vandt 1,2,3 :-) Det handler altså bare om og vise sig :P
@chmpen
Ja, og folk der er travle generelt..
@DD
Misundelse er en grim ting, første gang jeg har vundet noget :)))
Hehe er skam ikke misundelig. Kunne jo bare have forsøgt mig selv ;) Fandt det bare lidt sjovt :)