Poker:
[ ] 20k$ random cash.
1. update; 1/5/2013; GOGOGOG SCOOP
2. update 27/5/2013; Lol, as if :/
3. update 20/9/2013; hahaha, why even bother! :(
Privat:
[ ]cutte ned til 85kg ren onskaN! (8kg to go)
1. 1/5/2013; Laver nyt delmål på 77,1 for at nå welterweight til MMA. Er på 89,9 nu og laver forsøg med 13kg på 13 uger. Har indført nogle gode kostvaner, og nu handler det om at undgå fuck ups, hvor der bliver spist lort.
2. 27/5/2013; Fik overholdt ingen lort i 3 uger, og røg ned på laveste vægt i 6 år i 88,4. Fik dog knæskade til MMA, som har været noget problematisk samt, et dårligt planlagt eksamensforløb som er gået udover træning.
- Og ellers bare satans weakness mentalt, KOM NUUU IRON WILL
3. Fuckede semi op på studiet, så jeg kom bagefter, og havde derfor ikke ordentlig tid til også at prioritere træningen højt. Dette og sammen med knæskaden gjorde at jeg holdte pause med MMA i ca. 3 måneder. Viljen har dog også været et meget stort problem for mig, især mens jeg arbejdede 50 timer om ugen i juli i føtex. Efter 3 måneder vendte jeg tilbage til MMA, og har ikke kunne mærke mit knæ overhovedet igennem en måneds hård træning. Så det er tid til at reevaluere og genoptage mit vægttab.
- Jeg er pt. på 90,5kg og har på trods af uber slack, stort set hold min vægt siden maj.
- Jeg har stukket yderligere ud om en vegas billet, på at jeg vejer 80kg den 31. dec 2013.
- For at kunne læse optimalt op til eksamen, er det vigtigt at jeg kommer igang i god tid, og ikke skal tabe mig alt for meget op til eksamen.
- Der er kun hvad 9-10 uger til dec, så det hedder ca. 1kg om ugen fra nu af!
[x]Starte til kickboxing og nå videre til MMA træning inden for 2013
3. update 20/9/2013; Fik startet til grappling og thai boxing hurtigt i 2013, og vil gerne udvide med nogle delmål.
- Rykke mig fra let øvet thai, til øvet thai inden den 1. november
- Rykke fra begynder MMA til øvet MMA inden den 1. november
- Rykke op på kampholdet inden 1.december
- At jeg får en rytme, hvor træningen prioriteres højt, og jeg undgår at planlægge ting indenfor træningstiden
-At jeg overholder min nye træningsplan med 6 dags split, og starter hver morgen, mandag - fredag med morgentræning
[x]Udstille Yarx ved at gennemtæske ham i kickboxing eller MMA
[ ]Knalde mindst 33 forskellige kvinder (ingen mod betaling)
1. 1/5/2013; Blev aflyst pga kæreste. Havde nået 3 ultimo februar.
[x]Finde en bolleven/åbent forhold (kæreste ^^)
[ ]Finde et studiejob
3. 20/9/13; Jeg skal tænke over mit speciale og få grundstenene på plads, hvorefter at jeg vil begynde at ansøge om speciale pladser og virksomheder, som kan bruges til min empiri.
- Mindst én ansøgning om ugen fra den 1. oktober
- Mindst læse og løse én harvard business review case med en relevant virksomhed om ugen fra 1. oktober
[x]Få mindst 10 i alle de resterende eksamener
3. update 20/9/2013; Studiemæssigt er jeg der, hvor jeg skal være og vil gerne upgradere dette mål til at få 12 i alle resterende eksamener!
[x]Drikke mindre alkohol når jeg er i byen. 50% mindre mindst.
1. 1/5/2013; Kom ikke til at ske med 3 flasker på abar for 1000 + bord!
2. 27/5/2013; Kæresten hjælper på det!
3. 20/9/2013; Kæresten hjælper stadig på det, og vil nu se på målet som opfyldt.
- Nyt delmål om alkohol fri perioder, dog i form af at gå ædru i byen og ikke glippe et enkelt glas vin til middagen.
