Mail fra party/ds ?

#1| 0

nogen der har hørt fra... fået mail tilbage fra party/ds ang crash ...

27-10-2014 13:44 #2| 0

Jeg har skrevet til partypoker om at få åbnet mit account igen.. Der er gået 10 dage og ingen svar. Gider sku ikke engang spille der alligevel nu... Verdens ringeste service..

27-10-2014 13:48 #3| 0

Hej Tobias


Tak for din mail


Grundet et såkaldt DDos angreb hos vores leverandør Bwin har der siden i går været ustabilitet og nedbrud på pokerklienten.



Vi arbejder i øjeblikket på en løsning og vil kompenserer efter gældende regler.

Normalt refunderer vi inden for 48 timer når der er nedbrud. Vi vil forsøge at refundere inden for 48 timer også denne gang, men det er desværre lang fra noget vi kan love grundet nedbrudets omfang.

Vi beklager problemerne mange gange.



Se eventuelt nedenstående annulleringspolitik:



Annulleringspolitik

31. 1-table SiT and Goes: Hvis en turnering aflyses på grund af tekniske årsager, vil en spiller, der blev elimineret før dette tidspunkt, miste sin buy-in og sit adgangsgebyr. De resterende spillere refunderes deres buy-ins og adgangsgebyrer og vil ligeligt dele buy-in-pengene (fra spillere, der allerede er elimineret) uden hensyn til chipsene, da turneringen blev stoppet.

32. Multi-table Sit and Gos og turneringer: Hvis en turnering aflyses af tekniske årsager, gælder følgende refunderingspolitik:
1. Udgåede spillere på aflysningstidspunktet refunderes ikke deres buy-in (beløb, som indgår i præmiepuljen) eller adgangsgebyr (beløb, som selskabet tager).
2. Spillere i turneringen på aflysningstidspunktet refunderes det beløb, som svarer til det beløb, som næste spiller, der udgik af turneringen, ville få. Af den resterende præmiepulje fordeles 50% ligeligt mellem alle spillerne i turneringen på aflysningstidspunktet. De øvrige 50 % fordeles procentvis i henhold til hver spillers chips på aflysningstidspunktet. De tilbageværende spillere vil også få deres adgangsgebyr refunderet.

33. PlayMoney og freeroll turneringer: Annullerede turneringer uden buy-in med rigtige penge anses for ikke at have fundet sted. Det inkluderer PlayMoney-turneringer, PlayMoney freerolls og freerolls med rigtige penge. Præmiepuljerne for disse turneringer bliver ikke fordelt. Der bliver heller ikke givet kompensation til spillere, som stadigvæk deltager i turneringen på tidspunktet for annulleringen, medmindre vi beslutter at gøre en undtagelse.

34. Turneringens afbrydelsesbeskyttelse og annulleringspolitik gælder for alle turneringer.

35. En Sit&Go turnering bliver annulleret hvis alle spillerne mister forbindelsen og der bliver spillet 50 spil før de får forbindelse igen.

36. Vi forbeholder os retten til at annullere eller flytte turneringer til enhver tid, uanset årsagen og med eller uden varsel. Vi forbeholder os retten til at ændre vores pokerturneringsregler og politikker til enhver tid uden varsel. Sådanne ændringer træder i kraft, så snart de anføres i afsnittet om Turneringsregler på Danske Spil Pokers hjemmeside. Spilleren har selv ansvaret for at læse turneringsreglerne og -politikkerne, inden han begynder en turnering.

37. Pokerturneringsreglerne og de deri indeholdte politikker udgør den samlede aftale mellem spilleren og Danske Spil med hensyn til spillerens aktiviteter ved alle Danske Spils poker turneringer, medmindre andet specifikt er oplyst med hensyn til reglerne for en bestemt turnering og anført på Danske Spils hjemmeside,

38. Medmindre andet fremgår af hjemmesiden, vil spillernes brug af websitet være underlagt vores vilkår og betingelser for brug. I tilfælde af uoverensstemmelser gælder disse betingelser.




