Jeg har som i en tidligere tråd skrevet, at jeg var noget i tvivl om den cashout jeg vil lave fra pacific, da jeg har brugt to forskellige visa-kort. det ene var fra dengang jeg havde spar nord som bank, og det andet er mit nye kort fra lån og spar bank. Jeg skrev en mail til pacific for at finde ud af hvordan og hvorledes det vil foregå.
Imellem tiden har jeg fået nogle lovende svar her på pokernet om cashout fra pacific, så jeg valgte at lave en cashout på 4000$...
Nu har jeg fået et mærkeligt svar fra pacific, som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal forstå.
I mailen fra pacific stod der følgende:
-----
Dear Jacob
Greetings from Pacific Poker.
Please be advised that I have called your bank PBS and spoke to one of
their representative called Mads.
I advised him that we had refunds to be paid to your two cards ending
#8959 and #9775 he confirmed that they were both closed, however they
could accept refunds, that would be transferred to your account.
Jacob, we have blocked these cards in our system and no further deposits
will be accepted from them. Please be advised that we will however
continue in line with our Cashout Policy to continue to refund until
the following Intersafe Global balances of:
#8959 outstanding Intersafe Global balance $200
#9775 outstanding Intersafe Global balance $55
have been satisfied.
I hope I have answered your questions. If you require further assistance
in this or any other matter, please feel free to contact me.
Kind regards,
Katie.S
Transactions Representative
------
Hvordan skal jeg forstå dette svar????
Undrer mig meget, for det kort de beskriver slutter med 9775 var det gamle kort, så det er rigtig nok når de skriver at det er lukket. Men det andet kort forstår jeg ikke....
De skriver at det slutter med 8959 og at dette kort også er lukket. Her må de jo snakke om mit nye kort, men for det første er mit nye kort ikke lukket (bruger det jo dagligt), og for det andet slutter det ikke med 8959, men med 8528 som jeg også beskrev i en mail til dem:
Details about my credit card and my bank:
Credit card number: **** **** **** 8528
Hvad skal jeg gøre?? Hvad betyder alt dette? Og hvordan kan de skrive forkerte tal når jeg både har lavet deposit fra det nye kort, og har skrevet mit credit card number til dem i en mail?? Forstår ikke hvor de fire cifre kommer fra..
Håber i kan hjælpe, for jeg forstår ikke rigtig noget af alt dette?
Og hvad sker der med de 4000$ som jeg har lavet en cashout-request på...
Please help! :-)
mærkelig besked fra pacific?
10-08-2005 02:32
#1|
0
10-08-2005 02:54
#2|
0
Jeg tror der er problemer med at føre flere penge tilbage på et visakort end man har sat ind. Som tidligere nævnt, så prøv at overføre dem på en Neteller-konto i stedet for, har aldrig givet mig problemer.
Ellers prøv dog og ring og snak med dem, nu de misforstår oplysningerne i dine mails.
Hehe...fiskecallede lige 45s floppede nut str8... den ventede de ikke, godt doblede :-D Nogen gange er det det, som der skal til.
Mvh.
Eksplicit
10-08-2005 14:37
#3|
0
Skal man ikke have brugt neteller til at indsætte penge, før man kan bruge dem som cashout mulighed?
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!