- Den første periode er fra 4. oktober - 3. november.
[x]Opnå den mentale styrke til at få studeret dagen efter en bytur. Efter mindst hver anden bytur.
[ ]Komme til Vegas for første gang
1. 1/5/2013; Bliver i 2014 i uge 5
3. 20/9/2013; udskudt til jeg bliver single
[x]Få flere svage connections i mit netværk.
[x]Udvide mit professionelle netværk.
[ ]Opnå mindst 1720 i MMR i HoN
1. 1/5/2013; Struggler i 1600ish efter en lang kamp i 15xx. Det ser noget sort ud!
2. 27/7/2013; BOOM, nåede op i 1693 som max, er og er i 1650 nu.
3. 20/9/2013; Brokkk!! er i 1630ish, og har ligget stabilt på 1650ish i lang tid nu. Tror det bliver svært at nå op på 1720, og kræver nok noget af en heater!
Process mål:
20/9/13; Pr. 1. september havde jeg for første gang i 2½ år fuld pensum og 30 ects, og det koblet med hårde fag, som ikke lige er ynglings emnerne. Samtidig får jeg rigtig tralvt med kæreste og træning, og samtidig at holde fast og få tid til de gode kammerater, som jeg har forsømt en smule, mens jeg har fokuseret på at udvide mit professionelle netværk.
- Løsningen på den travle hverdag er faldet på en organisering af hverdagen, og har siden den 1. september forsøgt at omstruktere hverdagen således at den ser således ud;
Mandag: Morgen træning med rygøvelser og 40 min løb, 7-9. Studie og læsning 9-16. MMA fra 17-18. 18-søvn = fri
Tirsdag: Morgentræning med bryst øvelser, 7-8. Studie og læsning fra 9-17. MMA 18-21. 21-søvn = fri
Onsdag: Morgentrænign med arm øvelser og 40 min løb, 7-9. Studie og læsning fra 9-16. MMA 17-18. Fri 18-søvn
Torsdag: Morgentræning med mave øvelser, 7-8. Studie og læsning fra 9-17. MMA 18-21. Fri 21-søvn
Fredag: Morgentræning med bryst øvelser og 40 min løb, 7-9. Studie og læsning fra 9-16. MMA fra 17-19.
Lørdag: Ben øvelser i løbet af dagen og ellers fri.
Søndag: Fri
3. uges evaluering
Kæmpe brok. Den første halvanden uge blev brugt på at vende rytmen til 6.45 early rising og ellers bare være træt hele tiden. Den næsten halvanden uge gik bare i giga fail uden at have en eneste undskylding på hånden. Jeg har store problemer med dovenskab, og giver alt for let op. Har fået læst en smule, men efter 3-4 sider i en kedelig artikel giver jeg op, og starter med en overspringshandling.
Jeg har altid været dårlig til at få sat mig ned på min flade røv og så bare komme igang med projekter og lignende fra start, og det dur bare ikke, ikke længere. Kan ikke skrive mit speciale på den måde, performe fra start i et nyt job, eller bare få hverdagen til at fungere og skabe tid til at se de mennesker jeg holder af.
De sidste par dage, har jeg gået og overvejet, hvorfor min organiserede uge ikke virker. Tror den mest mulige grund må være at det simpelthen er for ambitiøst. De enkelte elementer har jeg tidligere overvundet hver for sig, og det var måske derfor, at jeg følte mig selvsikker på at jeg godt kunne nå det hele. Jeg har før trænet 2 måneder i streg med morgentræning. Mit akademiske har været rigtig gode, og bliver og bedre og bedre til at styre eksamensperioderne. Men jeg har stadig ret voldsomme problemer med at sætte mig ned og få læst, når lokummet ikke er i nærheden af ildebrand. MMA har også jeg også fulgt i månedsvise perioder uden at slacke.
Når det hele bliver samlet bliver det måske for meget. Så det kunne måske være en god ide at starte stille og roligt, og få et af elementerne til at virke, og så derefter bygge de andre på, 1 ekstra element pr. uge. Får dog formentligt for travlt, og SKAL have ugen til at fungere hurtigt, da jeg ellers ville komme for langt bagud men læsningen og træningen.