Med venlig hilsen


Joakim

KundeCenter

Danske Licens Spil A/S
del af Danske Spil A/S

Korsdalsvej 135
2605 Brøndby
Telefon 36 37 19 99


kontakt@danskespil.dk 08.34 (for 5 timer siden)
Hej Tobias Tak for din mail. Vores udbyder har desværre siden i går været und...

Tobias Seide 09.18 (for 4 timer siden)
Ud fra dette læser jeg at jeg ikke får en krone retur , da jeg nåede og ryge ...

kontakt@danskespil.dk
09.55 (for 3 timer siden)

til mig
Hej igen Tobias

Kan desværre ikke sige på nuværende tidspunkt om du vil få noget refunderet - når du ikke længere var med i turneringen.


Med venlig hilsen


Lars O

27-10-2014 13:49 #4| 1

Ud fra dette læser jeg at jeg ikke får en krone retur , da jeg nåede og ryge ud og turneringen fortsatte.

På trods af jeg af flere omgange mister pæne del af min chipsbeholdning.

Det var sgu dråben og FARVEL til poker på Danskespil , i bør fandme gå ind og stoppe turneringer, når i har de regler , så man ikke i mange timer bliver påvirket af det.

For hvornår sker det så igen eller noget andet .....

Den mandag den 27. oktober 2014 skrev <kontakt@danskespil.dk>:

27-10-2014 13:50 #5| 0

kontakt@danskespil.dk
09.55 (for 3 timer siden)

til mig
Hej igen Tobias

Kan desværre ikke sige på nuværende tidspunkt om du vil få noget refunderet - når du ikke længere var med i turneringen.


Med venlig hilsen


Lars O

27-10-2014 13:54 #6| 3

Jeg orker heller ikke kampen med dem da jeg ikke tror de kompenserer en skid.

Men at de lader den 215$ tour fortsætte så længe efter de kender til problemerne og aflyser andre tours er så ringe at jeg slet ikke fatter det. Hvad fanden forventer de?
Jeg sad med noget ala dbl average og kunne ikke overskue at logge ud og kræve de 215 igen, for hvad nu hvis det virker lige om lidt igen? Der er røget 300 mand ud, man har dbl average og pludselig virker lortet igen? Ville jo være sick tardet at sidde ude så og håbe på 215$.

Så rammer man ind i adskillige missede pots, missede valuebets, calls man ikke kunne lave osv., og nu kan man så bare sidde tilbage og føle sig taget hårdt bagfra.

Wp bwin/Party/DS.........




27-10-2014 14:02 #7| 0

Jeg forventer refundering på alle pokerfest events jeg deltog i, i går startende ved 50$ 20k 20$ deep 10$ 7,5k og så 100$ event dog da den blev aflyst fik jeg BI tilbage, men problemet startede ved 50$ 20k gtd og var oppe og vende i noget over startstack og nede igen men var på startstack da problemerne startede missede AA som bare blev foldet ud osv osv så forventer klart refundering da man selv om man ku spille nogle gange missede ihvertfald over 50% af alle Hands, og nej ingen logger jo bare ud og siger nå det var det, alle håber jo på det bare lige går over efter 2 min..

Redigeret af gizzar d. 27-10-2014 14:03
28-10-2014 12:33 #8| 0

Hej Jan,

Tak for din mail.

Vi har i øjeblikket tekniske problemer med et ISP mellemled til internettet mellem os og vores kunder. Din mail om kompensation er videresendt til den ansvarlige afdeling, og vi beder dig afvente imens. Du hører fra os igen hurtigst muligt.

Tak for din tålmodighed.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen

Din Party Kundeservice

29-10-2014 19:35 #9| 0

Jeg vil gerne undskylde til DS for ovenstående svada - jeg har oplevet noget nær det stik modsatte, og generelt klæder det ikke mig/andre at være for hurtigt dømmende.

