Nogen der kender Mads Andersen der vandt 118K$ i wpo, i Pot Limit Omaha?
www.pokerpages.com/tournament/result9652.htm
Mads Andersen vinder 118.379$
Top klasse BG spiller, medvirkede i TV3 program om Gus Hansen.
Søg på Nimac, han skrev lidt om Mads forleden, da Mads sejre blev nævnt i en anden tråd, fandt selv en 16 minutter video på pokerpages fra finalebordet.
www.wsop.dk
ja det kom jeg lige i tanke om. At der var posted noget om Gus der havde lært en dansker hvis ikke at spille så at forbedre hans spil.
Vdeo her [a:http://www.pokerpages.com/pokerinfo/tournamentgallery/wpo/wpo-events-2005.htm [a]
En efterhånden halvgammel liste, men Mads er nr. 9!
Og tjek selvfølgelig også lige nr. 23...! :-)
Hilsen Daniel
Rimlig pænt at Danmark har 6 på top 32
Sig ikke at 5. Paul "X-22" Magriel (6) USA
er den samme der var på final table i en tidlig Wpt udsendelse. Quack quack?? Manden der pt har tilten(titlen) som den mest mystike person i poker OVERHOVEDET ;>)
Sagde quack quack næsten hver eneste gang det var hans tur. Snakkede næsten ligeså meget som Phil Helmuth ;)
Gus, Mads, Magriel .... - det ser ud til, at det er god skoling for gamblere med ambitioner ud i poker, at starte karrieren med gammon !!
Jo det er den samme Magriel ;-). Han er en legende i Backgammon-miljøet og fast kommentator på VM-finalen i Monte Carlo, hvor han ligeledes siger "quack quack!" sådan ret mange gange..
Udover de 3 der er nævnt, er der, mig bekendt, i hvert fald 8 til fra den liste der spiller poker seriøst.
Ved ikke om gammon er en god skoling for pokerspillere, men når man først har gamblet i ét spil, bliver man jo ofte revet med og skal prøve et nyt :-)
Der er mange ting fra gammon man kan bruge i poker. Mads har vundet wm i gammon og er selvfølgelig medlem af Dansk Poker Forbund :) jeg har kendt mads i 20 år og han er en meget dygtig spiller som nu fik sit pokergennembrud.
Backgammonspillere burde være djævlsk gode til at udregne potodds men knapt så rutinerede når det gælder om at holde masken :o/