Så er jeg her igen med et par hænder, som jeg ønsker feedback på. Hånd 1 her, hånd 2 i næste post.
Spillet er 10/10 sek i Malmø. Forud for hånd 1, har jeg været noget i modvind, med AKo der taber 1.400, hvor vi kommer ind på floppet KJ6 rainbow (villand har J6), samt en anden AK hånd og noget draw værk jeg aldrig skulle have spillet. Jeg er inde for 3200 i alt efter 40 minutter 1.200 - 1.200 og 1.000 addet. Spiller sub optimalt (små tiltet).
Stacks før hånd 1. Bb 2.800, mig 1570, co 840.
Reads før hånd. Bb er en frisk type, der stikker ud på lidt af hvert, bluffer gerne i tør sidepot, og er generelt ikke let at blive klog på. Co har ikke lavet noget vildt, men har købt short ind når han har bustet sin stack.
Hånd 1:
Utg har straddlet til 20, jeg er utg +1 og limper 20 med Q♠T♠, stram nordmand på min venstre gør det til 120, betalt af co, sb, bb, og jeg vil også se et flop.
Pot ca. 600. Flop 8♠7♠6♦, sb lead 120, bb call, Jeg ser da gerne et billigt kort mere med 3. nut flush draw og gutshoot, og betaler med en idé om, at hvis der raises bag mig, kan jeg reskubbe og realisere noget fold equity. Intial raiser folder, co raiser til 320 med 400 bag, perfekt. Sb fold, nu raiser bb til 720..
Hvad gør vi nu ? Jeg har 1.330 tilbage, som er mindre en et klik raise. Har jeg noget FE ? Er min hånd stærk nok til et call / reskub, er den for stærk at folde ?
What to do ?