Jeg har oplevet god og hurtig feedback på søndagens problemer og fået kompensation for de for mig to berørte turneringer.
Derudover vil jeg også gerne påskønne at der trods alt kom en fra DS ind i en tråd på PN og forklarer sig mens problemet står på søndag aften - det er naturligvis ærgerligt at man ikke kan få turneringen aflyst, men sådan er det jo at være en del af et skin.

Så thumbs up herfra.

29-10-2014 20:37 #10| 1

WTF Ras? Sådan en gang mundlort havde jeg sgu ikke forventet af dig. Hvor mange penge fik du? Du ved ligeså godt som alle andre hvor elendigt DS/PP kører, og at vi har disse problemer hver dag i større/mindre omfang. Intet er løst, og vi har ikke fået vores penge/ev retur, hverken denne gang eller alle de andre gange.

29-10-2014 20:41 #11| 0

Hvis jeg nu netop siger at jeg har fået kompensation denne gang, som jeg jf. min første post ikke troede jeg ville få. Og at jeg tilmed har fået hurtig feedback osv, er det vel fair nok jeg undskylder for min første svada som byggede på tidligere dårlige erfaring ja, men som jo viste sig forkert i den aktuelle sag?
Forstår ikke helt hvordan det lige er forkert at komme med en undskyldning hvis man dømmer nogle på baggrund af fortiden men finder ud af det ikke var tilfældet denne gang...(?)

29-10-2014 21:04 #12| 0

Og SV - ja, det er måske en gang semimundlort som mange ikke havde gjort/behøvet, men uden på nogen måde at vil fremstå arrogant må jeg jo tage det med mig at jeg trods alt er en "semi-offentlig" person indenfor pokeren, så synes ærligt talt det er vigtigt at jeg ikke bare random sprayer lort ud uden opfølgninger osv, men netop følger op på både godt og ondt.

29-10-2014 21:12 #13| 0

har os lige ringet ind, meget flinke og får refunderet buyin på mine pårørte tours..

29-10-2014 21:14 #14| 0

Det er jo også kun mennesker som passer sit job, der sidder og betjener os derinde, så jeg synes det er rigtigt fint at vise et godt eksempel, Jungle. Folk tænker ikke så meget over at DS faktisk viser god service, ved f.eks. at besøge pokernet og informere om hvad det er der sker. Jeg er ret overbevist om at de faktisk er mere serviceminded end selve Partypoker, hvilket ikke alle kan se, eller er enige i. Men jeg har personligt ikke oplevet at DS ikke tog mig alvorligt, når jeg har haft kontaktet dem angående Partypoker nedbrud, og har aldrig haft bøvl med at få buyin tilbage, uanset om de pågældende tours er blevet stoppet eller der bare har være connection problemer igen og igen.

30-10-2014 21:37 #15| 1
Jungleras skrev:
Og SV - ja, det er måske en gang semimundlort som mange ikke havde gjort/behøvet, men uden på nogen måde at vil fremstå arrogant må jeg jo tage det med mig at jeg trods alt er en "semi-offentlig" person indenfor pokeren, så synes ærligt talt det er vigtigt at jeg ikke bare random sprayer lort ud uden opfølgninger osv, men netop følger op på både godt og ondt.


Netop fordi du er en "semi-offentlig" person, vægter dit ord en brøkdel mere end andres, eller du bliver i hvert fald lyttet mere til end en trold som mig. Alle der har været i gamet længe ved hvor elendigt PP/DS software er. Det ved DU også, hvilket også tydeligt fremgår af dit indlæg #6. At DS vælger at yde dig en god service i dette tilfælde, er absolut ikke et tegn på ændringer af nogen art, men nærmere et eksempel på en enkelt god medarbejder der er sit ansvar bevidst. Jeg spiller udelukkende cash-games på et niveau der gør, at det ikke kun er 10cent der ryger hver gang forbindelsen til serveren strejker, hvilket den gør hver dag. At det så kun er små udfald af under 1 minuts varighed, ændrer ikke på, at det sagtens kan koste mig tusindvis af kroner. Du ved udmærket hvad jeg snakker om, du har selv prøvet det masser af gange.

