Hehe har spille med en
45/20/0.96 over 500 hænder idag, 80.34PTBB/100
Rimlig stabilt :) og han er $3344 oppe på NL400
Tænker selv på at skifte spillestil!!!!
Man burde skifte spille stil, $3300
hvis man havde en noget hojrer agration (mellem 3 og 5), og murder til at spille post flob kunne man siker godt spille profitabelt!
Gulkines spiller noget i den stil. Dog noget mere agrasiv
Hijacker lige tråden..
Hvordan spiller man en, Villian med stats alá 90/50/1 ? (SH 2-4 players)
Er det bare at spille tight og raise hårdt med gode hænder?
Synes bare tit jeg får rodet mig ud i noget "lort" mod disse typer
@Mr Mania
KUN erfaringer fra mit lowstakegame(Stars lowest,Party 2nd lowest):
Hvis vildmand har ala 68+/50/1-2 så er han ude i noget snavs = som sædvanligt solide handsker(evt med en tak mere PF,hvis han er rigtig løs).C-bet std.Caller han,så træd varsomt.lol.
Mavefornemmelse er noget jeg ikke sværger til,men vi ved da når vi har DEN,ikke?
Og så lad ham betale godt af, når nødderne rammer dig.Efterfulgt af "reload plz"X10 i chatten.:-)
Fik selv fat i en tysker for nogle dage siden.Jeg tør ikke kigge på min PT for ikke at få mindreværdskomplekser over "kun" at vinde et halvt til 3 BI per session længere.(Til de formentlig interesserede, kan jeg fortælle at jeg har stop-loss på 1(eet!)BI pr dag.Begrundelse:Uanset om det ikke længere er mine penge, jeg vinder/taber ,så er det stadig "the outsmartness of the game",der tiltaler mig).
Og hvor god er ham Gulkinnes når det kommer til stykket?????????????
Pænt frygtløs efter hvad jeg har set,så ham overlader jeg (trygt)til PLO-drengene.........Hvoraf i det mindste een satte pris på Gramsespektrum.
Limahl
@lorten1
Enig :) vild spillestil hvis man kan ;) men den agg. faktor siger det hele....
vol put money in pot / preflop raises / agression factor
hvor mange hænder han spiller / hvor mange procent af hans hænder han raiser preflop / hvor aggressiv ens modspiller er dvs. hvor meget han raiser ift. at call/
"45/20/0.96, 80.34PTBB/100"
rammetyr :o)