I stedet kan jeg gøre det op i hvad der er vigtigst og må prioriteres højest. Skolen, må vægtest højest, og det er også her, jeg har været dårligst i de sidste 3 uger. Dernæst vil kosten være der, da jeg nu skal tabe et kg om ugen ca., for at nå at komme ned på 80 inden medio dec. Dernæst vil styrketræning være fokus og sidst MMA. MMA'en interesserer mig langt mere end styrketræningen, men styrketræningen er meget vigtig, da den stabiliserer min rytme og får derigennem lettere ved at nå at læse.
Studieplanlægning:
Forsøget på at kunne læse 9-18ish hver dag har nok været overambitiøst, og kan ikke bare starte denne rytme efter sommerferien. Har forsøgt at undgå især HoN i dagtimer, hvor der skal læses, men det er ikke lykkedes og falder i dagligt :/ Jeg må lægge timerne om, så de ikke er kronologisk fra 9-18, men mere en plan om at nå x-antal effektive læsningstimer om dagen. Dette giver også mere mulighed for at koordinere tid med kæresten, hvor vi hver især, kunne bruge et par timer på læsning, og så bruge tiden sammen bagefter. En plan med x-antal timer, vil også kunne hjælpe på forelæsningerne, finder det ret forstyrrende at jeg skal afsted, da det skaber meget transport og spildtid, og samtidig giver et stort afbræk i læsningen. Samtidig kan jeg tage højde for antal forelæsninger, og så vurdere hvor mange effektive timer jeg minimum skal nå.
Første plan, hvor der så kan udvides, når jeg bliver bedre til at få læst og holde koncentration;
0 - forlæsninger = 4 timers effektiv læsning
1 - forelæsnign = 3 timers effektiv læsning
2 - forelæsninger = 2 timers effektiv læsning
3 - forlæsninger = 1 times effektiv læsning
Kost planlægning:
Jeg har før kørt over to måneder uden at spise lort(slik og chips) og samtidig holdt strukturede måltider og tabt mig 5-6 kg over 3 måneder, så jeg ved jeg kan! I de sidste 3 uger har jeg løbende fået styr på at komme ind i rutinen med cornflakes til morgenmad, grovboller til frokost, og kød og grønsager til aftensmad. Har dog haft store problemer med at undgå lort, og startede seriøst i mandags på "kur" og faldt allerede i, i torsdags. Så her skal det virkelig strammes op. Og det gælder om at stramme balderne! Der ingen vej uden om, og det er en evig uphill battle.
- Undgå at spise lort
- Bevar gode rutine måltider
- Tilpas energiindtaget efter træning, så jeg undgår ekstrem sult og at gå sukkerkold
- 1 uges mål om 1 kg, fra fredag til fredag!
Morgentræningsplanlægning:
Jeg kom egentlig godt igang, men har faldet helt igennem her den sidste uge. Har ikke kunne fået nosset mig sammen til at komme op, og snooze knappen er blevet ramt for meget. Jeg har også været halvsyg i starten af ugen, men får også flittigt brugt dette som undskyldning, så dette skal jeg udover og så komme op alligevel. Jeg vil rigtig gerne have morgentræningen op at køre ordentligt, men den kan ikke prioriteres så højt som læsning og egetnlig heller ikke MMA. Vil gerne have rytmen med at komme op tidligt med fra træningen, men selve træningen er ikke essentiel, og kan godt vente med at blive bygget på, til at jeg har vendet mig til den belastning MMA giver. Så vil starte med at lave delmål for næste uge;
- Kom op 6.45 mandag-fredag!
- INGEN snooze
- Nå så mange træningspas som muligt
MMA:
MMA kører rigtig godt, og er nok her jeg har peaket de sidste 3 uger. Jeg skal fortsætte den gode stime, og presse mig selv til det yderste til hver træning, så jeg kan arbejde op imod at komme i kamp i 2014.
- Kom til alle ugens træningspas
- Undgå at planlægge ting midt i træningen
- Arbejd til yderste og arbejd med mentalt, ikke at give op
Redigeret af Requiem d. 20-09-2013 14:37