Helt enig i at man også skal give kredit, når de gør det godt, men vent venligst med at gøre det, til de rent faktisk gør det godt.

Såvidt jeg ved, er raken den samme uanset set hvor god/dårlig en dag deres server har. Sagt med andre ord; Jeg skal som kunde betale det samme for produktet, uanset om produktet opfylder de krav jeg blev lovet, da jeg købte det. Hvor mange forretninger får lov at køre med den politik i det "virkelige" liv?
Redigeret af SVFA_DK d. 30-10-2014 22:34
30-10-2014 23:29 #16| 0

Er der nogen der har fået kompensation fra party? For så skal jeg da vist lige ha nosset mig sammen og skrevet en mail.. (Valgte at sidde ude og lukke klienten tidligt i forløbet)..

30-10-2014 23:39 #17| 1

Har skrevet til dem igår, de har fortalt mig de har videresendt til den rigtige afdeling, og at jeg bør henvende mig med det samme istedet for 4 dage senere.

Hvis der ikke er nogen former for dispensation så tror jeg at jeg vinker farvel til Party og hej til DS :)

31-10-2014 08:49 #18| 0

Burde ikke være nødvendigt at henvende sig omkring noget de udemærket er klar over.. De skal bare kompensere.. Slut prut.. Men det lugter da af jeg også skal i gang med tasterne så..

31-10-2014 09:16 #19| 0

Selvfølgeligt skal du henvende dig. Alternativet er at de konsekvent skal sende alle buyin retur til alle spillere, for de perioder der har været problemer. Hvilket kun holder hvis turneringerne har været stoppet helt. At de så burde have stoppet hele lortet da det så helt sort ud, er en anden sag.

Redigeret af Tsunemi d. 31-10-2014 09:30
31-10-2014 10:55 #20| 0

Jungle,

Det er helt på sin plads og i øvrigt god stil at følge op, når der bliver taget hånd om dine problemer.

Det ser bare ret skidt ud for DS at de er lynhurtige til at please den kendte profil, og så kan alle low-rollere og ukendte spillere kæmpe en kamp for at få bare nogenlunde retfærdig behandling. Det synes jeg ikke at de skal roses for. Det er intet negativt mod dig - du er bare et priviligeret segment i den forstand - som du også selv gør opmærksom på.

Du kan vel godt se det spøjse i din første udmeling: Men at de lader den 215$ tour fortsætte så længe efter de kender til problemerne og aflyser andre tours er så ringe at jeg slet ikke fatter det. Hvad fanden forventer de? Sammenlignet med din efterfølgende: det er naturligvis ærgerligt at man ikke kan få turneringen aflyst, men sådan er det jo at være en del af et skin.
Så thumbs up herfra.


Mvh

Peter

31-10-2014 11:27 #21| 1

@ SV
Jeg har igennem en lang periode udelukkende spillet Stars. Over de sidste par måneder har jeg så enkelte søndage spille to tours derinde. That's it. I går spillede jeg for første gange cashgame - 2 sessions af ca. to timer. Jeg har ikke oplevet nogle nedbrud, så spekulationer omkring hvad jeg ved om tidligere problemer og ikke ved gider jeg ærligt talt ikke være en del af.

Ja, jeg antog - da min tidligere erfaring har været at man skulle kæmpe ret hårdt for kompensation næsten alle steder, at det ville være svært at få dem til at refundere når de lod turneringen fortsætte selvom de afbrød mange andre.
Det sammenholdt med mine frustrationer gjorde jeg skrev en halvhård post om DS.
Som du selv siger vejer mine ord måske en smule mere tungt end en random, så når nu DS rent faktisk har kompenseret mig (og jeg dermed antager de hjælper alle, uanset såkaldt "status"), så synes jeg sgu en undskyldning var på plads.
Og længere er den sådan set ikke. Har sgu svært ved at se at der er grund til at koge mere på suppe på mit ben i en tråd om DS.

@ P
Jeg aner tbh ikke om de er specielt hurtige med mig. Faktisk troede jeg det ikke. Og umiddelbart synes jeg det lignede at folk havde større chance ved DS end Party, men det står for egen regning.

Jeg står ved min kritik at turneringen. Jeg kritiserer dem der beslutter det. Jeg har sågar skrevet til DS at jeg godt ved de ikke er langt nok oppe i fødekæden til at få den stoppet på sådan en søndag, men at jeg håber de presser alt hvad de kan for at den afbrydes en anden gang.

Thumbs up herfra var til det faktum at de rent faktisk kom ind i tråden en søndag aften, hvilket jeg mindedes de ikke gjorde for f.eks. et år siden, og at de bagefter kompenserer når nu netværket ikke ville afbryde den. Ikke for andet end det.

Og så synes jeg ærligt talt ikke der er mere i denne sag der behøves omhandle mig. Skulle du SV stadig synes jeg er en knold, jamen så mu du jo synes det. Har forsøgt at forklare min handlinger nu.

God dag alle! :)

Redigeret af Jungleras d. 31-10-2014 11:28
31-10-2014 14:05 #22| 0

Jeg har fået et par mails, hvor de i den ene skriver, at der ikke er mere at gøre (uden kompensation) og efterfølgende skriver, at de bliver nødt til at vente et par dage, før de kan beslutte det, pga noget med deres leverandør.
Spillede i andre også bare nogle af de turneringer, der var igang, men som ikke blev annulleret - og som var påvirket af det - f.eks. den 215 pokerfest?

31-10-2014 18:53 #23| 0

Jeg spillede alt fra 5r til 50fo som blev påvirket. Det er også party du spiller igennem Mads?

Det bliver spændende at se om de giver kompensation, ellers er det vidst på tide at skifte til DS. Virker hud'en derinde for tours i hem1? Gjorde den ikke da det blev lanceret nemlig :)

31-10-2014 19:32 #24| 0
soga skrev:
Jeg spillede alt fra 5r til 50fo som blev påvirket. Det er også party du spiller igennem Mads?

Det bliver spændende at se om de giver kompensation, ellers er det vidst på tide at skifte til DS. Virker hud'en derinde for tours i hem1? Gjorde den ikke da det blev lanceret nemlig :)


Jeg spillede faktisk på DS, fordi jeg overvejer at skifte.
31-10-2014 19:54 #25| 0

@Jungle

Synes absolut ikke du er en knold. Har sagt hvad jeg ville om den sag, diskussion slut.

05-11-2014 17:10 #26| 0

Nogen der har haft held med refund fra Party?

05-11-2014 18:07 #27| 0
filurn skrev:
Nogen der har haft held med refund fra Party?


har stadig ikke fået svar, efter min mail blev sendt videre til den "ansvarlige afdeling"
05-11-2014 22:14 #28| 0

Hvilken mail har du/andre skrevet til ?

06-11-2014 10:38 #29| 0

Skrev bare til deres info mail..

18-11-2014 15:17 #30| 0

Hej Jan,

Tak for din mail.

Vi beklager det sene svar og de tekniske problemer vi havde den 26.10.2014.

Vores pokerafdeling oplyser at de har tjekket dine spil 112695769, 112695767, 112695766, 112695765, 112695764 og 112674576 og har refunderet 162,30 Tournament Dollars (969,53 DKK) til din konto.

Vi beklager igen for de gener dette medførte.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen

Din Party Kundeservice

18-11-2014 17:17 #31| 0
Xnuu skrev:
Skrev bare til deres info mail..


Sendte dig en privat besked herinde.. mht. kontakt til DS.
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar